Nissan GT-R LM NISMO, “With Dad” και Super Bowl 2015 (βίντεο)
Τον τίτλο “With Dad” φέρει το πανέμορφο διαφημιστικό της Nissan που προβλήθηκε στον πρόσφατο τελικό του Αμερικανικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Super Bowl, και στο οποίο αποκαλύπτεται το GT-R LM Nismo.
- 03 Φεβρουαρίου 2015 12:38
Ο τελικός του Super Bowl, του Αμερικανικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, αποτελεί το πιο συνταρακτικό τηλεοπτικό γεγονός με πάνω από 110 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Ο πρόσφατος τελικός του 2015 στο Super Bowl, δεν θα μπορούσε παρά να αποτελέσει την ιδανική ευκαιρία για την προβολή του άκρως συναρπαστικού τηλεοπτικού σποτ “With Dad” της Nissan, όπου και αποκάλυψε το πολύαναμενόμενο Nissan GT-R LM NISMO, το αυτοκίνητο που θα τρέξει στον καλύτερο παγκοσμίως αγώνα αντοχής, Le Mans 24 Hours.
Το 2015 η Nissan θα συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής με το Nissan GT-R LM NISMO, σηματοδοτώντας τη δυναμική επιστροφή της στη μεγάλη κατηγορία του 24-ωρου Le Mans.
Στη μάχη για τη διεκδίκηση της νίκης, η Nissan προτάσσει μια καινοτόμο προσέγγιση, με ένα πραγματικά συναρπαστικό μοντέλο, που αποτελεί την επόμενη γενιά του Nissan GT-R.
Tα αυτοκίνητα της κατηγορίας LM P1, αποτελούν ότι καλύτερο έχουν να επιδείξουν οι κατασκευαστές σπορ μοντέλων, σε αγωνιστικό επίπεδο. Συνεπώς, για τη Nissan και τη NISMO, η ευκαιρία για να παρουσιάσουν μια υψηλού επιπέδου καινοτομία, δεν θα μπορούσε να μείνει ανεκμετάλλευτη.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA παρέχει στους κατασκευαστές τη δυνατότητα να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες που δύναται να εκμεταλλευτούν και στη γκάμα των συμβατικών τους μοντέλων. Με την ενεργειακή απόδοση να είναι το κλειδί της επιτυχίας, δεν υπάρχει μεγαλύτερη δοκιμασία για την τεχνολογία από ένα 24-ωρο αγώνα αντοχής, όπου η απόσταση που χωρίζει τον πρώτο από τον δεύτερο, μπορεί να είναι ένα θέμα δευτερολέπτων.