Νέες τιμές Octavia GT

Νέες τιμές Octavia GT
skodaoctavgt171007s

Η Skoda ανακοίνωσε, τις νέες μειωμένες τιμές για την ανταγωνιστική Octavia GT με τους 193 ίππους

Για τις υψηλές δόσεις αδρεναλίνης της Octavia GT φροντίζει ο 20-βάλβιδος κινητήρας turbo που αποδίδει 193 ίππους στις 5.300 σ.α.λ και 276 Nm ροπής στις 3020 σ.α.λ.



Χαρακτηριστικά που εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,6΄΄ και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 220 Km/h.



Διαβάστε εδώ το test drive του AUTO 24 για την Octavia GT.




Skoda Octavia GT

H Skoda μπορεί να έχει ήδη στην αγορά την Octavia 5, έβγαλε όμως από το μανίκι της την Octavia GT, δίνοντας ένα λόγο παραπάνω για να αποκτήσει κανείς το προηγούμενο ουσιαστικά μοντέλο.



Φτάνοντας στη Skoda για να παραλάβω τη GT σκεφτόμουν πραγματικά για ποιο λόγο κρατά η εταιρεία το συγκεκριμένο μοντέλο ακόμη στην αγορά, ενώ έχει ήδη παρουσιάσει το διάδοχό του!



Όσο και να το σκεφτόμουν δε μπόρεσα να δώσω στον εαυτό μου ένα τρανταχτό επιχείρημα.



Βέβαια, το μοντέλο που θα παραλάμβανα είναι σχετικά καινούριο… για την ακρίβεια το παλαιό αμάξωμα με τον γνωστό 20βάλβιδο 1.8 turbo κινητήρα του Volkswagen Group.




Πρώτες διαπιστώσεις

Παραλαμβάνοντας τη μαύρη Octavia αρχίζω να επεξεργάζομαι το εσωτερικό. Σίγουρα η κατασκευή είναι στιβαρή και με αφρώδη μέρη στην κεντρική κονσόλα, αλλά η σχεδίαση δεν κρύβει τα χρονάκια της, χωρίς αυτό όμως να επηρεάζει απαραίτητα αρνητικά.



Τα καθίσματα έχουν καλή πλευρική στήριξη και είναι άνετα.



Τα πίσω καθίσματα έχουν αρκετό χώρο για να φιλοξενήσουν και τρία ενήλικα άτομα, αλλά αυτό ήταν γνωστό και από τα πιο απλά μοντέλα της Octavia.



Το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών, που είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, καθώς ανέρχεται στα 528 λίτρα.




Φιλική συμπεριφορά



Πατώντας το γκάζι, βλέπω ότι η GT έχει μια αρκετά γραμμική απόδοση χωρίς ξεσπάσματα, παράλληλα όλη η ροπή είναι διαθέσιμη από τις 2.200 σ.α.λ., σύμφωνα με τη Skoda και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό στην πράξη.



Οι μετακινήσεις μέσα στην πόλη γίνονται με ευκολία, χωρίς να δυσκολεύεται ο οδηγός από το μεγάλο αμάξωμα.



Από την άλλη, ο συμπλέκτης είναι αρκετά μαλακός και δεν κουράζει καθόλου.



Το κιβώτιο των ταχυτήτων είναι σαφές και οι σχέσεις του δείχνουν ότι είναι πολύ σωστά σχεδιασμένες, ώστε το αυτοκίνητο να κάνει τα χατίρια σε όλων των οδηγών τα γούστα.




Διαβάστε όλο το test drive εδώ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα