Η επιστροφή της Mazda στην Ελλάδα με όλα τα μοντέλα της

Η επιστροφή της Mazda στην Ελλάδα με όλα τα μοντέλα της
Mazda_Greece StefanosPappas.com

Η Mazda στοχεύει στην καρδιά του πελάτη και προφανώς στην τσέπη του, προσφέροντας νέα ελκυστικά μοντέλα, με πλούσιο εξοπλισμό και υψηλή τεχνολογία.

Η Mazda βρίσκεται σε μια νέα φάση, διατηρώντας την ιαπωνική παράδοση, αλλά στοχεύοντας σε ένα ανώτερο επίπεδο πελατών, από οικονομική άποψη.

Τουλάχιστον, έτσι έρχεται να τοποθετηθεί στην Ελλάδα, με τον όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την αντιπροσώπευση της ιαπωνικής μάρκας, πέντε χρόνια από την πτώχευση της ΕΛΜΑ και την έλλειψη αντιπροσώπευσης.

Με τον πελάτη στο επίκεντρο, χωρίς να ενδιαφέρεται για τον σκληρό ανταγωνισμό, κάτι που φαίνεται από την εμμονή στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, η Mazda στοχεύει στην καρδιά του πελάτη και προφανώς στην τσέπη του, προσφέροντας νέα ελκυστικά μοντέλα, με πλούσιο εξοπλισμό και υψηλή τεχνολογία.

Κατά την επίσημη παρουσίαση της μάρκας στην Ελλάδα, ο David McGonigle, Regional Director Mazda Central & South East Europe, που έχει υπό την εποπτεία του 19 χώρες, επισήμανε ότι η Mazda θα προσφέρει στη χώρα μας την πλήρη ευρωπαϊκή σειρά μοντέλων της: το Mazda2, το ολοκαίνουριο Mazda3, το Mazda6, το Mazda CX-3, το Mazda CX-5 και το εμβληματικό Mazda MX-5. Στην παρουσίαση περευρέθησαν επίσης, ο Jo Stenuit, Design Director από το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Μazda Motor Europe και ο Hajime Seikaku, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής.

Ολα βασίζονται στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, που περιγράφεται με το σλόγκαν “KODO: Soul of Motion” και παραπέμπει σε αιλουροειδές, όπως το Τσιτάχ, την ώρα που τρέχει. Στα κύρια χαρακτηριστικά είναι το μπροστινό τμήμα που θυμίζει πολύ το κεφάλι του, ενώ πίσω όλα έχουν κουπέ τελείωμα, όπως το αιλουροειδές που μαζεύει τα πίσω του πόδια.

Κι όμως, οι σχεδιαστές αντλούν έμπνευση από το ζωικό βασίλειο, προκειμένου να ενθουσιάσουν. Πέραν τούτου, δίνεται έμφαση στα συστήματα ασφαλείας i-ACTIVSENSE καθών και στα νέα κινητήρια σύνολα της οικογένειας SKYACTIV, βενζίνης και πετρελαίου, με την ενσωμάτωση ήδη από το 2019 Mild Hybrid χαρακτηριστικών, όπως η μπαταρία 24V, προκειμένου να μειώσει περαιτέρω την κατανάλωση. Η μάρκα θα έχει μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 50% το 2030 και κατά 90% έως το 2050, έναντι του 2010. Επίσης, από το 2020 θα λανσάρει τη νέα γενιά κινητήρων πετρελαίου και από το 2021 θα εισέλθει στην plugin hybrid τεχνολογία, με περισσότερη ηλεκτροκίνηση.

Όσον αφορά στο παρόν και αυτό που ενδιαφέρει την Ελλάδα, στις 6 Ιουνίου εγκαινιάζεται το πρώτο κατάστημα πωλήσεων (θα διαθέτει και σέρβις) Mazda, επί της Λ. Βουλιαγμένης στη Γλυφάδα, ενώ το πάρκο των περίπου 30.000 ιδιοκτητών Mazda εξυπηρετείται για σέρβις σε 14 σημεία σε όλη τη χώρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Ξάνθη, Πτολεμαΐδα, Πάτρα, Ιωάννινα, Κομοτηνή, Βόλος).

Κι ενώ ακόμα δεν έχουμε στα χέρια μας αναλυτικό τιμοκατάλογο, το εμβληματικό Mazda MX-5, με κινητήρα βενζίνης 1.5 lt – 132 hp, θα κοστίζει από 25.000. Η Ελλάδα, είναι η 3η καλύτερη χώρα σε πωλήσεις αυτού του μοντέλου, που κάποτε λεγόταν Miata. Για το Mazda 2 οι τιμές θα ξεκινούν από τις 14.000 ευρώ και για το ολοκαίνουργιο Mazda 3 από 22.000 ευρώ.

Με τη σειρά του ο κ Πολυχρόνης Συγγελίδης, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Συγγελίδη δήλωσε:

«Δεσμευτήκαμε να κάνουμε μικρά βήματα στην αρχή, πριν αρχίσουμε να τρέχουμε. Έχουμε δημιουργήσει ένα κατάστημα-ναυαρχίδα το οποίο, θα φέρει την αυτοκινητιστική εμπειρία του πελάτη σε νέο επίπεδο, παραδίδοντας τόσο αυτοκίνητα, όσο και υπηρεσίες, εξέχουσας ποιότητας,» επισήμανε στην ομιλία του ο Πολυχρόνης Συγγελίδης.

Mazda_Greece StefanosPappas.com

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα