Lamborghini. Στην παραγωγή το Urus, το Asterion μένει …στα συρτάρια
Η Lamborghini προτίμησε να προχωρήσει το μοντέλο Urus SUV για την αγορά του 2018 και να βάλει σε αναμονή την παραγωγή του υβριδικού Asterion, αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Stephan Winkelmann.
- 28 Ιουλίου 2015 18:03
To μοντέλο Asterion LPI 910-4 πρωτοπαρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού το 2014. Πρόκειται για ένα υβριδικό supercar με ένα 5.2 λίτρων V10 κινητήρα με 910 ίππους και τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες που αποδίδουν επιπλέον 300 ίππους.
Η παρουσίαση του Asterion αποτέλεσε έκπληξη για την αγορά γιατί στόχευε να συναγωνιστεί την κατηγορία των McLaren P1, Ferrari La Ferrari και Porsche 918 Spyder. Το σούπερ αυτοκίνητο είναι ικανό να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα στα 320 χιλιόμετρα.
«Θέλαμε περισσότερο να δείξουμε τι μπορεί να κάνει η τεχνολογία μιας και οι κανονισμοί μας επέβαλαν να έχουμε αυτονομία 30 μιλίων με τον ηλεκτρικό κινητήρα. Δράττοντας αυτή την ευκαιρία σχεδιάσαμε ένα μεγαλύτερο σε μέγεθος αυτοκίνητο με πιο άνετους εσωτερικούς χώρους. Θέλαμε να δούμε και τις αντιδράσεις των καταναλωτών πάνω σ’ αυτές τις αλλαγές», είπε ο Stephan Winkelmann.
Ανέφερε επίσης ότι η παραγωγή του Asterion είναι προς το παρόν αβέβαιη, τώρα μάλιστα που εγκρίθηκε πριν από λίγες εβδομάδες από την εταιρεία η παραγωγή του Urus SUV και θα μπει στη κατηγορία με τα Bentley Bentayga και το Audi Q7. Ο στόχος παραγωγής είναι 3000 αυτοκίνητα το χρόνο με τιμή γύρω στα 210,000 ευρώ.