Πωλήσεις GM

Πωλήσεις GM
gmsaleslogo19707small

Οι πωλήσεις της GM Europe το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ όλων των εποχών

Το μερίδιο αγοράς της εταιρίας άγγιξε το 9.6%, αύξηση 0.3 ποσοστιαίες μονάδες από το περσινό πρώτο εξάμηνο.



Οι πωλήσεις της GME για το δεύτερο τρίμηνο ανήλθαν επίσης σε επίπεδα ρεκόρ όλων των εποχών, στις 574,246 μονάδες, αύξηση 26,016 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2006.




«Αυξάνουμε το ρυθμό ανάπτυξής μας χάρη στην ενιαία στρατηγική των μαρκών του ομίλου στην Ευρώπη. Παράλληλα, εκμεταλλευόμαστε το ανανεωμένο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και μία επιθετική στρατηγική ανάπτυξης στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, όπου η Chevrolet εξελίσσεται σε σημαντικό παίκτη. Οι διαφορετικές στρατηγικές μας για τη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη μας επιτρέπουν να διατηρούμε τον όγκο πωλήσεων, συνεχίζοντας παράλληλα να βελτιώνουμε τα έσοδά μας και τη συνολική ποιότητα των πωλήσεων» δήλωσε ο Jonathan Browning, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της GM Europe.




Ρεκόρ όλων των εποχών

Η Chevrolet είχε και πάλι μία εξαιρετική εικόνα πωλήσεων, καταρρίπτοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Οι πωλήσεις της μάρκας το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου έφτασαν σε επίπεδο ρεκόρ όλων των εποχών με 215,315 μονάδες, αύξηση πάνω από 30% από το πρώτο εξάμηνο το 2006, ενώ το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 0.4 ποσοστιαίες μονάδες, στο 1.8%. Ο Ιούνιος ήταν ο 50ός συνεχόμενος μήνας ρεκόρ για τη Chevrolet.



Τα αποτελέσματα της μάρκας το δεύτερο τρίμηνο επιβεβαίωσαν επίσης τις δυνατότητες ανάπτυξης της Chevrolet. Ο αριθμός πωλήσεων έφτασε στις 114,610 μονάδες. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε στο 1.9% – νέο ρεκόρ όλων των εποχών.




«Το χαρτοφυλάκιο της Chevrolet προσφέρει στη σωστή αξία στους πελάτες μας που ήδη αντανακλάται καθαρά στη συνεχή αύξηση των πωλήσεων» δήλωσε ο Browning.
«Μετά την προϊοντική επέκταση με το λανσάρισμα του Captiva και πρόσθετων πετρελαιοκίνητων εκδόσεων των Epica, Lacetti και Nubira, προσελκύουμε όλο και περισσότερους πελάτες και επιτυγχάνουμε τη μεγαλύτερή μας ανάπτυξη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη» δήλωσε ο Browning.




Οι πωλήσεις του Corsa αυξήθηκαν κατά 50%

Το νέο Corsa κατέγραψε πολύ δυνατές επιδόσεις το πρώτο πλήρες έτος πωλήσεων, με αύξηση 50% συγκριτικά με το 2006. Η Opel/Vauxhall πούλησε 243,540 αυτοκίνητα Corsa από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο, ενώ το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο οι πωλήσεις ήταν 162,391.



Το Corsa ήταν το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα σε συνολική βάση και το μικρό αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στη Γερμανία και την Ιρλανδία. Τον Ιούνιο, ήταν πρώτο στην κατηγορία μικρών οχημάτων και σε αγορές όπως η Βρετανία, Ελβετία και Πορτογαλία.




«Το νέο Corsa δημιουργήθηκε με τα προσόντα του νικητή. Το Corsa έχει κερδίσει πολυάριθμες διακρίσεις σε όλη την Ευρώπη και ήδη αποδεικνύει την υπεροχή του στην αγορά» δήλωσε ο Browning.




Η Vauxhall πρώτη στον πίνακα των Βρετανικών πωλήσεων

Συναρπαστικά νέα προϊόντα και πρωτοποριακές περιβαλλοντικές καμπάνιες ανέβασαν τις πωλήσεις της Vauxhall και η μάρκα έγινε Νο 1 στην αγορά της Βρετανίας τον Ιούνιο, με ταξινομήσεις 33,161 αυτοκινήτων και μερίδιο αγοράς 14.88%.



Το Vauxhall Astra ήταν το απόλυτο best seller στη Βρετανία, με 10,425 μονάδες, αύξηση 29.6% συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2006. Τα Vectra, Zafira και το νέο Corsa ήταν όλα Νο 1 στην κατηγορία τους.



Για το πρώτο εξάμηνο του 2007, οι πωλήσεις Vauxhall έφτασαν στις 203,117 μονάδες, με μερίδιο αγοράς 13.9%, αύξηση 0.6 ποσοστιαίες μονάδες από το πρώτο εξάμηνο του 2006.




«Αυτό το ισχυρό αποτέλεσμα ενισχύθηκε με πωλήσεις σε ιδιώτες αγοραστές και δείχνει ότι η μάρκα Vauxhall ικανοποιεί τις προσδοκίες ενός αυξανόμενου αριθμού πελατών στη Βρετανία» δήλωσε ο Browning.



Τα αποτελέσματα των πωλήσεων στη Βρετανία βοήθησαν επίσης στο να αντισταθμιστούν σημαντικές μειώσεις στη Γερμανική αγορά, διατηρώντας το μερίδιο της Opel/Vauxhall σταθερό στην Ευρώπη, στο 7.4% την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου.



Η Saab πούλησε 45,275 μονάδες στην Ευρώπη, το πρώτο εξάμηνο του 2007, με μερίδιο αγοράς 0.4%, ενώ η Cadillac, η HUMMER και η Corvette πούλησαν 3,744 αυτοκίνητα.




Ελλάδα

– Η Opel παραμένει 2η στην αγορά μέχρι και τον Ιούνιο +1,64 (8,45 έναντι 6,81) συγκριτικά με την 5η θέση όπου βρισκόταν πέρυσι.



– Η επιτυχία του Corsa συνεχίζεται, παραμένει No. 1 Μοντέλο με τις Καλύτερες Πωλήσεις στην αγορά YTD με 5608 μονάδες, και ακολουθούν τα Golf και Focus.

Παραμένει No. 1 στην κατηγορία YTD (+4,65 έναντι 2006) συγκριτικά με την 4η θέση πέρσι (ΥΑ)

+47% αύξηση παραγγελιών λιανικής τον Ιούνιο συγκριτικά με το Μάιο 07.



– Το Vectra διατηρεί μία βελτιωμένη πορεία στην κατηγορία του από τον Ιούλιο του 2006, επιτυγχάνοντας μερίδιο +3,18 το Μάϊο σε σχέση με πέρσι (8,32% έναντι 5,14%) καταλαμβάνοντας την 4η θέση στην κατηγορία των Μεσαίων αυτοκινήτων συγκριτικά με την 8η θέση πέρυσι.



– Το Astra διατηρεί μερίδιο 10,73 YTD στην κατηγορία έναντι 10,83 πέρσι (YA).

2ο στην κατηγορία του και σε πωλήσεις λιανικής YTD συγκριτικά με την 3η θέση πέρσι (YA).



– Ικανοποιητικά αποτελέσματα από το ισχυρό μας πρόγραμμα λιανικής Μάιο/Ιούνιο έναντι Απριλίου



– Astra TwinTop: πέτυχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς τον Ιούνιο της τάξης του 0,32, το υψηλότερο από το Νοέμβριο του 2006.

+70% αύξηση παραγγελιών λιανικής / No. 1 θέση στην κατηγορία τον Ιούνιο



– Zafira: πέτυχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς τον Ιούνιο της τάξης του 0,40 το υψηλότερο από το Μάρτιο του 2006

Κατέκτησε τη 2η θέση στην κατηγορία Συμπαγών MPV τον Ιούνιο, μόλις 9 μονάδες πίσω από το Picasso.

+16% αύξηση παραγγελιών λιανικής.



– Το Meriva κατέγραψε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς της τάξης του 0,27 το υψηλότερο από το Σεπτέμβριο του 2006. Σχεδόν 173% αύξηση παραγγελιών λιανικής έναντι του Απριλίου




Σύνολο Ευρώπης – Σύνολο Αγοράς Αυτοκινήτου









Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα