Kawasaki: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Kawasaki: Οι μοτοσυκλέτες του 2020
Kawasaki All Rights: Double Red

Ό,τι νέο έρχεται από την EICMA του Μιλάνου: δείτε όλες τις καινούριες μοτοσυκλέτες και scooters του 2020.

Kawasaki Z900

Autodesk VRED Professional 2019.2 Autodesk VRED Professional 2019.2

Το ιαπωνικό naked supersport επανέρχεται το 2020 με εκτεταμένες προσθήκες, αποκτώντας πλέον traction control. Πέραν αυτού, και πέραν των αισθητικών επεμβάσεων βάσει του στιλ «Sugomi» που την έκαναν ακόμα πιο αιχμηρή και «επιθετική», έχει νέα ηλεκτρονικά και modes ρυθμίσεων, βελτιώσεις στο πλαίσιο, στην ανάρτηση και στην εξάτμιση, νέα full-LED φώτα περιμετρικά, καθώς και πια έγχρωμη οθόνη TFT και συνδεσιμότητα με Bluetooth. Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας των 948 κ.εκ. παραμένει αναλλοίωτος, αλλά πλέον καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Αποδίδει 124 ίππους, αλλά υπάρχει και Α2 έκδοση με 94 hp. Όσο για τα ηλεκτρονικά, το traction control KRTC είναι τριών επιπέδων, υπάρχουν δύο Power Modes και τρία Ride Modes (Road, Sport, Rain).

Kawasaki Z650

www.alessiobarbanti.com

Η μεσαία naked της Kawasaki, μαζί φυσικά με την έκδοση Ζ650 ABS, δέχθηκε ένα μικρό «φρεσκάρισμα» για το 2020. Τις περιορισμένες σχεδιαστικές αλλαγές (τις νέες της οικογένειας Ζ) συνοδεύει ο προβολέας LED, η νέα -πλατύτερη και μαλακότερη- σέλα και η πλήρης «σουίτα» ηλεκτρονικών για την υποστήριξη του αναβάτη: μέσω της νέας έγχρωμης οθόνης TFT 4,3 ιντσών, πέραν της πληθώρας ενδείξεων, παρέχεται και η δυνατότητα Bluetooth συνδεσιμότητας μέσω της εφαρμογής Rideology. Στις αναβαθμίσεις προστίθενται και τα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2, ενώ το στενό πλαίσιο, οι αναρτήσεις και ο δικύλινδρος κινητήρας των 67 ίππων παραμένουν απαράλλακτα.

Kawasaki Z1000SX

Kawasaki All Rights: Double Red

Η νέα, 4η γενιά του ιαπωνικού sport touring έρχεται με πιο δυναμικές γραμμές και μονό πλέον τελικό της εξάτμισης (δεξιά), LED φώτα περιμετρικά, βελτιωμένη άνεση της θέσης οδήγησης και για τους δύο αναβάτες (με νέα σέλα και ζελατίνα που ρυθμίζεται σε τέσσερις θέσεις), νέα οθόνη TFT 4,3 ιντσών με συνδεσιμότητα του smartphone μέσω Bluetooth, καθώς και με μια πληθώρα νέων ηλεκτρονικών συστημάτων. Στα τελευταία, συγκαταλέγονται τα Quick Shifter (ανεβάσματα-κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη), Electronic Cruise Control, τα τέσσερα Riding Modes και τα δύο Power Modes. Ο κινητήρας είναι λιγότερο ρυπογόνος πια, μπαίνοντας στις προδιαγραφές Euro 5. Η τετρακύλινδρη εν σειρά μονάδα των 1.043 κ.εκ., εξακολουθεί να αποδίδει 142 ίππους, σε βάρος 235 κιλών, στο αλουμινένιο πλαίσιο δεν υπάρχουν αλλαγές, ενώ οι τροχοί φιλοξενούν τώρα τα Bridgestone Battlax Hypersport S22.

Kawasaki Z H2

Το «θηρίο»! Το εκρηκτικό hypernaked Z H2, τo πιο ισχυρό και ακραίο Z όλων των εποχών, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο σαλόνι του Τόκιο και έκανε το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στη φετινή EICMA. Η «αγριότερη» εφαρμογή του σχεδίου Sugomi και το νέο χωροδικτύωμα trellis, περικλύουν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, τον τετρακύλινδρο 998 κ.εκ. και απόδοσης 200 ίππων! Και τον δύσκολο ρόλο να βγάλουν όλη αυτή τη δύναμη στην άσφαλτο, αναλαμβάνουν οι αναρτήσεις της Showa και μια άκρως προηγμένη πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων: η IMU της Bosch παρέχει με ακρίβεια τα δεδομένα για το Traction Control, για το Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) και για τη ρύθμιση των Power Modes. Επίσης, η Ζ Η2 διαθέτει Launch Control, cornering ABS και Quick Shifter για την τάχιστη αλλαγή ταχύτητας χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη. Εντυπωσιακή είναι και η αεροδυναμική σπουδή της μοτοσικλέτας, η οποία φυσικά έχει περιμετρικά LED, συνδεσιμότητα με Bluetooth και χειριστήρια της οθόνης στο τιμόνι.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα