Οι πιο γνωστές, παράξενες και απίστευτες ιστορίες μετακίνησης

Διαβάζεται σε 14'
Οι πιο γνωστές, παράξενες και απίστευτες ιστορίες μετακίνησης
Photo by Jan Baborák on Unsplash

Η Uber μας ταξιδεύει πίσω στον χρόνο και μοιράζεται ξεχωριστά γεγονότα, που καθόρισαν τον τρόπο που διεξάγονται οι μετακινήσεις σε διαφορετικές γωνιές του πλανήτη.

Το NEWS 24/7 και η Uber μοιράζονται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες μετακίνησης. Μπορείτε να δείτε τις ιστορίες μετακίνησης της προηγούμενης χρονιάς, εδώ.

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024 – Ο “πιο φτωχός άνθρωπος του κόσμου” άφησε την κρατική λιμουζίνα για έναν ταπεινό σκαραβαίο

Ο πρώην πρόεδρος της Ουρουγουάης, Χοσέ Μουχίκα έχει αγαπηθεί όσο λίγοι πολιτικοί παγκοσμίως, έχοντας συνδέσει το όνομά του με τον απλό τρόπο ζωής του. Ο “Ελ Πέπε” διετέλεσε πρόεδρος από το 2010 έως το 2015 και το όνομά του ακολουθεί ο χαρακτηρισμός “ο πιο φτωχός αρχηγός κράτους στον κόσμο”. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της λιτής του ζωής είναι ο παλιός, μπλε σκαραβαίος που τον συνοδεύει στις πιο εμβληματικές φωτογραφίες επί προεδρίας του. Όταν ανέβηκε στην εξουσία, ο Μουχίκα αποφάσισε να αντικαταστήσει την κρατική λιμουζίνα και να χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του τον σκαραβαίο του, ένα Volkswagen Beetle του 1987. Το 2010, η αξία του αυτοκινήτου ήταν 1.800 δολάρια και αντιπροσώπευε το σύνολο του προσωπικού πλούτου του Μουχίκα στην υποχρεωτική ετήσια δήλωσης της περιουσίας του για εκείνο το έτος. Το 2014 ο Μουχίκα δέχτηκε μια απροσδόκητη προσφορά για τον αγαπημένο του σκαραβαίο. Όπως δήλωσε ο ίδιος στην εβδομαδιαία εφημερίδα Busqueda της Ουρουγουάης, ένας Άραβας σεΐχης προσέφερε 1 εκατομμύριο δολάρια για το ταπεινό του αυτοκίνητο. Όταν ρωτήθηκε σχετικά με την προσφορά αυτή σε συνέντευξη Τύπου, ο Μουχίκα είπε: “Αυτό μου είπαν, αλλά δεν του έδωσα καμία σημασία”. Στη συνέχεια, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι αν έπαιρνε 1 εκατομμύριο δολάρια για τον σκαραβαίο, θα τα δώριζε σε μια οργάνωση που υποστηρίζει τους άστεγους, παρέχοντάς τους στέγη.

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024 – Μια μοναδική βόλτα με τον “Μουντζούρη” στο κατάφυτο Πήλιο 

To Τρενάκι του Πηλίου, ή αλλιώς ο “Μουντζούρης”, “ξαναζωντανεύει” κάθε άνοιξη για αυτούς που επιθυμούν να ανακαλύψουν το βουνό των Κενταύρων. Ο σιδηρόδρομος κατασκευάστηκε σε δύο στάδια, μεταξύ του 1894 και του 1903 και αποτέλεσε για 80 χρόνια σημείο αναφοράς για την περιοχή, καθώς ήταν το μοναδικό μέσο πού συνέδεε το κέντρο του Βόλου με τo Πήλιο. Δημιουργός του ήταν ο Ιταλός μηχανικός Εβαρίστο ντε Κίρικο και το τρενάκι ονομάστηκε “Μουντζούρης” για να δηλώσει την ατμοκίνηση και τον καπνό που άφηνε στο πέρασμά του.Σήμερα, “ξαναζωντανεύει” κάθε άνοιξη και “σκαρφαλώνει” στο βουνό, από τα Άνω Λεχώνια μέχρι τις Μηλιές, σε μια ορεινή διαδρομή με κατάφυτες πλαγιές και πυκνή βλάστηση από πλατάνια και πουρνάρια. Η μοναδική στάση του τρένου διαρκεί μόλις 15 λεπτά, στην Άνω Γατζέα, για να συνεχίσει διασχίζοντας μια διαδρομή συνολικού μήκους 15 χιλιομέτρων και χρόνου περίπου 90 λεπτών, μέχρι το ιστορικό χωριό των Μηλεών, στον σταθμό του οποίου είναι και το τέλος της διαδρομής. Από εκεί, μπορείτε να ακολουθήσετε τα γραφικά καλντερίμια και να ανακαλύψετε τις ομορφιές που κρύβουν τα γύρω χωριά.

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024 – Τα Micro-Taxis της Ίσκια σε πηγαίνουν βόλτα σε όλο το νησί

Στο ιταλικό νησάκι της Ίσκια, που βρίσκεται στα ανοικτά των ακτών της Νάπολης, θα συναντήσεις τα Micro-Taxis, δηλαδή τα μικρά και χρωματιστά τρίκυκλα, διακοσμημένα με κάθε είδους κουδούνια και σφυρίχτρες, που χρησιμοποιούνται ως ταξί για να μεταφέρουν τους επισκέπτες σε ένα νησί, όπου οι μεγαλύτερες αποστάσεις που χρειάζεται να διανύσουν έχουν διάρκεια περίπου 40 λεπτά.

Τα Micro-Taxis αποτελούν ουσιαστικά προσαρμοσμένα τρίτροχα γεωργικά οχήματα Ape, των οποίων οι κινητήρες είναι ελαφρώς ενισχυμένοι για να μπορούν να διασχίσουν τους λόφους του νησιού.

Αν σας θυμίζουν κάτι, πρέπει να γνωρίζετε ότι ο “μεγάλος τους αδελφός” είναι το δημοφιλές σκούτερ που ακούει στο όνομα Vespa.

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024 -Ένα ταξίδι σε υψόμετρο 3.812 μέτρων πάνω από τη θάλασσα σε βάρκα που μοιάζει με δράκο

Η λίμνη Τιτικάκα βρίσκεται σε οροπέδιο των Άνδεων, σε υψόμετρο 3.812 μέτρων πάνω από τη θάλασσα, και κατέχει την πρωτιά της σε μεγαλύτερο υψόμετρο πλεύσιμης λίμνης του κόσμου και της μεγαλύτερης λίμνης στη Νότια Αμερική. Εκτός όμως από την ιδιαίτερη τοποθεσία της, στην πανέμορφη αυτή υδάτινη έκταση θα έχεις την ευκαιρία να επιβιβαστείς σε μια από τις βάρκες Totora, που μοιάζουν με δράκους. Τα εμβληματικά αυτά πλοία που συναντώνται μόνο στην περιοχή, κατασκευάζονται από τους Uros, έναν ιθαγενή λαό προγενέστερο των Ίνκας, οι οποίοι ζουν, ακόμη και σήμερα, σε τεχνητά πλωτά νησιά, διάσπαρτα της λίμνης. Οι βάρκες φτιάχνονται από αποξηραμένες δέσμες καλαμιών Totora. Τα καλάμια Totora(τοτόρα), και κατ’ επέκταση οι βάρκες, θεωρούνται τόσο ανθεκτικές που, σύμφωνα με τοπικές αφηγήσεις, γιγάντιες πέτρες ανδεσίτη που ζύγιζαν πάνω από 40 τόνους, μεταφέρθηκαν κατά την αρχαιότητα πάνω σε αυτές, για περίπου 90 χιλιόμετρα. Στόχος ήταν να περάσουν τη λίμνη και να μεταμορφωθούν στα περίτεχνα γλυπτά και τους μονόλιθους που κοσμούν την αρχαία πόλη Τιαουανάκο.

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024 – Ένα υπόγειο τελεφερίκ

Τελεφερίκ μπορείς να συναντήσεις παντού στον κόσμο, αλλά κανένα τους δεν μοιάζει με το Tünel. Κατασκευάστηκε το 1874, βρίσκεται υπόγεια και καλύπτει τα 60 μέτρα που χωρίζουν τις συνοικίες Καράκιοϊ και Μπέγιογλου στην Κωνσταντινούπολη. Αποτελεί μια ιστορική, υπόγεια γραμμή τελεφερίκ, σε μια σήραγγα που εκτείνεται προς τα πάνω από την περιοχή κοντά στη συμβολή του Κεράτιου Κόλπου με τον Βόσπορο και έχει μήκος περίπου 573 μέτρα. Η σήραγγα εγκαινιάστηκε στις 17 Ιανουαρίου 1875 και αποτελεί τον δεύτερο παλαιότερο εξολοκλήρου υπόγειο αστικό σιδηρόδρομο στον κόσμο, μετά το μετρό του Λονδίνου το 1863 και τον παλαιότερο στην ηπειρωτική Ευρώπη, καθώς προηγείται του μετρό της Βουδαπέστης κατά 21 χρόνια.

Στην αρχή, οι κάτοικοι της Κωνσταντινούπολης ήταν διστακτικοί στο να το χρησιμοποιήσουν. Προκειμένου να προσελκύσει την προσοχή του κόσμου, στο Tünel προστέθηκε ένα ρυμουλκούμενο με το οποίο οι κάτοικοι μπορούσαν να μεταφέρουν μικρά βοοειδή, ενώ παράλληλα οι διαδρομές για παιδιά κάτω των 5 ετών, γινόντουσαν δωρεάν. Έτσι, σιγά-σιγά, η σήραγγα κατάφερε να κερδίσει τις καρδιές των κατοίκων της Κωνσταντινούπολης και να αποτελεί σήμερα αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της πόλης.

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024 – Το μεγαλύτερο σκάφος στον κόσμο που φτιάχτηκε με 3D printer

Στη Διεθνή Έκθεση Σκαφών του Άμπου Ντάμπι της περασμένης χρονιάς, τα φώτα της δημοσιότητας “έκλεψε” ένα διαφορετικό μοντέλο σκάφους. Αυτό που το έκανε να ξεχωρίσει είναι ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο τρισδιάστατα εκτυπωμένο σκάφος στον κόσμο, πρωτιά που αναγνώρισαν και τα Παγκόσμια Ρεκόρ Γκίνες. Σύμφωνα με την Al Seer Marine που κατασκεύασε το σκάφος σε συνεργασία με την Abu Dhabi Maritime, το σκάφος κατασκευάστηκε από 67% ανακυκλωμένα υλικά κι έχει μήκος λίγο πάνω από 11,98 μέτρα. Προηγούμενος κάτοχος του ρεκόρ για το μεγαλύτερο σκάφος που έχει παραχθεί αποκλειστικά μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης, ήταν το 3Dirigo, ένα σκάφος 7,6 μέτρων που ζύγιζε 2.267 κιλά και είχε κατασκευαστεί από το Κέντρο Προηγμένων Δομών και Σύνθετων Υλικών του Πανεπιστημίου του Μέιν. Το 2019, όταν παρουσιάστηκε το 3Dirigo, το Πανεπιστήμιο του Μέιν εξασφάλισε όχι ένα αλλά τρία παγκόσμια ρεκόρ Γκίνες. Εκτός από εκείνο για το μεγαλύτερο σκάφος που εκτυπώθηκε τρισδιάστατα, κατέκτησε και εκείνο για το μεγαλύτερο στερεό αντικείμενο που εκτυπώθηκε τρισδιάστατα αλλά και για τον μεγαλύτερο εκτυπωτή 3D πολυμερών υλικών

Παρασκευή 31 Μαΐου 2024 – Πώς η Uber υποστηρίζει τις γυναίκες στην Πολωνία;

Αν είσαι γυναίκα και βρεθείς στην Πολωνία ή τη Ρουμανία, υπάρχουν πολλές πιθανότητες να μη νιώσεις ασφαλής. Πόσο μάλλον αν είσαι κάποια από τις εκατομμύρια γυναίκες που ζουν στις δύο αυτές χώρες.  Μετά τα αλλεπάλληλα περιστατικά σεξουαλικών επιθέσεων, βιασμών και δολοφονιών γυναικών αλλά και την κραυγή αγωνίας που απευθύνουν όσες ζουν εκεί, όπως στις πρόσφατες διαδηλώσεις στην Πολωνία, η Uber επιχειρεί να συμβάλει από την πλευρά της ώστε να δημιουργηθεί μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας στις γυναίκες κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών τους. Για τον σκοπό αυτό, η Uber εγκαινιάζει τις dashcams. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η νέα λειτουργία εισήχθη στην αγορά, προκειμένου να βελτιωθούν τα πρότυπα ασφαλείας τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους επιβάτες. Έτσι, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων ζητημάτων ασφαλείας κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, οι οδηγοί μπορούν να μοιράζονται γρήγορα και με ασφάλεια τις καταγραφές με την ειδική ομάδα υποστήριξης της Uber.

Οι επιβάτες βέβαια θα πρέπει να δώσουν τη συγκατάθεσή τους για μια ενδεχόμενη καταγραφή, έτσι μέσω της Uber θα λαμβάνουν μια ειδοποίηση για την κάμερα πριν από τη διαδρομή τους, ώστε να μπορούν να την ακυρώσουν δωρεάν, εάν δεν επιθυμούν να καταγραφούν.  Για την Πολωνία, αυτή δεν είναι η πρώτη πρωτοβουλία προς την κατεύθυνση αυτή, καθώς τα τελευταία χρόνια η Uber προσπαθεί να συμβάλει στην υποστήριξη των γυναικών στην πράξη, όπως στην περίπτωση της Uber by Women, όπου μπορείς να επιλέξεις γυναίκα οδηγό για τη διαδρομή σου.

Παρασκευή 24 Μαΐου 2024 – Για τα σινκάνσεν, η καθυστέρηση είναι άγνωστη λέξη

Μόλις δέκα ημέρες πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, το 1964, η Ιαπωνία εγκαινίασε το Σινκάνσεν, ένα δίκτυο σιδηροδρομικών γραμμών πρωτοφανούς υψηλής ταχύτητας, το οποίο τότε συνέδεε το Τόκιο με την Οσάκα. Ένα από τα τελευταία μοντέλα είναι το N700S Supreme Σινκάνσεν, το οποίο μπορεί να αγγίξει τα 362 km/h. Πραγματικά εντυπωσιακό νούμερο.Η ακρίβεια των δρομολογίων του ιαπωνικού σιδηροδρομικού δικτύου είναι επίσης θρυλική, καθώς τα σινκάνσεν είχαν μέση καθυστέρηση 1,1 λεπτό στο σύνολο της ετήσιας λειτουργίας τους, για την περίοδο 2022/23, συμπεριλαμβανομένων μάλιστα των καθυστερήσεων που οφείλονται σε φυσικές καταστροφές, που είναι συχνές στην Ιαπωνία. Όμως, υπάρχουν και απρόοπτα. Το βράδυ της Τρίτης (16/4/24), ένας ασυνήθιστος επιβάτης, ένα φίδι 40 εκατοστών, βρέθηκε σε βαγόνι του τρένου με αποτέλεσμα εκείνος που το εντόπισε, να χτυπήσει τον συναγερμό. Ο εντοπισμός του “λαθρεπιβάτη”, αν και δεν προκάλεσε ούτε πανικό, ούτε τραυματισμό, είχε ως συνέπεια να καθυστερήσει την άφιξη της αμαξοστοιχίας κατά …17 ολόκληρα λεπτά.

Παρασκευή 17 Μαΐου 2024 – Ένα τραμ μεταμορφώθηκε σε βιβλιοθήκη στην Καλκούτα 

Η πρώτη βιβλιοθήκη – τραμ της Ινδίας (τον λες και σπάνιο συνδυασμό), δημιουργήθηκε στην οδό College Street στην Καλκούτα, με στόχο να γίνει πιο ελκυστική η χρήση του ηλεκτροκίνητου τραμ ως μέσο μεταφοράς, μεταξύ των φοιτητών. Όπως συνηθίζουν να λένε στην πόλη, αν ένα βιβλίο δεν υπάρχει στην College Street, δεν εκδόθηκε ποτέ, μιας και η College Street αποτελεί την ακαδημαϊκή συνοικία της Καλκούτας. Η περιοχή γύρω από την οδό φιλοξενεί τα πιο εμβληματικά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Η βιβλιοθήκη του τραμ που διαθέτει και Wi-Fi, ξεκίνησε με στόχο να προσελκύσει περισσότερους φοιτητές να χρησιμοποιούν το τραμ ως το βασικό μέσο μεταφοράς τους, να παρέχει πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και να αναζωογονήσει την αγάπη τους για το διάβασμα.

Παρασκευή 10 Μαΐου 2024 – Εσύ θα ανέβαινες ποτέ σε τρένο από μπαμπού;

Γνωστό και ως «norry», το τρένο από μπαμπού είναι μια αυτοσχέδια μέθοδος μεταφοράς που εφηύραν οι κάτοικοι στις αγροτικές περιοχές στην Καμπότζη. Το σπάνιο αυτό μεταφορικό μέσο δημιούργησαν χωρικοί, λόγω της ανάγκης τους για μετακινήσεις και γι’ αυτό χρησιμοποίησαν τις ράγες του σιδηροδρομικού δικτύου που ήταν σπασμένες και αχρησιμοποίητες, στον απόηχο του εμφυλίου πολέμου. Οι χωρικοί λοιπόν αποφάσισαν να δημιουργήσουν πλατφόρμες από μπαμπού, που ονομάστηκαν norries, κατασκευάστηκαν από απλά υλικά που είχαν στη διάθεσή τους και διασχίζουν τις κατάφυτες διαδρομές πάνω στον σιδηρόδρομο με ταχύτητα που φτάνει στα 40 χιλιόμετρα την ώρα. Τα norries μετέφεραν τα πάντα: ανθρώπους, προϊόντα, εμπορεύματα. Οι μηχανές προστέθηκαν τη δεκαετία του 1990, τροφοδοτώντας τα κάρα αυτά με έναν ελαστικό ιμάντα γύρω από τον πίσω άξονα. Τώρα όμως που οι αυτοκινητόδρομοι της Καμπότζης είναι γεμάτοι με μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα και το μόνο που έχει απομείνει από το Bamboo Train είναι ένα κομμάτι τροχιάς 7 χιλιομέτρων έξω από την πόλη Battambang και χρησιμοποιείται κυρίως από τουρίστες, για περιήγηση στην περιοχή.

Παρασκευή 3 Μαΐου 2024 – Τα πολύχρωμα λεωφορεία – κοτόπουλα της Γουατεμάλας

Τα δημόσια υπεραστικά λεωφορεία της Γουατεμάλας, είναι διάσημα παγκοσμίως για την πολύχρωμη εμφάνισή τους, όπως επίσης και για τη μοναδική τους προσωπικότητα. Είναι γνωστά ως λεωφορεία – κοτόπουλα καθώς, περιστασιακά, κάποιο κοτόπουλο θα πεταχτεί από το καλάθι ενός επιβάτη. Η βόλτα με τα λεωφορεία αυτά στην Κεντρική Αμερική είναι must για κάθε ταξιδιώτη, ο οποίος θα έρθει σε επαφή με τους ντόπιους που τα χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους. Τα λεωφορεία αυτά, ξεκίνησαν ως κίτρινα σχολικά λεωφορεία στις Ηνωμένες Πολιτείες και μεταμορφώθηκαν με ζωγραφιές, έντονα φώτα, ζωηρά γυαλιστερά χρώματα και δυνατή μουσική. Θα τα συναντήσεις να ξεπηδούν στους δρόμους με γρήγορες ταχύτητες, ανακοινώνοντας τις αφίξεις και τις αναχωρήσεις.

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024 – Το ανάποδο τρένο του Βούπερταλ

Ένα ανάποδο τρένο που κινείται σε μονής διαδρομής σιδηροδρομική γραμμή αποτελεί τον τρόπο μετακίνησης για περισσότερους από 80.000 ανθρώπους καθημερινά στο Βούπερταλ της Γερμανίας, όπως επίσης και ένα ξεχωριστό τουριστικό αξιοθέατο.Το τρένο – ορόσημο της περιοχής, διανύει μια διαδρομή 13,3 χιλιομέτρων, σε ύψος περίπου 12 μέτρων πάνω από τον ποταμό Βούπερ και περίπου 8 μέτρων πάνω από τον δρόμο που περνά από την κοιλάδα, ενώ μόλις τέσσερις από τις 20 στάσεις του περνούν πάνω από στερεό έδαφος.Οι υπερυψωμένες γραμμές και οι σταθμοί του Schwebebahn, κατασκευάστηκαν μεταξύ 1897 και 1903. Για την κατασκευή του σκελετού στήριξης και των σταθμών χρησιμοποιήθηκαν περίπου 19.200 τόνοι χάλυβα! Πολλά αξιοθέατα είναι εύκολα προσβάσιμα με τα πόδια από τους 20 σταθμούς του κρεμαστού σιδηροδρόμου και η συνολική διαδρομή που κάνει το τρένο διαρκεί περίπου 30 λεπτά.

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 – Μια αξέχαστη βόλτα με Toboggan στη Μαδέρα

Αν βρεθείς στη Μαδέρα της Πορτογαλίας, πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις μια βόλτα με τα Toboggan. Μπορεί σήμερα τα ιδιαίτερα αυτά ψάθινα έλκηθρα που μοιάζουν με ανάποδες πολυθρόνες να απευθύνονται σχεδόν αποκλειστικά σε τουρίστες, όμως δεν ήταν πάντα έτσι. Ξεκίνησαν από τον 19ο αιώνα ως δημόσια συγκοινωνία, καθώς ήταν ο ευκολότερος τρόπος για τους κατοίκους της περιοχής να ταξιδέψουν από το χωριό Μόντε στο Φουντσάλ. Με την ανάπτυξη των δημοσίων συγκοινωνιών, τα έλκηθρα σταμάτησαν να αποτελούν τη λύση για τις μετακινήσεις και έγιναν από τα πιο δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα στο νησί της Μαδέρα. Είναι κατασκευασμένα στο χέρι από λυγαριά, με παραδοσιακή τεχνική που χρονολογείται στα μέσα της δεκαετίας του 1800! Τα έλκηθρα, οδηγούνται από δύο άνδρες, τους Carreiros, που είναι ντυμένοι στα λευκά, φορώντας τα χαρακτηριστικά ψάθινα καπέλα της Μαδέρα και μπότες με λαστιχένια σόλα, αρκετά βαριές ώστε να μπορούν να σταματήσουν το έλκηθρο στην κατηφόρα, αν χρειαστεί. Η τυπική διαδρομή είναι μήκους 2 χιλιομέτρων σε κατηφόρα και η ταχύτητα φτάνει τα 30 χιλιόμετρα την ώρα!

Παρασκευή 12 Απριλίου 2024 – Ένα ταξί μεταμορφώνεται για να δώσει χαρά σε παιδιά με καρκίνο

Στη Φλωρεντία, υπάρχει ένα ταξί διαφορετικό από τα άλλα, τόσο για την εντυπωσιακή εσωτερική του διακόσμηση, όσο και για το σπουδαίο έργο που επιτελεί, ανάμεσα στις κούρσες. Μετά την απώλεια του συντρόφου της το 2001 από όγκο, η γυναίκα που όλοι πλέον ξέρουν ως “θεία Κατερίνα” κληρονόμησε το ταξί του “Milano 25” το οποίο διαμόρφωσε με πολύχρωμη διακόσμηση και παιχνίδια, μεταμορφώνοντάς το σε ένα σκηνικό βγαλμένο από παραμύθι, για να περνούν τα παιδιά που πάσχουν από καρκίνο ευχάριστα στη διαδρομή τους προς το νοσοκομείο, την οποία προσφέρει δωρεάν. Όπως λέει η ίδια, “τα παιδιά μπορεί να είναι άρρωστα, αλλά μπορούν και πρέπει να είναι ευτυχισμένα”.

Παρασκευή 5 Απριλίου 2024 – Τα αμφίβια λεωφορεία της Ολλανδίας

Ένας επισκέπτης που βρίσκεται για πρώτη φορά στην Ολλανδία μπορεί να σοκαριστεί όταν ξαφνικά συνειδητοποιήσει ότι το λεωφορείο στο οποίο βρίσκεται πέφτει ξαφνικά στο νερό, οι Ολλανδοί όμως, δεν πανικοβάλλονται. Κι αυτό γιατί ξέρουν πως τα Amfibus, τα αμφίβια λεωφορεία που συναντά κανείς στην Ολλανδία, μπορούν εξίσου να κινούνται στο δρόμο αλλά και στην επιφάνεια του νερού, εναλλάξ. Ενώ δηλαδή το λεωφορείο κινείται στο δρόμο, πέφτει στο κανάλι και επιστρέφει ξανά στο οδικό δίκτυο. Οι ολλανδικές πόλεις εξυπηρετούνται από αυτό το αμφίβιο όχημα για περισσότερο από μια δεκαετία. Κατασκευασμένο από την Dutch Amphibious Transport, το Amfibus μπορεί να διανύσει 60 μίλια την ώρα στην άσφαλτο και 6,5 κόμβους στο νερό.

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα