Σαλόνι Γενεύης. Πέντε αυτοκίνητα διαφορετικά από τα άλλα

Σαλόνι Γενεύης. Πέντε αυτοκίνητα διαφορετικά από τα άλλα
(c)2014 G.Chardonnens [email protected]

Οι εκθέσεις αυτοκινήτου ανά τον πλανήτη, αποτελούν την χαρά των φίλων της αυτοκίνησης. Και κυρίως, λόγω των πειραματικών μοντέλων που παρουσιάζονται εξάπτοντας την φαντασία

Με το Σαλόνι της Γενεύης να ανοίγει σήμερα τις πύλες του για το κοινό, επιλέξαμε 5 αυτοκίνητα, το καθένα από τα οποία έχει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα, και σας τα παρουσιάζουμε.

 

Το DBX δείχνει ένα μελλοντικό crossover της Aston Martin

Πλήρως ηλεκτρικό και τετρακίνητο είναι το πειραματικό μοντέλο DBX Concept που αποκάλυψε η Αston Martin στη Γενεύη.

Πρόκειται για ένα δίθυρο αυτοκίνητο, με την κλασική μάσκα της Aston Martin, που διαθέτει μια άνετη και πολυτελή (ντυμένη με δέρμα Nubuk) καμπίνα η οποία μπορεί να φιλοξενήσει 4 άτομα.

 

Κάθε ένας από τους 4 ηλεκτροκινητήρες που κινούν το αυτοκίνητο είναι τοποθετημένος και σε έναν τροχό. Τα μοτέρ παίρνουν δύναμη από μπαταρίες Λιθίου- Θείου καθώς επίσης και από το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας.

 

BMW M4 MotoGP

Στις 29 Μαρτίου, στο Κατάρ, θα κάνει την πρώτη εμφάνισή της στην πίστα  η BMW M4 MotoGP, που θα χρησιμοποιηθεί ως αυτοκίνητο ασφαλείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσικλέτας.

Και αν κάποιος αναρωτηθεί τι είναι αυτό που κάνει το συγκεκριμένο όχημα να ξεχωρίζει, η απάντηση βρίσκεται κάτω από το καπό, εκεί όπου κυριαρχεί ο 6κύλινδρος κινητήρας της Μ4 με τους 431 ίππους. Πρόκειται λοιπόν για ένα καινοτόμο σύστημα ψεκασμού νερού του συστήματος ψύξης, που επιτρέπει την απρόσκοπτη λειτουργία του κινητήρα σε συνθήκες με υψηλές θερμοκρασίες. Επίσης, δίπλα στο κεντρικό ψυγείο, οι μηχανικοί της BMW τοποθέτησαν μικρότερα ψυγεία για τν ψύξη του ηλεκτρικού κυκλώματος, του κιβωτίου του υπερσυμπιεστή. Είναι θέμα χρόνου – και εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο- οι νέεες τεχνολογίες να εφαρμοστούν σε όλα τα μοντέλα που θα φέρουν το διακριτό Μ.

 

Ένα μειονέκτημα, ή μάλλον, ταλαιπωρία, του παραπάνω συστήματος είναι ότι οι χρήστες θα πρέπει να ξαναγεμίζουν τη δεξαμενή με νερό.

press photo, do not use for advertising purposes

 

Mercedes V-Class Concept Vision PHEV

Το … όραμά της για ένα Van χαμηλής κατανάλωσης και μικρών εκπομπών ρύπων, που θα είναι υβριδικό και θα προσφέρει τεράστιες δυνατότητες εξατομίκευσης, παρουσιάζει η Mercedes στη Γενεύη.

H Mercedes V-Class Concept Vision PHEV διαθέτει έναν κινητήρα βενζίνης 2.0 λ. που αποδίδει 210 ίππους και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 120 ίππων. Η Mercedes κάνει λόγο για συνδυασμένη απόδοση 333 αλόγν και 600 Nm  με κατανάλωση 3,1 λίτρα στα 100 χλμ. και ρύπους 71 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο.

press photo, do not use for advertising purposes

 

Μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα -οι μπαταρίες φορτίζονται και με οικιακό ρεύμα-το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 50 χλμ.

Γιατί επέλεξε η Mercedes να δείξει αυτό το όχημα; Επειδή θέλει να επεκτείνει το φάσμα των επιλογών εξατομίκευσης για το V, και αυτός είναι ο τρόπος που επέλεξε για να το ανακοινώσει.

 

EDAG Light Cocoon Concept. Βγαλμένο από εκτυπωτή

Μια αντισυμβατική, πέρα ως πέρα, περίπτωση, αποτελεί το συγκεκριμένο όχημα. Έχει σπορ εμφάνιση, ο σχεδιασμός του αντλεί έμπνευση από το φύλλο (τα νεύρα που διατρέχουν το αμάξωμα αποδεικνύουν του λόγου το αληθές) , έχει κατασκευαστεί με την βοήθεια 3D εκτυπωτή και το αμάξωμα αποτελείται από ένα πρωτοπόρο διαφανές και αδιάβροχο ύφασμα.

 

Ο σκελετός του οχήματος αόριστα μοιάζει με ιστό αράχνης. Το εύκαμπτο κάλυμμα μπορεί να ζυγίζει τόσο λίγο όσο 19 γραμμάρια ανά τετραγωνικό μέτρο, καθιστώντας το τέσσερις φορές ελαφρύτερο από το κανονικό χαρτί.

Το ύφασμα έχει και άλλα πλεονεκτήματα, καθώς: δεν απαιτεί βαφή ή δαπανηρές επισκευές σε περίπτωση βλάβης, ενώ προσφέρει στους σχεδιαστές απόλυτη ελευθερία για την εξατομίκευση.

 

Κοιτάξτε την Touring Superleggera και δείτε πως έγινε μια F12 Ferrari

Αυτό το αυτοκίνητο που βλέπετε  είναι νέα Berlinetta Lusso Carrozeria Touring Superleggera, ένας supercar που κατασκευάσθηκε με βάση την Ferrari F12berlinetta.

Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε για έναν ανώνυμο ιδιώτη συλλέκτη, με τον ιταλικό κατασκευαστή αμαξωμάτων να περιορίζει την παραγωγή σε μόνο 5 κομμάτια.

 

Η Touring Superleggera αντλεί  έμπνευση από το 1966 Ferrari 166 MM Touring. Το σώμα του coupe μοντέλου είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και διαθέτει “κρυφές” χειρολαβές. Το εσωτερικό είναι κατά βάση όμοιο με αυτό του ιταλικού αυτοκίνητου, αν και διαθέτει κάποιες ιδιαίτερες στιλιστικές πινελιές.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα