Κύρκος – Πολυζώης νικητές χτες στον ασφάλτινο αγώνα του Ράλλυ Φθιώτιδας
Οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης ήταν οι νικητές χτες, Σάββατο, στον ασφάλτινο αγώνα του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" που είχε έντονο συναγωνισμό μέχρι την Υπερειδική "Άγιος Λουκάς".
- 26 Απριλίου 2015 11:29
Κύρια χαρακτηριστικά ήταν ο έντονος συναγωνισμός, με τους τελικούς νικητές Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη να χρειάζεται να φτάσουν στο STOP της τελευταίας Ειδικής Διαδρομής για να πληροφορηθούν τη νίκη τους και φυσικά, η Υπερειδική “Άγιος Λουκάς” που διοργανώθηκε με επιτυχία μέσα στη Λαμία και μεταδόθηκε ζωντανά από το Star Κεντρικής Ελλάδας που εκπέμπει πανελλαδικά μέσω του OTE TV, συγκεντρώνοντας παράλληλα πλήθος κόσμου που δεν έχασε την ευκαιρία να παρακολουθήσει από κοντά τις προσπάθειες των πρωταγωνιστών του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Το γεγονός μάλιστα, πως τέτοιο πλήθος αψήφησε την άνεση της τηλεόρασης του σπιτιού του, δείχνει για ακόμη μια φορά πως ο κόσμος διψάει για αθλητικά γεγονότα μεγάλου βεληνεκούς, καθώς επίσης και πως η δημοτικότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού παραμένει υψηλή.
Σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, η καλή ημέρα είχε φανεί από το πρωί, με 33 πληρώματα να ξεκινούν από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, που αποτελεί το επίκεντρο του διημέρου, για να αγωνιστούν σε 6 Ειδικές Διαδρομές. Οι τελικοί νικητές Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX), έφτασαν σε μια δύσκολη νίκη, αφού η ημέρα τους -όπως και των περισσότερων πρωταγωνιστών του αγώνα- είχε καλές και κακές στιγμές. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο πέρασμα από την Καλοσκοπή, είχαν τη στιγμή τους με πολλά χιλιόμετρα, όταν σε μια γρήγορη δεξιά στροφή το Mitsubishi Lancer EVO IX χτύπησε στο τσιμέντο, με αποτέλεσμα να εκτιναχθεί στην απέναντι πλευρά του δρόμου και το πλήρωμα να κινδυνεύσει με έξοδο από το δρόμο, όμως ευτυχώς οι σωστοί χειρισμοί του Λάμπρου Κύρκου οδήγησαν μόνο σε υλικές ζημιές στο πίσω δεξιά μέρος του αυτοκινήτου και σε χάσιμο περίπου 45 δευτερολέπτων. Έπειτα από αυτό, οι Πρωταθλητές αύξησαν το ρυθμό τους και σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις εναπομείνασες Ειδικές Διαδρομές, φτάνοντας τελικά στη νίκη, μόλις στην τελευταία Ειδική Διαδρομή.
Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Μαρία Παυλή Κορρέ (Mitsubishi Lancer EVO IX). Το πλήρωμα ξεκίνησε τον αγώνα συντηρητικά και διαρκώς αύξανε το ρυθμό του, με αποτέλεσμα από την 3η Ειδική Διαδρομή (Μπράλος ΙΙ) να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης. Σε εκείνο το σημείο άρχισαν οι δικές τους ατυχίες, αφού ένα κλατάρισμα στο δεύτερο πέρασμα από τον Μπράλο οδήγησε σε μείωση της διαφοράς με αποτέλεσμα, η Υπερειδική διαδρομή να ξεκινήσει με διαφορά 1,78 δλ. υπέρ των Φιλιππίδη-Κορρέ, με τους Κύρκο-Πολυζώη να ακολουθούν. Ότι φάνταζε ιδανικό για τους θεατές, δηλαδή μια μάχη μέχρις εσχάτων για τη νίκη, ολοκληρώθηκε με τους Φιλιππίδη-Κορρέ να έχουν τη δική τους στιγμή στα πρώτα και πολύ γλιστερά μέτρα της διαδρομής, που κόστισαν σε δευτερόλεπτα και τους οδήγησε τελικά, στη 2η θέση. Το βάθρο των νικητών, συμπληρώνουν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που ήταν ένα από τα λίγα πληρώματα κορυφής που δεν αντιμετώπισαν ιδιαίτερα προβλήματα, ενώ πίσω τους βρέθηκαν οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής (Subaru Impreza N12).
Στην F2, δηλαδή την κατηγορία των δικίνητων αυτοκινήτων, νικητές αναδείχθηκαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport), που πήραν εξαρχής το προβάδισμα και μάλιστα τερμάτισαν στην 5η θέση της γενικής κατάταξης. Την πρώτη τριάδα της F2 συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Άλκης Ρέντης (Honda Civic Type-R, Α/7) και οι τοπικοί Παρασκευάς Φούρλας-Ελένη Παππά (Honda Civic, Ε/11), που μάλιστα κέρδισαν την κατηγορία Ε. Όσον αφορά στις επιμέρους κλάσεις, στην Α/5 οι “Pazonen”-Γιάννης Σαρητσόγλου (Toyota Yaris) και στην Α/6 επικράτησαν οι Γιάννης Σύλλας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Citroen Saxo).
Όπως προαναφέραμε, ο αγώνας είχε έντονο συναγωνισμό και αυτό οδήγησε και σε σημαντικές εγκαταλείψεις. Οι Στέφανος Καμιτσάκης-Σπύρος Κολτσίδας (Mitsubishi Lancer EVO IX) σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, όμως αμέσως μετά την 2η Ε.Δ. (Καλοσκοπή), διαπίστωσαν ένα πρόβλημα στον εμπρός δεξιό τροχό, που τους οδήγησε σε μεγάλη καθυστέρηση με αποτέλεσμα να τεθούν εκτός χρόνου στο Service Park. Ακόμη, εκτός αγώνα έμειναν οι Παναγιώτης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος στο πρώτο πέρασμα της Καλοσκοπής, που εγκατέλειψαν με πρόβλημα στον κινητήρα του Skoda Fabia S2000, στην πρώτη εμφάνιση με το νέο τους αυτοκίνητο και ενώ είχαν προλάβει να πετύχουν τον 3ο χρόνο γενικής στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα. Ακόμη, στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των Διονύση Σπανού-Σωτήρη Γκότοβου, με πρόβλημα στην εξάτμιση του Subaru Impreza N12 και των Στέλιου Χαλδαίου-Κωνσταντίνου Σαμαρά, που είχαν δύο κλαταρίσματα στην ίδια Ειδική Διαδρομή, με το Citroen C2 R2.
Ο ασφάλτινος αγώνας του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος ολοκληρώθηκε, αποσπώντας θετικά σχόλια από όλους τους οδηγούς για το οργανωτικό του επίπεδο και κυρίως, για την πραγματοποίηση της Υπερειδικής μέσα στην πόλη της Λαμίας. Το πρωτόγνωρο και δύσκολο αυτό εγχείρημα, συντελέστηκε μάλιστα υπό ιδανικές συνθήκες, καθώς σε αυτό συνεργάστηκαν με την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας καταξιωμένοι επαγγελματίες όπως ο δημοσιογράφος Τάκης Πουρναράκης και ο σκηνοθέτης Περικλής Ασπρούλιας, με τον πρώτο να παρουσιάζει ειδική εκπομπή για την Υπερειδική και να σχολιάζει ζωντανά τα τεκταινόμενα σε αυτήν, από το Studio του Star Κεντρικής Ελλάδας, που μετέδιδε τον αγώνα σε όλη την Ελλάδα μέσω της συχνότητας του OTE TV!
Μπορεί όλα τα παραπάνω να φαντάζουν ήδη αρκετά, όμως το αγωνιστικό μενού περιλαμβάνει και τον αυριανό χωμάτινο αγώνα, που θα αποτελέσει τον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, σε δύο επαναλαμβανόμενες χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές (Γραμμένη, Δίβρη) και στον οποίο θα εκκινήσουν τελικά 27 πληρώματα, με την πρώτη Ειδική Διαδρομή (Γραμμένη Ι), να ξεκινάει στις 10.43.
Το 32ο Ράλλυ Φθιώτιδος “Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς” δε θα μπορούσε να αποτελέσει διοργάνωση τέτοιου εύρους, δίχως την στήριξη των χορηγών του. Μεγάλος Χορηγός είναι το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Χαλκιάς, το οποίο μάλιστα δίνει τον τίτλο του και στην ονομασία του αγώνα, ενώ ανάμεσα στους Χορηγούς συγκαταλέγονται ακόμη η Peugeot, η Motul και η Θερμοπετρόλ-Χατζητσοπάνης, με την τελευταία να έχει ιδιαίτερη θέση στην “καρδιά” του αγώνα, αφού στηρίζει διαχρονικά όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες του Σωματείου. Επειδή όμως πάνω από όλα τα προαναφερθέντα βρίσκεται η ασφάλεια πληρωμάτων και θεατών, οφείλουμε να τονίσουμε πως για την “ασφαλή παρακολούθηση” των πληρωμάτων κατά τη διάρκεια των Ειδικών Διαδρομών του αγώνα, την “ευθύνη” φέρει η “My-Track Real Time GPS Tracking Systems”.
Κλείνοντας, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως για ακόμη μια χρονιά, η κοινωνία της Λαμίας και της Φθιώτιδας γενικότερα στηρίζουν εμπράκτως το Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, τη στιγμή που η υποστήριξη από την Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι ιδιαίτερα δυναμική, αφού τόσο η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος όσο και ο Δήμος Λαμιέων, το Επιμελητήριο Φθιώτιδος και όλοι οι Τοπικοί Φορείς διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη διοργάνωση του αγώνα, από τη σκοπιά του Συν-Διοργανωτή.
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Λάμπρος Κύρκος:
Ήταν ένας ωραίος αγώνας με πολύ κόσμο. Ιδιαίτερα η Υπερειδική ήταν πολύ ωραία, με πάρα πολύ κόσμο και αυτό μας ευχαρίστησε πολύ. Η διοργάνωση Υπερειδικών Διαδρομών μέσα στις πόλεις είναι πολύ καλή και μακάρι αυτό να γίνει και από άλλα Σωματεία. Είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, γιατί ήταν μια δύσκολη ημέρα για εμάς.
Γιώργος Φιλιππίδης:
Ήταν μια πολύ ωραία ημέρα και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Σήμερα φάνηκε το πνεύμα των αγώνων, καθώς παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα, χαρήκαμε όταν είδαμε τους συναθλητές μας να προσφέρονται να μας βοηθήσουν. Παρά τις ατυχίες λοιπόν, χαιρόμαστε που βρισκόμαστε εδώ και είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα.
Βασίλης Βελάνης:
Η Υπερειδική ήταν εκπληκτική και πάρα πολύ καλή για τους χορηγούς μας, λόγω της παρουσίας τόσο μεγάλου πλήθους κόσμου. Μακάρι να διοργανώνεται τέτοια Υπερειδική σε κάθε πόλη. Είμαστε ικανοποιημένοι από την παρουσία μας.
Βασίλης Αναδιώτης:
Ο αγώνας ήταν ωραίος και καλοστημένος. Από άποψη δημοσιότητας πήγε πολύ καλά, ενώ και σε οργανωτικό επίπεδο ήταν εξαιρετικός. Ο αγώνας για εμάς ήταν λίγο πιεστικός αρχικά, όμως έπειτα χαλαρώσαμε. Η Υπερειδική Διαδρομή ήταν πολύ καλή ιδέα. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό και είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα