Husqvarna: Οι μοτοσυκλέτες του 2020
Ό,τι νέο έρχεται από την EICMA του Μιλάνου: δείτε όλες τις καινούριες μοτοσυκλέτες και scooters του 2020.
- 29 Ιανουαρίου 2020 13:40
Husqvarna Norden 901
Παρότι πρόκειται για ένα πρωτότυπο της EICMA, το retro adventure στιλ του Norden 901 δεν θα μπορούσε να το αφήσει έξω από αυτή τη λίστα. To πρώτο Tourer στην ιστορία της φίρμας είναι ένα δυναμικό δικύλινδρο μεσαίο on-off (χρησιμοποιώντας, τροποποιημένο, τον κινητήρα της KTM 890 Duke R) με αυξημένη εργονομία, μεγάλη ζελατίνα και εξελιγμένο μέσα από την εμπειρία της εταιρείας από τα Rally. Οι τροχοί του είναι χωμάτινων προσανατολισμών, 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, η ανάρτηση της WP, και υπάρχει πλειάδα προστατευτικών περιμετρικά, καθώς και κίτρινοι προβολείς ομίχλης και έγχρωμη οθόνη TFT. Προς το παρόν, είναι άγνωστο αν και πότε η Husqvarna θα βγάλει μια μετεξέλιξη της Norden 901 στην παραγωγή.
Husqvarna Vitpilen 701 & Svartpilen 701
Το «λευκό βέλος» και το «μαύρο βέλος» δέχθηκαν, στον τρίτο και δεύτερο χρόνο της ζωής τους αντίστοιχα, νέους χρωματισμούς, γραφικά και τεχνικές βελτιώσεις, σε συνδυασμό με το πρωτοποριακό τους σχέδιο. Τα δύο μονοκύλινδρα των 692 κ.εκ. έχουν ανάποδο πιρούνι 43 mm, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP και φρένα της Brembo. Πλέον έχουν και τα δύο ακτινωτούς τροχούς, ενώ νέα είναι και τα μαρσπιέ CNC. Με τους 75 ίππους και τα 72 Nm του κινητήρα, για τα 158 και 161 κιλά τους αντίστοιχα, συνδυάζουν τις ικανότητες του πλαισίου και των μηχανικών μερών με αρκετά ζωηρές επιδόσεις.
Husqvarna Vitpilen 401 & Svartpilen 401
Τα μικρά μονοκύλινδρα «βέλη», με τον κινητήρα 373 κ.εκ. απόδοσης 44 ίππων και 37 Nm, που διακρίνονται κυρίως για τη στιβαρότητα, την οικονομία καυσίμου, την εύκολη προσαβασιμότητα και το χαμηλό τους βάρους, έχουν για το 2020 νέο υποπλαίσιο. Με την αύξηση του τελευταίου κατά 40 mm, ο συνεπιβάτης βρίσκει ανετότερη θέση οδήγησης, ενώ το βάρος περιορίζεται στα 151-152 κιλά αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις είναι της WP. Παράλληλα, εμπλουτίζονται με LED φώτα εμπρός-πίσω, ενώ υπάρχουν και νέες χρωματικές επιλογές και γραφικά.
Husqvarna 701 Enduro LR
Στο 701 Enduro προστέθηκε τώρα και η έκδοση LR, η οποία με ρεζερβουάρ 25 (!) λίτρων προσφέρει αδιανόητη αυτονομία, σχεδόν διπλάσια από την απλή έκδοση. Είναι εμφανές ότι η προέκταση του ρεζερβουάρ προς τα εμπρός και κάτω έχει γίνει για να διατηρηθεί το κέντρο βάρους όσο πιο χαμηλά, μετά την προσθήκη σχεδόν διπλάσιας ποσότητας καυσίμου. Παρόλα αυτά, η εταιρεία υπολογίζει ότι η αυτονομία μπορεί να αγγίζει μέχρι και τα 500 χιλιόμετρα! Κατά τα άλλα, η γκάμα 701 Enduro και 701 Supermoto απέκτησε για το 2020 νέα ηλεκτρονικά, όπως το Cornering ABS, Ride Modes, τη λειτουργία Easy Shift του κιβωτίου για ταχύτερες αλλαγές και καλύτερη πρόσφυση του πίσω τροχού και εξελιγμένο Traction Control με υπολογισμό της γωνίας κλίσης. Ο κινητήρας, μονοκύλινδρος με 692 κ.εκ. και 74 hp, έχει τώρα ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire, ενώ η οθόνη έχουν καινούρια γραφικά.