Οδηγεί μια ολόκληρη κατηγορία το νέο Mitsubishi L200

Οδηγεί μια ολόκληρη κατηγορία το νέο Mitsubishi L200

Μετά από 9 χρόνια (και παραγωγή 1.300.000 μονάδων – μέχρι το Σεπτέμβριο του 2014), το τρέχον Mitsubishi L200 pickup truck ετοιμάζεται να αποχωρήσει.

Ο νέος διάδοχος του μοντέλου που γιόρτασε πρόσφατα την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στην 85η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το νέο L200 θεωρείται περισσότερο μία νέα γενιά pickup trucks 1Τ παρά “μία από τα ίδια”, καθώς οδηγεί ολόκληρη την κατηγορία σε μία νέα, πιο προηγμένη κατεύθυνση από κάθε άποψη (τεχνολογία κινητήρων, χαμηλές εκπομπές ρύπων, αεροδυναμική, μείωση βάρους, ενεργητική ασφάλεια, …) βελτιώνοντας παράλληλα την αίσθηση άνεσης επιβατικού αυτοκινήτου που απέπνεε ο προκάτοχός του.

Η 5η γενιά του L200 εξελίχθηκε αποκλειστικά από την MMC μέσα σε 28 μήνες. Εκφράζει την τελευταία εκδοχή της φιλοσοφίας Sport Utility Truck, που παρουσιάστηκε το 2005 από το προηγούμενο L200, προκειμένου να ικανοποιήσει τις συνεχώς διαφοροποιούμενες ανάγκες των παγκόσμιων πελατών  pickup truck για στυλ, άνεση, οδηγησιμότητα, εξοπλισμό και αντοχή. 

Επιπλέον, για το νέο L200 οι μηχανικοί στόχευσαν στις χαμηλότερες δυνατές περιβαλλοντικές επιπτώσεις – συγκεκριμένα, μείωση εκπομπών CO2 από 199 g/km που ήταν οι ελάχιστες* για το απερχόμενο L200 σε 169 g/km μίνιμουμ για το νέο L200 (έναντι 180 – 265 g/km του ανταγωνισμού).

Σε αυτόν τον ευαίσθητο τομέα, η Mitsubishi Motors Corporation υιοθετεί μία φιλοσοφία ευρέως φάσματος ως προς την εταιρική ευθύνη όπου  το L200 είναι ένα άριστο παράδειγμα βιώσιμης προσέγγισης: αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για την MMC είναι να μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της οχήματα με χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας ή πιθανών φορολογικών πλεονεκτημάτων.

Τα στοιχεία που κάνουν το νέο L200 να ξεχωρίζει:

* Nέο σπορτίφ στυλ, που διατηρεί την εκφραστική σχεδίαση “J-Line” – σήμα κατατεθέν του απερχόμενου L200 (στο Double Cab) με χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής 0.40 CD και βάρος σε λογικά πλαίσια για μία άριστη αναλογία ισχύος / βάρους.

* Αυξημένη ευρυχωρία σε συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις (και με τον μικρότερο κύκλο στροφής 5,9 m στην κατηγορία) και ανταγωνιστικό μήκος καρότσας .

* Σημαντική αναβάθμιση της αντιληπτής ποιότητας σε συνδυασμό με καλύτερη θέση καθισμάτων και οδήγησης, βελτιωμένη οδηγική άνεση, βελτιωμένα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών & τριγμών (NVH) κλπ….για ανώτερα επίπεδα άνεσης στο ταξίδι. Πρόσθετη άνεση διπλών θυρών (δηλ. 4 πόρτες) στο Club Cab.

* Νέος κινητήρας 2.4 L 154 ps / 181 ps 4N15 MIVEC Diesel – έκδοση μεγαλύτερου κυβισμού των  κινητήρων 4N13 (ASX και Lancer) και κινητήρια σύνολα 4N14 (Outlander), που επιτρέπουν τη μείωση των εκπομπών CO2 από 199 g/km του απερχόμενου L200 στα 169 g/km για το νέο L200 (έναντι 190 – 250 g/km του ανταγωνισμού).

* Νέο 6 M/T (και νέο 5 A/T) για βελτιωμένες επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές CO2 και μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης.

* Αυξημένη αντοχή λόγω σχεδίασης – χάρη στο ισχυρότερο αμάξωμα και το πλαίσιο μέχρι και τους κινητήρες μειωμένων απαιτήσεων συντήρησης (διαστήματα αλλαγής λαδιού από 15.000 km, τώρα 20.000 km, service προηγούμενου κιβωτίου Α/Τα από 80.000 km, τώρα κιβώτιο Α/Τ χωρίς απαιτήσεις συντήρησης, λεπτομερής αντιδιαβρωτική προστασία…)

Βελτιωμένη ενεργητική ασφάλεια:

* Super Select 4WD II (με κοντό διαφορικό) παραμένει με ηλεκτρονικό σύστημα επιλογέα μέσω περιστροφικού χειριστηρίου.

* 7% υψηλότερη στρεπτική ακαμψία του νέου πλαισίου

* Βελτιστοποιημένη ρύθμιση της ανάρτησης

* Προσθήκη συστημάτων Lane Departure Warning, Trailer Stability Assist, Hill Start Assist.

* Προβολείς HID (με ενσωματωμένη λειτουργία φώτων ημέρας LED και προβολείς Bi-Xenon) για βελτιωμένη ορατότητα το χειμώνα ή κατά τη νυχτερινή οδήγηση.

* Βελτιωμένη παθητική ασφάλεια (ενισχυμένη πατενταρισμένη δομή RISE της MMC, αερόσακος γονάτων οδηγού,)

Νέα χαρακτηριστικά:

o Κάμερα οπισθοπορείας

o Σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί με διακόπτη stop/start κινητήρα

o Cruise Control με ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας

o Διζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού A/C

o Χειριστήρια αλλαγών ταχυτήτων (paddles) στο τιμόνι

o Κολόνα τιμονιού με ρυθμιζόμενη απόσταση και κλίση

o Σύστημα ραδιοφώνου Digital Audio Broadcasting

o Θύρα USB

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα