Οι καινοτομίες Continental προωθούν το ηλεκτρικό μέλλον

Οι καινοτομίες Continental προωθούν το ηλεκτρικό μέλλον

Αυξημένη απόδοση, περισσότερη ισχύς και οδηγική διασκέδαση.

Ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας υφίσταται ιστορικά τον μεγαλύτερο μετασχηματισμό του, λόγω της μετάβασης από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ηλεκτρική κίνηση, η οποία διαδραματίζει κεντρικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία. Η Continental προωθεί ταχύτατα την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, μέσα από πολυάριθμες καινοτομίες, για σχεδόν όλες τις πτυχές της ηλεκτρικής οδήγησης. “Επί δεκαετίες, η Continental έχει δημιουργήσει τεχνογνωσία σε ηλεκτρονικά εξαρτήματα, τα οποία αποτελούν τη βασική εξειδίκευση της εταιρείας, η οποία ισχύει κυρίως για την ηλεκτροκίνηση. Αυτό υπήρξε μια μακρόπνοη στρατηγική, επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των καινοτομιών αυτοκίνησης βασίζεται σε ηλεκτρονικά εξαρτήματα, τα οποία αντιπροσωπεύουν ήδη την πλειονότητα των παραγγελιών της Continental. Η τεχνογνωσία της Continental είναι ένα ανεκτίμητο πλεονέκτημα”, δήλωσε ο Andreas Wolf, Διευθύνων Σύμβουλος του τμήματος Συστημάτων Μετάδοσης Κίνησης της Continental.

Υψηλής απόδοσης, συμπαγής, έτοιμος για μαζική παραγωγή, ο νέος ηλεκτρικός κινητήριος άξονας θέτει νέα πρότυπα

Με την τρίτη γενιά του ηλεκτρικού άξονα κίνησης, η Continental ανεβάζει αυτήν την τεχνολογία σε άλλο επίπεδο. Πρόκειται για τον πρώτο παγκόσμια, πλήρως ενσωματωμένο κινητήριο άξονα υψηλής τάσης, ο οποίος είναι έτοιμος για μαζική παραγωγή. Οι ηλεκτροκινητήρες, τα ηλεκτρονικά ισχύος και ο μειωτήρας στροφών συνδυάζονται σε ένα ενιαίο, συμπαγές περίβλημα – απόδειξη της υψηλής τεχνογνωσίας των μηχανικών της Continental, σε αυτό το σύστημα. Η νέα, υδρόψυκτη μονάδα κίνησης ζυγίζει λιγότερο από 80 κιλά και διατίθεται σε δύο επίπεδα απόδοσης, με ισχύ 120 kW και 150 kW.

Η νέα μονάδα κινητήριου άξονα μπορεί να ηλεκτροδοτήσει οχήματα διαφόρων κλάσεων και τύπων. Συγκεκριμένα, θα βγει αρχικά στον δρόμο, σε ένα μικρό ευρωπαϊκό αυτοκίνητο και αρκετά SUVs Ασιατών κατασκευαστών, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Θα κυκλοφορήσει επίσης στο ηλεκτρικό όχημα Sion, της γερμανικής Sono Motors. Το Sion είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα παραγωγής που διαθέτει ηλιακά κύτταρα στο αμάξωμά του και επίσης αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών που το καθιστά έτοιμο να φιλοξενήσει νέες πρωτοποριακές ιδέες που θα εφαρμοστούν αργότερα και σε άλλα οχήματα. Αυτό αποδεικνύει ότι η Continental χρησιμοποιεί την τεχνολογική της τεχνογνωσία για να προωθήσει φιλικές προς το περιβάλλον έννοιες μετάδοσης κίνησης.

Η καθαρή ηλεκτρική οδήγηση είναι πλέον δυνατή και με τεχνολογία 48 volt

Η Continental προσφέρει επίσης μια νέα τεχνολογία για υβριδικά οχήματα. Αυτή περιλαμβάνει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης υψηλής ισχύος 48 volt, το οποίο, για πρώτη φορά, καθιστά δυνατή την οδήγηση, ακόμη και μεγάλων αποστάσεων, μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Μέχρι τώρα, η καθαρή ηλεκτρική οδήγηση ήταν γενικά δυνατή μόνο με συστήματα κίνησης υψηλής τάσης, και όχι με τεχνολογία 48 volt. Ο νέος υβριδικός κινητήρας της Continental συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά ισχύος και μια μπαταρία, ενώ μπορεί να αναπτύξει ισχύ κίνησης μέχρι 30 kW.

Continental Powertrain Motor MMP-537 Foto: altrofoto.de www.altrostudio.de/www.altrofoto.de

Αυτό είναι διπλάσιο από την ισχύ της προηγούμενης ηλεκτρικής μηχανής, αν και ο χώρος εγκατάστασης παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητος. Το καινοτόμο πακέτο μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και συνεπώς τις εκπομπές CO2, κατά περίπου 20%, σε σύγκριση με παρόμοια οχήματα εξοπλισμένα με κινητήρες καύσης.

Τα νέα ηλεκτρονικά ισχύος διαθέτουν εντυπωσιακό συνδυασμό απόδοσης και «συναισθήματος»

Η φιλική προς το περιβάλλον πτυχή της ηλεκτροκίνησης αποτελεί ένα από τα βασικά κίνητρα για την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας. Αποδεικνύοντας ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι αποτελεσματική αλλά και να προκαλεί συναισθήματα, η Continental παρουσιάζει μια νέα γενιά ηλεκτρονικών ισχύος, εξοπλισμένα με ένα νέο είδος τεχνολογίας μικροτσίπ που επιτρέπει ρεύματα, μέχρι 650 amps – μια πρωτιά της Continental στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας!

Η Continental ανέπτυξε τόσο τα υλικά όσο και όλο το λογισμικό για αυτό το σύστημα ενέργειας, στις περιοχές Regensburg και Nuremberg, στη Γερμανία. Η τεχνολογία αυτή βρίσκεται ήδη σε σειρά παραγωγής αλλά και στους δρόμους π.χ. σε ένα σπορ ηλεκτρικό SUV και την αγωνιστική του παραλλαγή, έτοιμο και για μια ειδική σειρά αγωνιστικών ηλεκτροκίνητων αυτοκίνητων.

Το ηλεκτρικό όχημα Sion από τη Γερμανική νέα εταιρεία, Sono Motors, θα βγει σε παραγωγή με τον ηλεκτρικό κινητήριο άξονα της Continental στα τέλη του 2019.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα