Οpel. Ο νέος κινητήρας 1.6 SIDI Turbo των 170 ίππων τώρα σε όλα τα Astra

Οpel. Ο νέος κινητήρας 1.6 SIDI Turbo των 170 ίππων τώρα σε όλα τα Astra

Ένας νέος βενζινοκινητήρας σε τρεις εκδόσεις Astra: η νέα γενιά του κινητήρα 1.6 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) Turbo κάνει τώρα ντεμπούτο στο δημοφιλέστερο μοντέλο της Opel. Ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού των 170 ίππων τοποθετείται στα 5-θ hatchback, 4-θ sedan και Sports Tourer μοντέλα Astra.

Ο κινητήρας νέας γενιάς κατατάσσεται στην κορυφή της γκάμας βενζινοκινητήρων που διατίθενται για την οικογένεια Astra και αντικαθιστά τον προηγούμενο 1.6 Turbo. Παράγει εξαιρετική μέγιστη ροπή μέχρι 280 Nm (50 Nm επιπλέον του προκατόχου του), που είναι διαθέσιμη από τις 1.650 rpm (προηγούμενη γενιά αντίστοιχα: 2.200 rpm). Ωστόσο η υπεροχή του δεν απορρέει μόνον από τη σύγκριση με τον προκάτοχό του: αποδίδει επίσης 12% περισσότερη ροπή από τους πλησιέστερους αντιπάλους του στη συμπαγή κατηγορία με ισχύ 150-180 hp, ακόμα και από μοντέλα premium Γερμανικών μαρκών.

Ταυτόχρονα, με κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης NEDC (New European Driving Cycle) μόλις 5,9 lit /100 km (5-θ και sedan), τα νέα Astra με κινητήρα 1.6 SIDI Turbo χρειάζονται μέχρι 14% λιγότερη βενζίνη από τα προηγούμενα μοντέλα. Τα βελτιωμένα κιβώτια παίζουν σημαντικό ρόλο στη μικρότερη κατανάλωση και στα αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης και επιδόσεων. Το 5-θ Astra, το sedan και το Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo εφοδιάζονται με εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια επόμενης γενιάς που ξεχωρίζουν λόγω την εξαιρετικά άνετης διαδικασίας αλλαγών σχέσεων και της αισθητά χαμηλότερης τριβής. Ένα νέο, εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο χαμηλής τριβής μπορεί επίσης να συνδυαστεί με το νέο κινητήρα 1.6 SIDI Turbo στα μοντέλα Astra. Αυτό περιλαμβάνει λειτουργία Active Select που επιτρέπει μηχανικές αλλαγές σχέσεων για μία πιο σπορ οδηγική εμπειρία.

Το 5-θ Astra 1.6 SIDI Turbo είναι διαθέσιμο για παραγγελία, με τιμές που ξεκινούν από 20.720 ευρώ  και 21.820 ευρώ για το Astra Sports Tourer με παρόμοιο εξοπλισμό. Το 4-θ Astra sedan με κινητήρα 1.6 SIDI Turbo θα κυκλοφορήσει φέτος το φθινόπωρο.

Και ενώ οι περισσότεροι ανταγωνιστές προσφέρουν μέγιστη ροπή 240 – 250 Nm, το Astra 5-θ, sedan και Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo εντυπωσιάζει με την υψηλή ροπή του στις χαμηλές στροφές – μέχρι 280 Nm μεταξύ 1.650 και 4.250 rpm. Ο νέος κινητήρας συνδυάζει εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία και ομαλή καμπύλη ισχύος με χαμηλότερη κατανάλωση. Προσφέρει μέχρι 22% περισσότερη ροπή από τον προηγούμενο κινητήρα και μέχρι 14% μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, περιορίζοντας έτσι τις επιπτώσεις στο περιβάλλον αλλά και στο πορτοφόλι των οδηγών.

Με τεχνολογία Start/Stop και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, τα Astra 5-θ και sedan 1.6 SIDI Turbo έχουν κατανάλωση μικτού κύκλου NEDC μόλις 5,9 l/100 km με αντίστοιχες εκπομπές CO2139 g/km.Το 5-θ Astra 1.6 SIDI Turbo επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,7 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 220 km/h, ενώ στο sedan αυξάνεται κατά δύο km/h. Και οι δύο εκδόσεις εντυπωσιάζουν με την ελαστικότητά τους με πέμπτη σχέση,  επιταχύνοντας από 80 στα 120 km/h σε 8,8”, σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερα από το προηγούμενο μοντέλο.

Το νέο Astra Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo κατακτά εύκολα την κορυφή του πίνακα των επιδόσεων: επιταχύνει από 80 σε 120 km/h (5η σχέση) σε εννέα δευτερόλεπτα – 1,5” ταχύτερο από το προηγούμενο μοντέλο 1.6 Turbo – και από 0 στα 100 km/h σε 8,8 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 220 km/h. Το ευέλικτο Opel station wagon καταναλώνει 6,1 l/100km (μικτός κύκλος NEDC) με εκπομπές CO2 144 g/km.

Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.6 SIDI Turbo σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας τεράστιας επέλασης κινητήριων συνόλων της Opel. Μέχρι το 2016, η κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων θα λανσάρει τρεις εντελώς νέες οικογένειες κινητήρων και 13 νέες κινητήριες μονάδες. Πολλά νέα κιβώτια θα λανσαριστούν στο ίδιο χρονικό διάστημα. Αυτό σημαίνει ότι η Opel θα ανανεώσει το 80% της γκάμας των κινητήρων της μέσα στην επόμενη τετραετία.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα