Υψηλές επιδόσεις, λογική τιμή για το νέο Opel Corsa OPC των 207 Hp
Με κινητήρα 1.6 turbo με 207 hp και ροπή 280 Nm, το νέο Opel Corsa OPC επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, «χτυπάει» 230 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και διατίθεται στην άκρως ανταγωνιστική τιμή των 22.500 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό
- 23 Απριλίου 2015 12:39
Το ταχύτερο μέλος της νέας γενιάς Corsa συνδυάζει ασυμβίβαστο σπορ πνεύμα με καταλληλότητα για καθημερινή χρήση. Αυτό το πανίσχυρο εργαλείο μήκους σχεδόν 4 m εντυπωσιάζει με το υψηλόρροπο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κυβ. εκ, 207 hp, την ευέλικτη συμπεριφορά και ασφαλώς με την σπορτίφ εμφάνιση.
Ωστόσο, ούτε η γνώριμη ευρυχωρία Corsa, ούτε το υψηλό επίπεδο άνεσης υπονομεύονται. Η τελευταία προσθήκη στην οικογένεια OPC διατίθεται τώρα για παραγγελία από 22.500 ευρώ (Λιανική τιμή συμπερ. ΦΠΑ) και αναμένεται σύντομα στα καταστήματα των Διανομέων.
Σχεδίαση OPC: Δυναμική εμφάνιση
Πιστό στην παράδοση OPC, το κορυφαίο μοντέλο Corsa αναγνωρίζεται άμεσα σαν μέλος του Opel Performance Center. Εκτός από τη νέα αποκλειστική OPC βαφή σε ιριδίζουσα μπλε απόχρωση, το Corsa έχει νέα σχεδίαση μπροστά με νέους μεγάλους αεραγωγούς. Μία μικρή εισαγωγή αέρα βρίσκεται μπροστά από το καπό χαρίζοντας στο Corsa OPC μία πρόσθετη σπορ νότα. Τα δυναμικά σχεδιασμένα πλευρά με τις ανάγλυφες ποδιές δημιουργούν άμεση σύνδεση με το πίσω τμήμα.
Η ασυμβίβαστη σπορ σχεδίαση του Corsa OPC συνεχίζεται στη πίσω όψη. Η αεροτομή του πορτμπαγκάζ διατίθεται σε δύο εκδόσεις – μία διακριτική που προσφέρεται στάνταρ και μία πιο εντυπωσιακή που δημιουργεί μεγαλύτερη αεροδυναμική πίεση στον πίσω άξονα. Η διπλή εξαγωγή Remus που ενσωματώνει ο διαχύτης προσδίδει σπορ χαρακτήρα τόσο οπτικά όσο και ακουστικά που γίνεται εμφανής με το πάτημα του γκαζιού.
Το εσωτερικό αποπνέει επίσης μία έντονα σπορ αίσθηση. Καθίσματα Recaro που παρέχουν στους επιβάτες βέλτιστη πλευρική στήριξη σε απαιτητικές συνεχείς στροφές είναι κυρίαρχο στοιχείο. Το δερμάτινο τιμόνι – επίπεδο στο κάτω τμήμα, ο επιλογέας ταχυτήτων OPC, τα σπορ πεντάλ μαζί με τα χαρακτηριστικά όργανα σε σχεδίαση OPC διατίθενται στάνταρ και ολοκληρώνουν το πακέτο.
1.6 Turbo ECOTEC: 207 hp και μέχρι 280 Nm
Κάτω από το καπό, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 152 kW/207 hp της νέας γενιάς Corsa OPC είναι έτοιμος για δράση. Η OPC μονάδα των 1.600 κυβ. εκ. αποδίδει τώρα μέγιστη ροπή 245 Nm μεταξύ 1.900 και 5.800 rpm – ενώ επιπλέον 35 Nm διατίθενται όταν είναι απαραίτητο μέσω της λειτουργίας στιγμιαίας υπερπλήρωσης (overboost. Η ισχύς OPC μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω εξατάχυτου κιβωτίου με κοντές και ακριβείς διαδρομές του επιλογέα. Το νέο Corsa OPC επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 6,8 δεύτερα – σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από το Corsa OPC της προηγούμενης γενιάς. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 230 km/h, αυξημένη κατά 5 km/h. Παρά τις σπορ επιδόσεις η κατανάλωση είναι μόλις 7,5 lit / 100 km στο μικτό κύκλο (174 g/km CO2).
Σπορ πλαίσιο FSD: Πάντα στη σωστή συχνότητα
Για βέλτιστη μεταφορά ισχύος στο δρόμο, οι μηχανικοί της Opel συνεργάστηκαν με τους ειδικούς της Koni στην εξέλιξη ενός πλαισίου με καινοτόμο απόσβεση. Η νέα τεχνολογία Frequency Selective Damping (FSD) επιτρέπει την προσαρμογή των δυνάμεων απόσβεσης στη συχνότητα του αυτοκινήτου, επιτυγχάνοντας να εξισορροπήσει ένα ασυμβίβαστο σπορ πνεύμα με επάρκεια άνεσης. Οι έμπειροι οδηγοί μπορούν ακόμα και να απενεργοποιήσουν το ESP εντελώς όταν πιέζουν το όχημα στα όριά του στην αγωνιστική πίστα. Επιπλέον, το τιμόνι αντιδρά με μεγαλύτερη αμεσότητα και ακρίβεια και προσφέρει στους οδηγούς OPC πολύ καλύτερη πληροφόρηση.
Performance Package: Γνήσια αγωνιστική αίσθηση στο δρόμο
Οι οδηγοί που αναζητούν υψηλότερες δόσεις αδρεναλίνης μπορούν να επιλέξουν το Corsa OPC Performance Package. Αυτό περιλαμβάνει μηχανικό, πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό της Drexler, 18άρες ζάντες με ελαστικά ισχυρής πρόσφυσης Michelin και ακόμα πιο σπορ σετάρισμα πλαισίου. Επιπλέον, το Performance Package περιλαμβάνει σύστημα φρένων υψηλών επιδόσεων Brembo με δισκόφρενα 330-mm στον εμπρός άξονα, για βέλτιστη επιβράδυνση. Με αυτό το Πακέτο, το νέο Corsa OPC είναι άριστα εφοδιασμένο για τις απαιτήσεις της πιο σκληρής αγωνιστικής πίστας στον κόσμο, Nürburgring Nordschleife, όπου εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε εκτενώς και σε κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας πόλης.