Η Ford κάνει Focus στην επιτυχία

Η Ford κάνει Focus στην επιτυχία

Η Ford ανεβάζει τον πήχη στην μικρομεσαία κατηγορία και κλείνει πονηρά το μάτι στον ανταγωνισμό με το νέο Focus. Δυναμική εμφάνιση, νέοι κινητήρες, μεγαλύτερη άνεση, περισσότερη ασφάλεια, νέες τεχνολογίες, αποτελούν εχέγγυα για την επιτυχία του

Η όμορφη και δυναμική σχεδίαση αποτελεί ένα από τα ισχυρά όπλα του νέου Focus απέναντι στον ανταγωνισμό. Δεν είναι όμως το μόνο. Το καινούργιο μοντέλο της Ford διαθέτει βελτιωμένη εικόνα στο εσωτερικό που προσφέρει μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης στον οδηγό και τους επιβάτες.

Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε τις νέες τεχνολογίες και τους καινούργιους κινητήρες, έχουμε μπροστά μας όλα εκείνα τα στοιχεία που δίνουν στο ανανεωμένο Focus την απαραίτητη φρεσκάδα και τον αέρα της επιτυχίας.

Μιλώντας για το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Ford, η αλήθεια είναι ότι έχεις πολλά πράγματα να πεις, και ίσως είναι δύσκολο να ιεραρχήσεις ποιο, άραγε, θα ήταν το πιο σπουδαίο, ώστε να επικεντρωθείς σε αυτό.

Κάτω λοιπόν από αυτό το πρίσμα, αποφασίσαμε να παρακάμψουμε την πεπατημένη που ακολουθείται σε παρουσιάσεις νέων μοντέλων και να ξεκινήσουμε από τα έσω προς τα έξω.

Γιατί το κάνουμε αυτό;

Ο λόγος είναι απλός και ακούει στην ονομασία SYNC 2. Πρόκειται για το σύστημα πολυμέσων της Ford, που κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη και, αν μη τι άλλο, θεωρείται –και είναι- ένα από τα πλέον σύγχρονα στον χώρο της αυτοκίνησης.

 

To σύστημα περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής, 8 ιντσών και ένα προηγμένο φωνητικό έλεγχο για ευκολότερη πρόσβαση στα συστήματα ήχου, πλοήγησης, ελέγχου κλιματισμού και στα συμβατά κινητά τηλέφωνα.

Το σύστημα πλοήγησης του νέου Focus προσφέρει επίσης για πρώτη φορά στην Ευρώπη διαιρούμενη οθόνη με λεπτομερή απεικόνιση των διασταυρώσεων, ανάγνωση ονομάτων δρόμων, τρισδιάστατη απεικόνιση κόμβων αυτοκινητοδρόμων και τοποσήμων και τους Οδηγούς MICHELIN guide και MICHELIN Green Guide.

Όπως και να το κάνουμε, αυτή η καινοτομία αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ατού του νέου δημιουργήματος της Fοrd, απέναντι στον ανταγωνισμό.

Δυνατοί κινητήρες

Ένας άλλος άσος που «τραβάει από το μανίκι» η Ford, αφορά στους κινητήρες που κινούν το Focus. Στην βάση της γκάμας υπάρχει το γνωστό (πολυβραβευμένο) μοτέρ 1.0 EcoBoost, με τους 100 και 125 ίππους.

Παράλληλα όμως κάνει πρεμιέρα και ο νέος κινητήρας βενζίνης 1.5 EcoBoost με απόδοση 150 και 182 ίππους. Ένα μοτέρ με εξαιρετικά χαρακτηριστικά , χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης (μόλις 5,5 λίτρα καυσίμου στα 100 χλμ.) και εξαιρετικές τιμές επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας. Στην έκδοση με τους 150 ίππους το Focus επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα και «πιάνει» τελική ταχύτητα 212 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές στην έκδοση των 182 ίππων είναι 8,2 δευτ. και 224 χλμ./ώρα.

 

Για την ελληνική αγορά, στην οποία κυριαρχούν οι πωλήσεις των ντιζελοκίνητων οχημάτων, η πρόταση που ρίχνει στο τραπέζι το Focus έχει να κάνει με τον turbo diesel κινητήρα του 1.5 λ. με απόδοση 90 και 120 ίππων. Μάλιστα, αυτό το μοτέρ, και στις δύο εκδόσεις από πλευράς ιπποδύναμης, βάζει δυναμικά την Ford στο κλαμπ των εταιριών με εκπομπές CO2 κάτω από 100 γραμμάρια στο χιλιόμετρο (98 γραμμάρια).

Παράλληλα με την αναβάθμιση των κινητήρων που εξοπλίζουν το νέο Focus, οι μηχανικοί της Ford προχώρησαν σε μια σειρά βελτιώσεων στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.

