Μοσχοπουλιούνται Bentley και Lamborghini επειδή οι πλούσιοι βαριούνται
Φουλ δουλειές για τις αντιπροσωπείες πολυτελών αυτοκινήτων, καθώς παρά τις "παρενέργειες" της πανδημίας κορονοϊού, Bentley, Lamborghini και Ferrari ξεπουλάνε.
- 02 Απριλίου 2021 21:33
Την ώρα που οι περισσότερες επιχειρήσεις δεινοπαθούν λόγω της πανδημίας κορονοϊού και μαζί στενάζει και η παγκόσμια οικονομία, υπάρχει ένας κλάδος που διάγει λαμπρές στιγμές. Οι αντιπροσωπείες πολυτελών αυτοκινήτων βλέπουν τις Φεράρι, τις Μπέντλεϊ, τις Λαμποργκίνι και άλλα οχήματα αυτού του επιπέδου, να φεύγουν η μία μετά την άλλη. Και αυτό παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων στο σύνολό τους, έπεσαν δραματικά λόγω του κλεισίματος εργοστασίων κατασκευής τους.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι συνολικές πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 10% πέρυσι σε σύγκριση με το 2019. Ακόμη και όταν οι πωλήσεις αυτοκινήτων ανέκαμψαν δυναμικά το τέταρτο τρίμηνο, απλώς “ισορρόπησαν” στο ποσοστό του τέταρτου τριμήνου του 2019, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο Tyson Jominy της ανάλυσης δεδομένων της εταιρίας JD Power.
Αλλά οι πωλήσεις αυτοκινήτων που κοστίζουν πάνω από 80.000 δολάρια ήταν σχεδόν διπλάσιες στο τέταρτο τρίμηνο από ό,τι ήταν το προηγούμενο έτος. Και για αυτοκίνητα που κοστίζουν πάνω από 100.000 δολάρια, οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 63% εκείνο το τρίμηνο, δήλωσε ο Jominy.
Η ακμάζουσα χρηματιστηριακή αγορά έχει παίξει μεγάλο ρόλο, σύμφωνα με τους ειδικούς. Και επειδή οι πλούσιοι δεν μπόρεσαν να ξοδέψουν χρήματα σε ταξίδια, πολλοί έχουν στραφεί σε πολυτελή αγαθά, όπως τα ακριβά αυτοκίνητα.
Οι πελάτες παραγγέλνουν αυτά τα αυτοκίνητα δίνοντας συχνά ακριβείς προδιαγραφές γι’ αυτά και περιμένουν μήνες για την κατασκευή τους. Συνήθως οι αντιπροσωπείες κρατούν έναν μικρό αριθμό για όσους θέλουν να πάρουν άμεσα τη νέα τους Ρολς Ρόις ή Λαμποργκίνι, ωστόσο τους τελευταίους μήνες δεν γίνεται αυτό, προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η άνθησή αυτή οφείλεται εν μέρει, σε ανθρώπους που κάθονται χωρίς να έχουν να κάνουν πολλά πράγματα και περνάνε την ώρα τους βλέποντας ακριβά αυτοκίνητα στο διαδίκτυο. Αξιοσημείωτο είναι ότι το “κύμα” αυτό “οδηγούν” νέοι σε ηλικία αγοραστές.
Η Μπέντλεϊ, με 101χρονη ιστορία στα εξαιρετικά πολυτελή αυτοκίνητα, είχε την καλύτερη της χρονιά πέρυσι, παρά την πανδημία που έκλεισε εντελώς το εργοστάσιό της στο Crewe της Αγγλίας, για επτά εβδομάδες. Ακόμα και μετά το άνοιγμα του εργοστασίου, λειτουργούσε κατά το ήμισυ για εννέα ακόμη εβδομάδες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Adrian Hallmark, σε συνέντευξή του στο CNN Business.
Ωστόσο, η Μπέντλεϊ πούλησε 11.206 αυτοκίνητα και SUV πέρυσι – λίγο περισσότερα από 100 και πλέον οχήματα από ό,τι το 2019, χρονιά που έκαναν ρεκόρ. Η Κίνα ήταν επίσης ιδιαίτερα μεγάλη αγορά για την Μπέντλεϊ, με τις πωλήσεις εκεί να αυξάνονται κατά περίπου 50%, δήλωσε ο Hallmark.
Η Λαμποργκίνι, εν τω μεταξύ, είχε την πιο κερδοφόρα χρονιά της το 2020 και τη δεύτερη καλύτερη χρονιά πωλήσεων στην ιστορία της μάρκας. Μόνο το 2019 πωλήθηκαν περισσότερες Λαμποργκίνι. Για όλο το χρόνο, η αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 7.430 αυτοκίνητα και SUV, παρουσιάζοντας μείωση κατά 9,5% σε σύγκριση με το 2019. Αλλά το τελευταίο τρίμηνο του 2020 ήταν το καλύτερο στην ιστορία του ιταλικού κατασκευαστή supercar και οι λίστες παραγγελιών της έχουν ήδη γεμίσει για τους πρώτους εννέα μήνες του 2021 , δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Stephan Winkelmann.
Η Μπέντλεϊ και η Λαμποργκίνι ανήκουν στην Volkswagen AG (VLKAF).
Οι πωλήσεις στη Φεράρι μειώθηκαν περίπου 10% για το έτος, συμπεριλαμβανομένου ενός κλεισίματος επτά εβδομάδων στο εργοστάσιο. Αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία έγραψε ρεκόρ για πωλήσεις και έσοδα το τέταρτο τρίμηνο. Οι παραγγελίες για αυτοκίνητα είναι επίσης σε επίπεδα ρεκόρ, ανακοίνωσε η εταιρία.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις