Οικονομικά αποτελέσματα

Οικονομικά αποτελέσματα
citroenecon10707s

Η Citroen παρουσίασε τη νέα της οργανωτική δομή, καθώς και την αύξηση των πωλήσεων κατά το 1ο 6μηνο

Νέα Οργανωτική δομή:




Τομέας πωλήσεων

Ευρωπαϊκές χώρες: Frederic Banzet

Γαλλία: Jean Jacquemart

Ισπανία: Alfredo Vila Blanco

Ιταλία: Alain Favey

Γερμανία: Christophe Musy

Αγγλία: Xavier Duchemin

Χώρες εκτός Ευρώπης: Jean-Louis Chamla



Μετά από 28 χρόνια συνεργασίας με τη Citroen στην Ισπανία και την Ευρώπη, η Μάγδα Σάλαριτς αποχώρησε.




Άλλες Υπηρεσίες

Οικονομικές υπηρεσίες: Christian Carsalade

Marketing & Επικοινωνία: Xavier Chardon

Ποιότητα: Regine Le Dinh

Διοίκηση Προσωπικού: Gille Camincher

Αγώνες: Guy Frequelin




Αποτελέσματα 1ου εξαμήνου 2007:

Αύξηση μεριδίου αγοράς Citroën

Δυτική Ευρώπη: από 6,5% 1ο εξάμηνο 2006, σε 6,7% 1ο εξάμηνο 2007

Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη: από 5,4% 1ο εξάμηνο 2006, σε 5,6% 1ο εξάμηνο 2007

Γαλλία: από 13,5% το 1ο εξάμηνο 2006 σε 14% το 1ο εξάμηνο 2007

Ισπανία: από 10,8% το 1ο εξάμηνο 2006 σε 11,4% το 1ο εξάμηνο 2007




Επιτυχία νέων μοντέλων

Επιτεύχθηκαν οι στόχοι πωλήσεων του C4 Picasso

Η Citroën κατέχει ηγετική θέση στη κατηγορία των πολυμορφικών σε 7 ευρωπαϊκές χώρες. Αύξηση μεριδίου αγοράς για τα νέα Jumpy και Jumper



Οι πωλήσεις της Citroën το 1ο εξάμηνο του 2007 έφτασαν τις 764.000 μονάδες παγκοσμίως, αποτέλεσμα μιας αυστηρής πολιτικής μείωσης του στοκ αλλά και μιας επιτυχημένης και ανανεωμένης γκάμας μοντέλων.



Η Citroën με τη νέα της οργανωτική δομή, με μια ολοκληρωμένη και ελκυστική γκάμα μοντέλων και με τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2007 έχει όλα τα απαραίτητα εφόδια για να συνεχίσει την πολύ καλή της πορεία.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα