Opel Astra. Το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο μοντέλο στην κατηγορία του
Ο τρικύλινδρος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo 105 hp, κάνει το Astra το καθαρότερο και οικονομικότερο μοντέλο στην κατηγορία του με κατανάλωση μόλις 4,2 λ. στα 100 χλμ. και εκπομπές 96 γρα. CO2 / χλμ.
- 16 Ιουνίου 2015 10:53
Δημιουργία κορυφαίων τεχνολογιών και χαρακτηριστικών σε προσιτές τιμές: αυτός ήταν ο φιλόδοξος στόχος της Opel για την εξέλιξη του νέου Astra.
Σαν αποτέλεσμα, το νέο Opel Astra κάνει ένα πραγματικό άλμα: είναι ελαφρύ και ευέλικτο, το πιο αποδοτικό στην κατηγορία χάρη σε νέους high-tech κινητήρες, ενώ λανσάρει καινοτόμες τεχνολογίες και υπηρεσίες στη δημοφιλή κατηγορία των συμπαγών, μέχρι πρότινος γνωστές από υψηλότερες κατηγορίες.
Στη βάση των κινητήρων του Astra συναντάμε ένα νέο, τρικύλινδρο 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo 77 kW/105 hp, που κάνει το νέο αστέρι της Opel το καθαρότερο και οικονομικότερο μοντέλο στην κατηγορία του με κατανάλωση μόλις 4,2 lit / 100 km και εκπομπές 96 grams CO2 / km σε συνδυασμό με Start/Stop και κιβώτιο Easytronic 3.0. Από πλευράς diesel, τρεις εκδόσεις της νέας γενιάς του ‘αθόρυβου diesel’ 1.6 CDTI προσφέρονται με 70 kW/95 hp – 100 kW/136 hp που, σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, καταναλώνουν κάτω από 4,0 lit καυσίμου στο μικτό κύκλο: ο πιο οικονομικός που διατίθεται μέχρι τώρα καταναλώνει 3,4 lit / 100 km (90 g/km CO2).
Το νέο Opel Astra λανσάρει το σύστημα φωτισμού full matrix LED στην κατηγορία των συμπαγών – μία τεχνολογία που μέχρι τώρα ήταν προνόμιο των πολυτελών μοντέλων. Η τιμή της είναι εντυπωσιακή – Η Opel προσφέρει το νέο, επαναστατικό, προσαρμοζόμενο σύστημα φώτων IntelliLux LED® από 1.150 ευρώ (τιμή λιανικής συμπερ. ΦΠΑ στη Γερμανία), 100 ευρώ λιγότερο από το σύστημα BiXenon AFL+ της προηγουμένης γενιάς. Το νέο Astra είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο που λανσάρεται με την premium υπηρεσία Opel OnStar. Η υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας είναι ο ‘φύλακας άγγελος’ για τους κατόχους Astra 24/7, 365 ημέρες το χρόνο. Το σύστημα θα είναι στάνταρ στις ανώτερες εκδόσεις Astra Dynamic και INNOVATION και ο πρώτος χρόνος χρήσης θα παρέχεται δωρεάν. Η υπηρεσία OnStar θα λανσαριστεί στη χώρα μας το 2016.
Το νέο Astra ωφελείται επίσης από τη νέα γενιά του συστήματος IntelliLink infotainment: το νέο R 4.0 IntelliLink διαθέτει οθόνη αφής 7-ιντσών και επιτρέπει εκτενή ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto – στάνταρ από το Enjoy. Η νέα γενιά εργονομικών καθισμάτων Opel, δοκιμασμένη και πιστοποιημένη από ανεξάρτητη ομάδα ειδικών της πλάτης του Γερμανικού οργανισμού AGR (Campaign for Healthy Backs), είναι ένα ακόμα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό. Συνεχίζοντας την παράδοσή της να κάνει την πιο προηγμένη σχεδίαση καθισμάτων προσιτή σε ένα ευρύ κοινό, η Opel προσφέρει ένα εργονομικό κάθισμα οδηγού από 390 ευρώ.
Μόνο οι καλύτεροι: τελευταία γενιά κινητήρων
Μόνο κινητήρες τελευταίας γενιάς διατίθενται με το Astra με ισχύ από 70 kW/95 hp – 100 kW/150 hp και κυβισμό από 1.0 lit – 1.6 lit. Όλοι αυτοί οι κινητήρες, βενζίνης και diesel, έχουν τρία κοινά: συνδυάζουν εξαιρετική απόδοση με άριστη απόκριση και εντυπωσιακά πολιτισμένη λειτουργία.
Όταν λανσαριστεί φέτος το φθινόπωρο, βασικός κινητήρας του νέου Astra θα είναι ο τρικύλινδρος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, γνωστός ήδη από τα ADAM και Corsa. Μέχρι τώρα, έχει ξεχωρίσει για τον ισχυρό και παράλληλα αθόρυβο χαρακτήρα του. Στο νέο Astra, θέτει νέα πρότυπα οικονομίας καυσίμου για βενζινοκινητήρα: με κατανάλωση μόλις 4,2 lit / 100 km στο μικτό κύκλο και εκπομπές ρύπων 96 grams CO2 / km – οι καλύτερες τιμές για ένα συμπαγές βενζινοκίνητο μοντέλο – όταν συνδυάζεται με Start/Stop και το αυτοματοποιημένο πεντατάχυτο κιβώτιο Easytronic 3.0. Ακόμα και σε συνδυασμό με ένα συμβατικό, 5άρι κιβώτιο, οι εκπομπές CO2 του ισχυρού και ζωηρού κινητήρα 77 kW/105 hp παραμένουν στα 99 g/km (4,3 liters/100 km). Στην Γερμανία η βασική έκδοση θα ξεκινά από 17.960 ευρώ. Στην Ελλάδα οι τιμές του νέου Astra θα ανακοινωθούν εν καιρώ και θα είναι όπως πάντα ανταγωνιστικές.
Ένας εντελώς νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας της ίδιας οικογένειας με τον μικρότερο χιλιάρη τρικύλινδρο κάνει επίσης πρεμιέρα στο νέο Astra: ένας 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo σε εκδόσεις 92 kW/125 hp και 110 kW/150 hp. Με τεχνολογία Start/Stop και 6άρι μηχανικό κιβώτιο, η κατανάλωσή του στο μικτό κύκλο κυμαίνεται στα 4,9 lit / 100 km (114 g/km CO2) – εντυπωσιακή βελτίωση 11% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά 103 kW/140 hp Astra. Οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί σε απίστευτο βαθμό: εφοδιασμένο κινητήρα 110 kW/150 hp, το νέο Astra χρειάζεται 4,3 δεύτερα λιγότερο χρόνο από τον προκάτοχό του για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση – βελτίωση 32%.
Ο ‘αθόρυβος diesel’ 1.6 CDTI σε τρεις εκδόσεις ισχύος από 70 kW/95 hp καλύπτει την προσφορά diesel. Οι τιμές για τον βασικό diesel ξεκινούν από 20.260 – 650 ευρώ λιγότερο από τον υπάρχοντα, βασικό diesel. Οι εκπομπές CO2 όλων των εκδόσεων που εφοδιάζονται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο είναι το πολύ 99 grams / km. Μέχρι τώρα, πρωταθλητής απόδοσης στη νέα οικογένεια Astra είναι το μοντέλο 81 kW/110 hp, με κατανάλωση μόλις 3,4 lit και εκπομπές CO2 90 grams. Όσο για την κορυφαία έκδοση diesel του νέου Astra, αντλεί ισχύ από τον 1.6 CDTI 100 kW/136 hp που λανσαρίστηκε την περασμένη άνοιξη στο υπάρχον μοντέλο. Χάρη στη σημαντική μείωση βάρους, το νέο Astra καταναλώνει και ρυπαίνει λιγότερο από τον συγκρίσιμο προκάτοχό του – μόλις 3,7 lit / 100 km στο μικτό κύκλο (έναντι 3,9 lit) και 99 grams CO2 / km (έναντι 104) αντίστοιχα. Ταυτόχρονα έχει πολύ ισχυρότερες επιταχύνεις: ολοκληρώνει το σπριντ από στάση στα 100 km/h σε 9,6 δευτερόλεπτα (- 0,7 δευτ.) και το σημαντικότερο, χρειάζεται μόνο 8,2 δεύτερα για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση – ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερο από τον προκάτοχό του.