Και προσθιοκίνητη και με κινητήρες 1,5 λ. η νέα BMW X1 (βίντεο)
Η δεύτερη γενιά της BMW X1 έρχεται για να προσφέρει premium ποιότητα σε ένα όχημα παντός εδάφους το οποίο όμως είναι ...ιδανικό και για τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη.
- 07 Ιουνίου 2015 12:28
Η δεύτερη γενιά της επιτυχημένης X1, βασίζεται στις σχεδιαστικές αρχές μιας BMW X. Το εσωτερικό της νέας BMW X1 προσφέρει σημαντικά περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, προηγμένο premium περιβάλλον και λειτουργικότητα βασισμένη σε προηγμένες τεχνολογικά λύσεις.
Στιβαρές αναλογίες, ισχυρή παρουσία και δυναμικές γραμμές χαρίζουν στη νέα BMW X1 μία επιβλητική εμφάνιση και υπογραμμίζουν το κύρος της ως το νεότερο μέλος της οικογένειας BMW X. Το νέο μοντέλο έχει αυξηθεί σε ύψος συγκριτικά με τον προκάτοχό του (+53 mm), κάτι που επιτείνει την αίσθηση ευρυχωρίας. Τα υπερυψωμένα καθίσματα (+36 mm μπροστά, +64 mm πίσω) βελτιστοποιούν την ορατότητα του οδηγού.
Ο χώρος των γονάτων πίσω έχει αυξηθεί κατά 37 mm στη στάνταρ έκδοση και μέχρι 66 mm με το προαιρετικά ρυθμιζόμενο πίσω κάθισμα, ενώ ο χώρος αποσκευών των 505L είναι κατά 85L μεγαλύτερος από αυτόν του προηγούμενου μοντέλου.
Η σχεδίαση εσωτερικού της νέας BMW X1 συνδυάζει το οδηγοκεντρικό cockpit – σήμα κατατεθέν της μάρκας – με πινελιές που προάγουν το κύρος, την οδηγική απόλαυση σε στυλ SAV και ένα σύγχρονο premium περιβάλλον. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει A/C, ηχοσύστημα με θύρες USB και AUX-in, και το λειτουργικό σύστημα iDrive με οθόνη 6.5-ιντσών στο ταμπλό. Τα πακέτα Advantage, Sport Line, xLine και M Sport που διατίθενται εναλλακτικά αντί της στάνταρ έκδοσης, ανοίγουν νέους ορίζοντες για στοχευμένη εξατομίκευση.
Νέα γενιά κινητήρων
Η δεύτερη γενιά BMW X1 (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6.4–4.1 lit/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 149–109 g/km) συνδυάζεται με μία νέα γκάμα κινητήρων. Δύο βενζινοκινητήρες και τρεις diesel θα διατίθενται από το λανσάρισμα τον Οκτώβριο του 2015, όλοι τετρακύλινδροι και μέλη της νέας γκάμας κινητήρων του BMW Group. Το εύρος ισχύος είναι από 110 kW/150 hp έως 170 kW/231 hp. Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με εξάρι μηχανικό κιβώτιο ή με οκτατάχυτο Steptronic, και τα δύο σε εξελιγμένη μορφή.
Οι βασικές εκδόσεις της Χ1 θα είναι προσθιοκίνητες και θα κινούνται από τους νέους 3κύλινδρους των 1,5 λ. στην έκδοση βενζίνης με 136 ίππους (sDrive18i) και στην έκδοση diesel με 115 ίππους (sDrive16d), που θα είναι διαθέσιμοι αργότερα.
Από κει και πάνω υπάρχουν οι sDrive20i και xDrive20i με 192 άλογα από 2.000 κυβικά και η κορυφαία προς το παρόν xDrive25i, με 235 άλογα, πάντα από 2.000 κυβικά. Δύο χιλιάδων κυβικών είναι και οι διαθέσιμοι diesel. Με 150 άλογα αυτός της προσθιοκίνητης sDrive18d, με 190 και 231 αυτοί των τετρακίνητων xDrive20d και 25d με 190 και 231 άλογα.
Το ευφυές σύστημα AWD xDrive χρησιμοποιείται επίσης στη νέα BMW X1 σε εξελιγμένη εκδοχή. Το συμπαγές και αποδοτικό σύστημα βελτιστοποιημένου βάρους χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη που κατανέμει την ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα σύμφωνα με την εκάστοτε κατάσταση. Την οικογένεια πλαισιώνουν επίσης οι BMW X1 sDrive20i και BMW X1 sDrive18d, σε έκδοση FWD που σχεδιάστηκε για δυναμική συμπεριφορά και έχει ήδη αποδείξει τι αξίζει στις BMW Σειρά 2 Active Tourer και BMW Σειρά 2 Gran Tourer.
Head-Up Display και Driving Assistant Plus.
Η αλλαγή γενιάς της BMW X1 σηματοδοτεί σημαντικές εξελίξεις και στον τομέα της ευφυούς συνδεσιμότητας. Ένα νέο χαρακτηριστικό του BMW ConnectedDrive είναι η BMW Head-Up Display η οποία, όπως στα μεγαλύτερα μοντέλα BMW X, προβάλλει πληροφορίες που αφορούν τον οδηγό απευθείας στο παρμπρίζ. Η BMW X1 διατίθεται επίσης κατόπιν παραγγελίας με το Driving Assistant Plus του συστήματος Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, Lane Departure Warning, Traffic Jam Assistant, Collision Warning και Pedestrian Warning με City Braking. Τα συστήματα αυτά ολοκληρώνονται με την πιο ενημερωμένη σειρά εφαρμογών που επιτρέπει στους πελάτες να βελτιώσουν τις λειτουργίες άνεσης, πλοήγησης και ενημέρωσης/ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου τους, σύμφωνα με τις επιθυμίες τους.