Η απάντηση της Honda στους κινητήρες Turbo
H Honda ανακοίνωσε την προσθήκη τριών νέων VTEC TURBO κινητήρων στην γκάμα της. Αυτοί οι 3 κινητήρες με κυβισμό 1 lt., 1.5 lt. και 2.0 lt. θα έχουν κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης για την κατηγορία τους και επίπεδα εκπομπών ρύπων.
- 19 Νοεμβρίου 2013 16:07
Και οι τρεις (3) κινητήρες θα είναι βενζινοκίνητοι υπετροφοδοτούμενοι άμεσου ψεκασμού, οι οποίοι θα αξιοποιούν την αναβαθμισμένη VTEC τεχνολογία της Honda.
Ταυτόχρονα με τον υπερτροφοδοτoύμενο πετρελαιοκινητήρα 1.6 lt. και την υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Honda, οι 3 νέοι κινητήρες θα χρησιμοποιηθούν σε μεγάλο αριθμό μελλοντικών μοντέλων της εταιρείας, ανάλογα με τις τοπικές ανάγκες της αγοράς και τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων.
Η Honda κατάφερε να μειώσει τον κυβισμό των νέων κινητήρων της, εκμεταλλευόμενη τη νέα τους δομή και να νέα συστήματα turbo. Έτσι παρουσιάζει ένα 3-κύλινδρο κινητήρα 1 λίτρου άμεσου ψεκασμού, καθώς επίσης και ένα τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων άμεσου ψεκασμού. Και οι 2 κινητήρες έχουν χαμηλό συντελεστή τριβής και μπορούν να επιτύχουν κορυφαίες επιδόσεις και κορυφαίες περιβαλλοντικές αποδόσεις.
Ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος VTEC TURBO κινητήρας που θα έρθει στην Ευρώπη θα είναι τετρακύλινδρος, με κυβισμό 2 lt. και θα χρησιμοποιηθεί στο νέο Civic Type R. Θα είναι ένας κινητήρας κορυφαίων επιδόσεων με επιδόσεις που θα ξεπερνούν τους 280 ίππους και θα είναι συμβατός με τις προδιαγραφές του EURO 6 όσον αφορά τις εκπομπές CO2