Μια σειρά ενισχύσεων στη δομή του αμαξώματος προσφέρουν καλύτερα επίπεδα στρεπτικής  ακαμψίας. Οι παρεμβάσεις στις ρυθμίσεις του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης συμβάλουν στην καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα του τιμονιού, ενώ οι αναρτήσεις έχουν βελτιωθεί στον τομέα της προσφερόμενης άνεσης στους επιβάτες συμβάλλοντας παράλληλα στην καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Με την τοποθέτηση δε σκληρότερων ελαστικών συνδέσμων οι άνθρωποι της Ford κατάφεραν να μειώσουν τις κλίσεις του αμαξώματος.

 

Στην εξωτερική εμφάνιση του Focus, κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η σχεδίαση του εμπρός μέρους, η οποία εναρμονίζεται πλήρως με τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας, ενσωματώνοντας τη χαρακτηριστική, πλέον, μάσκα. Στη δυναμικότερη και  ελκυστικότερη εικόνα του αυτοκινήτου συμβάλουν τα αναγνωρίσιμα φωτιστικά σώματα, το νέο καπό και ο πλήρως ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας.

Με νέες εξωτερικές αποχρώσεις ( Deep Impact Blue και Glace Blue), το Focus διαθέτει ένα δυναμικό σχήμα με την ανεστραμμένη  τραπεζοειδής μάσκα στο εμπρός μέρος να του προσδίδει έντονα δυναμικά στοιχεία.

Κατά τον επανασχεδιασμό του εσωτερικού του νέου Focus, η Ford άκουσε  τις απόψεις των καταναλωτών και απάντησε με μια πιο απλή διάταξη, η οποία συμπληρώνεται από το καλοσχεδιασμένο τιμόνι και την κεντρική κονσόλα η οποία διαθέτει μικρότερο αριθμό διακοπτών.  Το νέο μαύρο σατέν τελείωμα και η χρήση χρώμιου, συμβάλουν σε μια πιο μοντέρνα εμφάνιση.

Νέες τεχνολογίες και Focus

Το νέο Focus διαθέτει μια σειρά συστημάτων που υπόσχονται τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και υψηλό επίπεδο άνεσης.

Ξεχωρίζουμε:

Τη βελτιωμένη τεχνολογία Active Park Assist που βοηθά τον οδηγό να σταθμεύσει χωρίς να χρησιμοποιήσει τα χέρια του, ενώ διευκολύνει επίσης την κάθετη στάθμευση .

Το Automatic Paddle Shift, για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων με τις άκρες των δαχτύλων (στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο).

Το Ford PowerShift. Το προηγμένο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, το οποίο συνδυάζει την άνεση του αυτόματου με το επίπεδο ελέγχου ενός μηχανικού κιβωτίου, προεπιλέγει την επόμενη ταχύτητα για εσάς, ώστε να μην υπάρχει απώλεια ισχύος κατά την αλλαγή.

Το σύστημα Active Braking είναι μια πρωτοποριακή νέα λειτουργία ασφάλειας, που λειτουργεί όταν ταξιδεύετε σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ./ώρα και χρησιμοποιεί ραντάρ για τη σάρωση του δρόμου μπροστά σας. Σε περίπτωση ανίχνευσης σύγκρουσης, θα σας προειδοποιήσει. Εάν δεν αντιδράσετε, ξεκινά το φρενάρισμα για να σας βοηθήσει να επιβραδύνετε.

Το Lane Keeping System είναι ένα προηγμένο σύστημα που σας βοηθάει να μένετε στη λωρίδα σας

Auto High Beam. Η αυτόματη μεγάλη σκάλα, η οποία είναι πολύ χρήσιμη κατά τη νυχτερινή οδήγηση, κατεβάζει προσωρινά την ένταση των προβολέων κάθε φορά που ανιχνεύει διερχόμενα οχήματα ή άλλο προπορευόμενο όχημα, ώστε να μην “τυφλώνετε” τους άλλους οδηγούς με τα φώτα σας.

Adaptive Lighting with Bi-Xenon HID headlamps. Οι προβολείς bi-Xenon προσαρμόζονται στην εκάστοτε συνθήκη οδήγησης. Το σύστημα μπορεί επίσης να περιλαμβάνει φώτα για τις στροφές, τα οποία κινούνται παράλληλα με την κατεύθυνση του τιμονιού.

Η Ford ξεκίνησε για πρώτη φορά το Focus το 1998 και, από τότε, πάνω από 12 εκατομμύρια έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων 6,9 εκατομμυρίων στην Ευρώπη. Για να μπορέσει δε να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της, θα κατασκευάζει, ένα νέο Focus κάθε 90 δευτερόλεπτα, στα ευρωπαϊκά εργοστάσιά της.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα