Με αιχμή του δόρατος το Leon η Seat βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται

Με αιχμή του δόρατος το Leon η Seat βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται

H SEAT έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2015 με τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων από το 2007, με αύξηση της τάξης του 10% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου χρόνου.

Η SEAT έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2015 με τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων από το 2007, όπου για πρώτη φορά από τότε οι συνολικές  πωλήσεις του τριμήνου ξεπέρασαν τις 100.000 μονάδες, φθάνοντας συνολικά τα 102.700 οχήματα, 10% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2014 (93.400 οχήματα) ή 10.000 περίπου περισσότερα αυτοκίνητα.

Για άλλη μια φορά, το SEAT Leon παρουσίασε την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων κατά 14,6% για το πρώτο τρίμηνο (39.700 πωλήσεις για το 2015 αντίστοιχα με 34.600 πωλήσεις το 2014).

Οι πωλήσεις Ibiza αυξήθηκαν κατά 9,5% (σύνολο: 41.900 αυτ/τα, 2014: 38.300 αυτ/τα) και έτσι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το δεύτερο στη σειρά ανάπτυξης, κλείνοντας το πρώτο τρίμηνο του έτους ως το best-seller της Ισπανικής μάρκας. Επιπλέον, οι πωλήσεις του Alhambra αυξήθηκαν και πάλι πάνω από 10% (κατά 12,2%) φθάνοντας τα 5.900 οχήματα (2014: 5.200).

Η SEAT κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη

Οι πωλήσεις SEAT στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 10,4% το πρώτο τρίμηνο (σύνολο 81.000, 2014: 73.300) και σύμφωνα με τα στοιχεία του δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η SEAT παραμένει μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Ισπανία είναι η χώρα που πέτυχε την υψηλότερη ανάπτυξη για το πρώτο τρίμηνο καθώς οι πωλήσεις ενισχύθηκαν από την εποχιακή αύξηση των πωλήσεων στην αγορά των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων (αύξηση 28,0% με 22.000 οχήματα, 2014: 17.200). Στη Γερμανία, η SEAT πούλησε 19.900 αυτοκίνητα (2014: 19.000), 4,5% περισσότερα και είναι μία από τις δέκα κορυφαίες σε πωλήσεις μάρκες. Την πρόοδο των πωλήσεων της μάρκας ακολουθεί φέτος και το Ηνωμένο Βασίλειο, η έβδομη χώρα κατά σειρά που πούλησε 4,0% περισσότερα αυτοκίνητα (14.400 αυτ/τα, 2014: 13.900). Το πρώτο τρίμηνο του έτους οι πωλήσεις SEAT εκτινάχθηκαν στα ύψη στην Ιταλία (+41,4%, 4.100 αυτ/τα) καθώς και στην Πορτογαλία (+34,3%, 1.700 αυτοκίνητα).

Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, το πρώτο τρίμηνο του 2015, οι πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατά 22,4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2014 και έφτασαν σε σύνολο τα 7.000 οχήματα (2014: 5.700). Η Πολωνία με 60,3% αύξηση (σύνολο 2.400 οχήματα) και η Τσέχικη Δημοκρατία (+29,9%, σύνολο 2.300 οχήματα) αποτελούν τις κύριες αγορές στη ζώνη αυτή.

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, κατέδειξαν επίσης εξαιρετική πρόοδο στο Μεξικό, στο Ισραήλ και την Τουρκία. Οι πωλήσεις στο Μεξικό, την πέμπτη μεγαλύτερη σε παγκόσμιο επίπεδο αγορά της SEAT, βελτιώθηκαν κατά 10,5% φθάνοντας στα 5.900 αυτοκίνητα. Η μάρκα κινήθηκε στην πρώτη δεκάδα στο Ισραήλ μετά από αύξηση 87,6% με 3.200 πωλήσεις, ενώ η Τουρκία έκλεισε το τρίμηνο με αύξηση 62,5% (σύνολο 2.300 αυτ/τα).

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα