Με πολλές συμμετοχές από ξένους και Έλληνες το εφετινό Ράλλυ Ακρόπολις
Η Μετεωρολογική Υπηρεσία προβλέπει ένα ηλιόλουστο –ανοιξιάτικο γαρ- Σαββατοκύριακο επομένως ο δρόμος είναι ανοικτός για όσους θέλουν να δουν από κοντά σε δράση τα κορυφαία πληρώματα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι και τους καλύτερους Έλληνες οδηγούς.
- 27 Μαρτίου 2014 10:51
Μπορεί πλέον να μην προσμετρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) αλλά το Ακρόπολις παραμένει πάντα Ακρόπολις. Εφέτος δε προσφέρει στους οπαδούς του την δυνατότητα της επιλογής μεταξύ ασφάλτινων ειδικών διαδρομών που θα γίνουν το Σάββατο 29 Μαρτίου και χωμάτινων την Κυριακή.
Στο Ακρόπολις θα πάρουν μέρος 29 πληρώματα που θα διαγωνιστούν στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Υπενθυμίζουμε ότι το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ο 3 αγώνας του του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Η εργοστασιακή ομάδα της Skoda, αλλά και η αντίστοιχης δυναμικής Skoda Γερμανίας με τους Esapekka Lappi και Sepp Wiegand, αντίστοιχα, έρχονται στην Ελλάδα με υψηλές προσδοκίες ωστόσο τις εντυπώσεις αναμένεται να κερδίσει η εργοστασιακή ομάδα της Peugeot, που επέλεξε την Ελλάδα για την παγκόσμια πρώτη του ολοκαίνουργιου 208 Τ16 R5 στο ERC, με τους ταλαντούχους Craig Breen και Kevin Abbring στα πηδάλιά του. Το «παρών» επίσης στην Ελλάδα επέλεξε να δώσει και ο Γάλλος Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC, ο οποίος πριν από μερικούς μήνες τερμάτισε 2ος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και, παράλληλα με τη συμμετοχή του στο WRC, ακολουθεί επιλεκτικά ορισμένους αγώνες του ERC.
Πέραν, όμως, του ενδιαφέροντος που θα προκύψει από τις μάχες με τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 και S2000, τα βλέμματα των θεατών θα κλέψουν και τα αυτοκίνητα παραγωγής, όπου ανάμεσα στους 13 συμμετέχοντες θα βρεθεί και ο Ουκρανός Vitaliy Pushkar (Mitsubishi Lancer Evo X), διεκδικητής του τίτλου της σχετικής κατηγορίας.
Το Σαββάτο στη λίστα συμμετοχών με τα ελληνικά πληρώματα που θα εκκινήσουν στην άσφαλτο ξεχωρίζει αυτή του περσινού Πρωταθλητή Ελλάδας, Λάμπρου Κύρκου, που με τον Γιώργο Πολυζώη παραπλεύρως θα διεκδικήσουν τη νίκη οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer EVO IX. Σε αυτού του είδους την επιφάνεια, οι περσινοί τιτλούχοι θα έχουν να αντιμετωπίσουν τους Παναγιώτη Καϊτατζή-Αντώνη Παπαρινόπουλο, οι οποίοι επίσης με Lancer ένατης γενιάς αποτελούν αναμφίβολα έναν από τους ταχύτερους συνδυασμούς στη χώρα μας. Με Mitsubishi Lancer EVO VI, αλλά της κατηγορίας Α, θα δούμε και τους επίσης πολύ γρήγορους στην άσφαλτο Νικολόπουλο-Τσιάπα, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο, όγδοης γενιάς ωστόσο, οι Καλούδης-Χατζηπαναγιώτου αναμένεται να αγωνιστούν για το καλύτερο.
Στις χωμάτινες επιφάνειες, οι ισορροπίες θα είναι διαφορετικές. Εκεί, η μάχη της κορυφής θα είναι υπόθεση των Κύρκου-Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX), Νιώρα-Κακαλή (Subaru Impreza N12) και Φιλιππίδη-Σαΐνη (Mitsubishi Lancer EVO IX). Στη μάχη της 3άδας θα προσπαθήσουν να μπουν και οι Σπανός-Γκοτοβός με ακόμα ένα Impreza N12. Σε κάθε περίπτωση, όμως, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα, ενδιαφέρον θα έχουν οι μάχες στις επιμέρους κλάσεις και κατηγορίες, όπως φυσικά και η άμεση αντιπαράθεση με τους συνδυασμούς από το εξωτερικό, έστω σε επίπεδο χρόνων σε ειδικές διαδρομές.