Opel Corsa 1.4 5d

Opel Corsa 1.4 5d
opelcorsa29107s

Πίσω από το τιμόνι του πεντάθυρου Corsa αντιλαμβάνεσαι ότι το μικρό ενηλικιώθηκε!

Όλοι θέλουν ένα κομμάτι από αυτήν την πίτα, αφού είναι μια από τις μεγαλύτερες! Το θέμα είναι ποιος τα καταφέρνει και ποιος όχι. Από την πλευρά της η Opel, εκπροσωπείται επάξια τα τελευταία χρόνια με το Corsa και απ’ ότι φαίνεται θα συνεχιστεί αυτή η παράδοση και με την τελευταία έκδοση.



Πριν φτάσει στο AUTO 24 το 1.400άρι μικρό, είχα τη δυνατότητα να πάρω μια πρώτη γεύση από το 5πορτο 1.200άρι τον Οκτώβριο, διανύοντας σχεδόν 600 χιλιόμετρα μέσα σε δύο μέρες! Όχι δεν είμαι τρελός (έτσι λέω τουλάχιστον), απλά είχα ταξιδέψει από τη Θεσσαλονίκη έως τη Σόφια της Βουλγαρίας, λόγω της επίσημης παρουσίασης του μοντέλου στη χώρα μας.



Παρά το μικρό κυβισμό του Corsa, το ταξίδι ήταν αρκετά άνετο, γεγονός που οφείλεται στο νέο πλαίσιο και την ανάρτηση του αυτοκινήτου. Χωρίς υπερβολές η αύξηση των διαστάσεων του γερμανικού μοντέλου και η αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης, δε θυμίζουν σε καμία περίπτωση 1.200άρι super mini! Πόσο μάλλον το προηγούμενο μοντέλο.




Μια σκάλα πιο πάνω

Τώρα, το 1.400άρι που για τις ανάγκες του άρθρου το είχαμε για μεγαλύτερο διάστημα στο AUTO 24, ήταν μια καλή ευκαιρία για να θυμηθώ ξανά τις πρώτες εντυπώσεις, που μου προξένησε από το ταξίδι, καθώς και να αποκτήσω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.




Η cool εικόνα

Η μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη. Τα μεγάλα και ντιζαϊνάτα μάτια του (εμπρός φωτιστικά σώματα), οι σπορ και λείες επιφάνειες, το μεγάλο χαμόγελο (εμπρός γρίλιες) και τα κομψά του οπίσθια, δίνουν στο Corsa μια υπεροχή!



Άλλωστε και ο ίδιος ο Αυστραλός σχεδιαστής του αυτοκινήτου, είχε δηλώσει στην παρουσίαση ότι, όσο τους ενδιέφερε η εργονομία και η πρακτικότητα του μοντέλου, άλλο τόσο τους ενδιέφερε να δώσουν στο Corsa μια εντυπωσιακή εμφάνιση. Και απ’ ότι φαίνεται το πέτυχαν, γιατί το 5πορτο μοντέλο έχει ήδη αποσπάσει αρκετά καλές κριτικές από το κοινό, αλλά και από τους κατόχους των προηγούμενων Corsa.




Ριζική ανανέωση

Η καμπίνα των επιβατών απέκτησε μεγαλύτερους χώρους σε σχέση με το προηγούμενο. Βέβαια, αυτή η διαπίστωση γίνεται ακόμη πιο εύκολα αντιληπτή εάν τύχει και δεις τα δύο μοντέλα δίπλα δίπλα. Ο εμφανώς μεγαλύτερος όγκος του νέου Corsa σημαίνει αυτομάτως και πιο ευρύχωρο εσωτερικό.



Οι μέχρι και πέντε επιβάτες χωρούν άνετα, με τους πίσω να απολαμβάνουν ακόμη περισσότερο την αύξηση της απόστασης ανάμεσα στα κεφάλια τους και την οροφή. Η πρόοδος αυτή, χαρακτηρίζει τη συναρμολόγηση, αλλά και την ποιότητα των πλαστικών μερών.



Άλλωστε, δε θα περίμενα κάτι λιγότερο, από μια Opel που δείχνει έμπρακτα με τα τελευταία της μοντέλα, ότι στόχος της είναι η αρμονική και ζεστή συνύπαρξη των επιβατών στο εσωτερικό, μέσω της ευχάριστης σχεδίασης και των προσεγμένων υλικών κατασκευής.




Cozy

Η καλή θέση οδήγησης επιτρέπει στον οδηγό να κινείται ξεκούραστα μέσα στην πόλη, ενώ τα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας εκτός από όμορφα (φωτισμένα), είναι και εργονομικά τοποθετημένα. Έτσι, δεν απαιτείται από τον οδηγό να αποσπά την προσοχή του για πολύ από το δρόμο, αφού μερικές απλές κινήσεις στα τυφλά ρυθμίζουν εύκολα το air-condition και τη ροή του αέρα.



Για ακόμη μεγαλύτερη εργονομία τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι παίζουν και αυτά το δικό τους καταλυτικό ρόλο.



Τελειώνοντας με την καμπίνα των επιβατών, θα ήθελα να αναφέρω ότι υπάρχουν αρκετές αποθηκευτικές λύσεις για μικροπράγματα, όπως αρμόζει σε κάθε νέο super mini που σέβεται τον εαυτό του. Ο χώρος αποσκευών είναι διαιρούμενος και κινείται στα σωστά λίτρα για την κατηγορία, δηλαδή τα 285.




Ασφάλεια 5 αστέρων

Τον περασμένο Αύγουστο, ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP απένειμε στο Corsa την υπέρτατη διάκριση ασφαλείας των 5 αστέρων. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας, που προστατεύουν τον οδηγό και τους επιβάτες του νέου Corsa περιλαμβάνονται οι βελτιστοποιημένες ζώνες πρόσκρουσης και τα συστήματα συγκράτησης ειδικά προσαρμοσμένα σ’ αυτές τις ζώνες.



Οι εμπρόσθιοι αερόσακοι είναι δύο σταδίων, οι οποίοι ενεργοποιούνται ανάλογα με τη σφοδρότητα της σύγκρουσης. Το πακέτο ολοκληρώνουν οι πλευρικοί αερόσακοι για τον οδηγό και το συνοδηγό.




Από κινητήρα τι λέει;

Το γνωστό τετρακύλινδρο μοτέρ των 1.4 λίτρων αποδίδει τη μέγιστη ισχύ των 90 ίππων, στις 5.600 σ.α.λ., και η μέγιστη ροπή των 12,6 kgm είναι διαθέσιμη κάπου στη μέση του φάσματος των στροφών, δηλαδή στις 4.000 σ.α.λ.



Τα 1.160 κιλά του αμαξώματος σύμφωνα με τις μετρήσεις της Opel, φτάνουν από την πλήρη ακινησία στα πρώτα 100 χ.α.ώ. σε 12,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά κατά τρία χιλιόμετρα τα 170.



Σίγουρα τα παραπάνω νούμερα δεν καθιστούν το Corsa ως το ταχύτερο μοντέλο στην κατηγορία, αυτό όμως δε σημαίνει πως θα προβληματίσει τον οδηγό του κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων. Πάντως, στους μεγάλους αυκινητόδρομους το αυτοκίνητο δε στερείται κρατήματος και άνεσης παρά τις μικρές (μεγάλες για την κατηγορία) διαστάσεις του.




Αρχική τιμή στα 1.400: 13.620 ευρώ




Το βίντεο του AUTO 24









Το AUTO 24 στην πρώτη παρουσίαση του Opel Corsa









Opel Corsa Video




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα