Οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων της Toyota ξεπέρασαν τις 6 εκάτ. οχήματα
Η Toyota ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις των υβριδικών οχημάτων της ξεπέρασαν τα 6 εκατομμύρια μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2013, αγγίζοντας τον αριθμό των 6.072 εκατομμυρίων. Nα σημειωθεί ότι τελευταίο ορόσημο - από 5 σε 6 εκατομμύρια μονάδες - επιτεύχθηκε σε χρόνο ρεκόρ, μέσα σε εννέα μόλις μήνες .
- 20 Ιανουαρίου 2014 10:33
Η συμβολή στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τα αυτοκίνητα αποτελεί πρωταρχική προτεραιότητα για την Toyota . Πιστεύοντας ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα μπορούν να πετύχουν κάτι θετικό μόνον εάν χρησιμοποιούνται ευρέως , η Toyota έχει προσπαθήσει να ενθαρρύνει τη μαζική υιοθέτηση υβριδικών οχημάτων από τους καταναλωτές .
Από φέτος τον Ιανουάριο , η Toyota θα κυκλοφορεί 24 υβριδικά επιβατικά μοντέλα και ένα plug -in υβριδικό σε περίπου 80 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο . Επιπλέον , την επόμενη διετία , η Toyota θα λανσάρει συνολικά 15 νέα υβριδικά οχήματα παγκοσμίως , ανάμεσα στα οποία το νέο ” Harrier Hybrid” στην Ιαπωνία στις 15 Ιανουαρίου και το νέο ” Highlander Hybrid” στις ΗΠΑ στο άμεσο μέλλον . Η Toyota σκοπεύει να ενισχύσει περαιτέρω την προϊοντική γκάμα της και να αυξήσει τον αριθμό των χωρών και περιοχών όπου εμπορεύεται υβριδικά οχήματα .
Η Toyota υπολογίζει ότι μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2013 , τα υβριδικά Toyota μείωσαν τις εκπομπές CO2 – του αερίου που ευθύνεται για το φαινόμενο το θερμοκηπίου – κατά 41 εκατομμύρια τόνους – που θα είχαν παραχθεί εάν τα οχήματα αυτά ήταν βενζινοκίνητα παρόμοιων διαστάσεων και οδηγικών επιδόσεων . Η Toyota εκτιμά επίσης ότι τα υβριδικά οχήματα έχουν εξοικονομήσει περίπου 15 εκατομμύρια χιλιόλιτρα βενζίνης συγκριτικά με την ποσότητα που θα χρησιμοποιούσαν βενζινοκίνητα μοντέλα παρόμοιων διαστάσεων .
Τον Αύγουστο του 1997 στην Ιαπωνία , η Toyota λανσάρισε το ” Coaster Hybrid EV ” και το Δεκέμβριο το ” Prius ” – το παγκοσμίως πρώτο υβριδικό επιβατικό όχημα μαζικής παραγωγής . Από τότε , τα υβριδικά οχήματα της Toyota έχουν γνωρίσει τρομερή υποστήριξη από καταναλωτές σε όλο τον κόσμο .
Η Toyota έχει υιοθετήσει υβριδικές τεχνολογίες που επιτρέπουν διαφορετικούς συνδυασμούς καυσίμων – όπως τεχνολογίες εξαρτημάτων που είναι απαραίτητες για την εξέλιξη διαφόρων « οικολογικών » αυτοκινήτων και θα λειτουργήσουν σαν τεχνολογική βάση για τον 21ο αιώνα . Η Toyota θα συνεχίσει την προσπάθειά της για αύξηση των επιδόσεων , μείωση του κόστους και επέκταση της προϊοντικής γκάμας της που θα περιλαμβάνει επίσης μη υβριδικά οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον – θέλοντας να δημιουργήσει προϊόντα δημοφιλή στους καταναλωτές .