Συνέντευξη Τύπου

Συνέντευξη Τύπου
solberg ACTION IMAGES PRESS AGENCY

Η Συνέντευξη Τύπου πριν την εκκίνηση με τον Άρη Βωβό δίπλα στους Solberg, Hirvonen και Loeb

Petter, το νέο Impreza παρουσιάστηκε εδώ στην Ελλάδα; Πως αισθάνεσαι που το αυτοκίνητο θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση εδώ;




Είναι ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο. Στο shakedown το πρωί δούλεψε πολύ καλά, ίσως καλύτερα από ότι περίμενα. Όπως όλοι γνωρίζουν το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε νωρίτερα από ότι περίμενα. Είναι καλό για αρχή, έχει πολύ καλή ισορροπία. Σίγουρα, πρέπει να βελτιώσουμε κάποια πράγματα, αλλά είναι καλό σαν αρχική βάση“.




Είναι ένας από τους πιο σκληρούς αγώνες του θεσμού για να κάνει το ντεμπούτο του ένα αυτοκίνητο. Πιστεύετε ότι θα αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις αυτό το Σαββατοκύριακο;




Πιστεύω ότι είτε έχεις καινούργιο αυτοκίνητο, είτε παλιό, θα είναι εξίσου δύσκολα. Τα πάντα μπορεί να συμβούν σε αυτές τις συνθήκες αγώνα. Το αυτοκίνητο έχει πλέον νούμερα στις πόρτες του και πρέπει να ξεκινήσουμε. Όμως, είναι πολύ σημαντικό να τερματίσουμε τον αγώνα και για να το κάνουμε αυτό πρέπει να προστατέψουμε το αυτοκίνητο“.




Ποιες είναι οι προσδοκίες σας;




Θα ξέρουμε περισσότερα αύριο το πρωί. Μέχρι στιγμής, όλα πάνε καλά, αλλά θα ξέρουμε και θα μπορούμε να πούμε περισσότερα αύριο το απόγευμα“.




Πόσο περισσότερο χρόνο θα ήθελες να δοκιμάσεις το αυτοκίνητο; Κάνατε κάποιες βελτιώσεις από την στιγμή που το οδηγήσατε εσύ και ο Chris, πριν από μερικές εβδομάδες;




Τώρα ουσιαστικά ξεκινάμε. Μπορούμε να εξελίσσουμε το αυτοκίνητο και να διαφοροποιούμε τις ρυθμίσεις του κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σύντομα, θα βρούμε την απαιτούμενη ταχύτητα. Η απόφαση έχει παρθεί και είμαι αισιόδοξος. Υπάρχουν κάποια πράγματα που θα ήθελα στο αυτοκίνητο αλλά ακόμα δεν είναι έτοιμα. Θα κάνουμε κάποιες μικρές αλλαγές. Μετά από αυτόν τον αγώνα, θα δούμε περισσότερα πράγματα γύρω από το αυτοκίνητο, εν όψει και του επόμενου αγώνα στην Τουρκία“.




Mikko, προηγείσαι στη βαθμολογία με μόνο τρεις βαθμούς διαφορά από τον Loeb. Πόσο σημαντικό είναι να κερδίσεις εδώ;




Είναι πιο σημαντικό να κερδίσω τον Sebastien αλλά αυτό δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά. Όποτε τερματίζει, συνηθίζει και να κερδίζει τους αγώνες. Πρέπει να αυξήσω την ταχύτητα μου λίγο ακόμα“.




Το να ξεκινάς πρώτος στις ειδικές, σε έναν από τους πλέον σκληρούς αγώνες, πρέπει να είναι δύσκολο. Πως θα καταφέρεις να μην χάσεις χρόνο την πρώτη ημέρα του αγώνα;




“Στον προηγούμενο αγώνα στη Σαρδηνία δεν περίμενα ότι θα είχα τόσο μεγάλο μειονέκτημα. Επίσης, στη Σαρδηνία δεν οδήγησα καλά και είχα λάθος ρυθμίσεις. Σίγουρα, θα προσπαθήσω περισσότερο αύριο. Ο καλύτερος τρόπος για να καταφέρω να μην χάσω χρόνο είναι να πάω πιο γρήγορα“.




Θα είναι επίσης από τους πιο δύσκολους αγώνες αναφορικά στα ελαστικά. Πόσο πολύ σκέφτεσαι ότι πρέπει να αποφύγεις τα κλαταρίσματα;




Είμαι σίγουρος ότι θα είναι ό,τι πιο δύσκολο. Οι θερμοκρασίες είναι πολύ υψηλές και στα ανηφορικά κομμάτια, μέσα στο βουνό, με τις πολλές πέτρες, είναι σίγουρο ότι τα Pirelli θα έχουν να αντιμετωπίσουν την μέγιστη πρόκληση“.




Η Ford έχει ισχυρή παράδοση σε αυτόν τον αγώνα όλα αυτά τα χρόνια. Αισθάνεσαι ακόμα μεγαλύτερη πίεση να σημειώσεις κάποιο καλό αποτέλεσμα;




Ίσως. Πίεση αισθάνονται όλοι αφού κι εμείς έχουμε καλή παράδοση εδώ“.




Στην Ιορδανία, είδαμε διάφορα παιχνίδια στρατηγικής, αναφορικά με τη σειρά εκκίνησης. Πιστεύεις ότι θα δούμε κάτι αντίστοιχο εδώ;




Δεν ξέρω. Πρέπει να δούμε πώς θα εξελιχθεί ο αγώνας και συγκεκριμένα η πρώτη ημέρα. Ελπίζω να μπορώ να μείνω πιο κοντά στην κορυφή από ότι στην Σαρδηνία. Εκεί, αυτό αποτέλεσε σημαντικό θέμα, αλλά πρέπει να περιμένουμε και να δούμε τι θα γίνει“.




Πόση αυτοπεποίθηση αισθάνεσαι για αυτόν τον αγώνα;




Στο shakedown το αυτοκίνητο ήταν καλό. Κάναμε κάποιες βελτιώσεις. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο“.




Sebastien, από όσα είδες στις αναγνωρίσεις του αγώνα, θα είναι το πιο σκληρό Ακρόπολις των τελευταίων ετών;




Σίγουρα ο αγώνας είναι πολύ σκληρός. Περισσότερο από τα προηγούμενα χρόνια. Θα είναι πολύ δύσκολα για το αυτοκίνητο και την ανάρτηση. Για τα ελαστικά, έχουμε μεγαλύτερη εμπειρία. Στην αρχή της χρονιάς, είδαμε ότι δεν έχουμε πολλά κλαταρίσματα και ελπίζω να ισχύσει το ίδιο και εδώ. Θα είναι πολύ δύσκολα αν έχουμε κλαταρισμένα ελαστικά“.




Έχεις κερδίσει τον συγκεκριμένο αγώνα μία φορά το 2005. Τι χρειάζεται για να κερδίσει κανείς εδώ;




Χρειάζεται να έχεις έναν αγώνα χωρίς προβλήματα. Δεν μπορείς να έχεις ένα κλατάρισμα. Το πιο σημαντικό είναι να τερματίσεις. Πρέπει να προστατέψεις το αυτοκίνητο σε κάποια πολύ σκληρά κομμάτια και από εκεί και πέρα, ανάλογα με την εξέλιξη, να κινηθείς“.




Στην Ιταλία σημείωσες την 40η σου νίκη στο θεσμό. Έχεις σκεφτεί πόσες νίκες μπορείς να σημειώσεις στην καριέρα σου;




Δεν ξέρω. Αυτή τη στιγμή, δεν το σκέφτομαι! Προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για το αυτοκίνητο μου και για τον αυριανό αγώνα. Δεν σκέφτομαι τα αποτελέσματα“.




Η Subaru παρουσίασε στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο Subaru Impreza WRC. Πόσο στενά θα παρακολουθείς τις επιδόσεις του αυτό το Σαββατοκύριακό;




Οι επιδόσεις των Subaru θα είναι πολύ σημαντικές αυτό το Σαββατοκύριακο. Στους τελευταίους αγώνες είχαν σημειώσει καλές επιδόσεις. Με το καινούργιο αυτοκίνητο ίσως να επιστρέψουν στη μάχη για τον τίτλο. Γενικότερα, θα είναι καλό για το Πρωτάθλημα να έχουμε έξι αυτοκίνητα να διεκδικούν κάθε φορά τη νίκη“.




Ο ομόσταυλός σου, Dani Sordo, έχει εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του στο χώμα, στους τελευταίους αγώνες. Τον έχεις συμβουλεύσει αναφορικά με την τεχνική στο χώμα;




Όχι. Αν ο Dani με ρωτήσει κάτι, φυσικά θα απαντήσω. Από κει και πέρα, μαθαίνει μόνος του. Φυσικά, παίρνει χρόνο για να βρεθείς στην κορυφή στους χωμάτινους αγώνες αλλά δείχνει να βελτιώνεται σε κάθε αγώνα. Είναι ένας καλός συνεργάτης για μένα στην ομάδα, ενώ βοηθάει και στις δοκιμές του αυτοκινήτου. Είμαι χαρούμενος γι’ αυτό. Επίσης, βοηθάει και στη συγκομιδή βαθμών για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών“.




Άρη, έχεις τη μεγαλύτερη εμπειρία σε αυτό τον αγώνα από οποιονδήποτε άλλο στο πάνελ σήμερα, μιας και έχεις ήδη 13 συμμετοχές. Είσαι ο θρύλος του αγώνα. Τι θεωρείς ότι μπορείς να πετύχεις με το Ford Focus WRC ’07 της Munchi’s;




Καταρχήν, να πω ότι δεν είμαι εγώ ο θρύλος, αντίθετα κάθομαι ανάμεσα σε θρύλους, εδώ στη συνέντευξη τύπου. Το Ακρόπολις είναι ο μοναδικός αγώνας WRC που μπορώ να συμμετέχω φέτος, άρα είναι και πολύ σημαντικός για μένα. Θα προσπαθήσω να φέρω καλύτερο αποτέλεσμα από την 8η θέση που έχω επιτύχει ως τώρα. Είναι ένας πολύ σκληρός αγώνας που θα δοκιμάσει την αντοχή των ελαστικών. Αν καταφέρουμε να μείνουμε μακρυά από ζημιές, και χωρίς να υπερβάλλουμε, θα έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα“.




Το Ράλλυ Ακρόπολις συχνά περιγράφεται ως αγώνας – σύμβολο. Τι το κάνει τόσο ιδιαίτερο;




Είναι ένας αγώνας που βρίσκεται στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος για πολλά χρόνια. Είναι σκληρός για τα αυτοκίνητα και τις ομάδες στον σύνολό τους και γι’ αυτό είναι από τους πιο διάσημους στον κόσμο“.




Δοκιμάσατε το αυτοκίνητο στη Σαρδηνία πριν από αυτό τον αγώνα, ποιες είναι οι εντυπώσεις σας;




Κάναμε 150 αγωνιστικά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, που ήταν ικανοποιητικά. Είναι αρκετά δύσκολο για μένα να προσαρμόσω το οδηγικό μου στιλ, μιας και τα καινούρια αυτοκίνητα πρέπει να οδηγούνται όλο και περισσότερο με γραμμές. Πιστεύω ότι ο ρυθμός μου θα βελτιώνεται, όσο ο αγώνας εξελίσσεται“.




Ο αγώνας έχει αλλάξει αρκετές φορές περιοχή διεξαγωγής στην ιστορία του. Πού πιστεύεις ότι είναι η ιδανική τοποθεσία για να φιλοξενεί το Ακρόπολις και γιατί;




Ο αγώνας έχει μετακομίσει στην Αθήνα για τα τελευταία τρία χρόνια, και αυτή μάλλον δεν ήταν πολύ πετυχημένη απόφαση. Έχει να κάνει με την ποιότητα των ειδικών διαδρομών. Εδώ γύρω, το έδαφος είναι σκληρό, πετρώδες και σε κακή κατάσταση. Πιστεύω ότι του χρόνου το Ακρόπολις πρέπει να μεταφερθεί πίσω στη Λαμία, όπου έχει φιλοξενηθεί για πολλά χρόνια στο παρελθόν.

Είναι μέρος με καλύτερες ειδικές και περισσότερους θεατές. Στην Αθήνα, αν εξαιρέσει κανείς την υπερειδική διαδρομή, οι θεατές είναι λίγοι. Και είναι σημαντικό για ένα διάσημο αγώνα όπως το Ακρόπολις να διεξάγεται με μεγάλη παρουσία κόσμου. Πιστεύω ότι η απόφαση να επιστρέψει ο αγώνας στη Λαμία θα είναι έξυπνη

“.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα