Τα 12 “e – cars” που έρχονται στην Ελλάδα το 2020

Τα 12 “e – cars” που έρχονται στην Ελλάδα το 2020
Opel Automobile GmbH

Το ζήτημα της έλευσης πολλών, νέων ηλεκτρικών μοντέλων, αλλά και αρκετών plug-in υβριδικών που φορτίζονται από πρίζα, δημιουργεί νέα δεδομένα στη Ελλάδα, καθώς τώρα μόλις το 0,37% των πωλήσεων είναι ηλεκτρικά.

Ούτε ένα ούτε δύο, αλλά 12 ολοκαίνουργια και μάλιστα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έρχονται στην Ελλάδα το 2020. Μια ενδεκάδα ποδοσφαιρική, με έναν αναπληρωματικό, που διεκδικεί θέση βασικού στην ομάδα, αν μιλούσαμε για αθλητισμό.

Το ζήτημα της έλευσης πολλών, νέων ηλεκτρικών μοντέλων, αλλά και αρκετών plug-in υβριδικών που φορτίζονται από πρίζα, δημιουργεί νέα δεδομένα στη Ελλάδα, καθώς τώρα μόλις το 0,37% (!) των πωλήσεων, είναι ηλεκτρικά (EV) και plug-in υβριδικά (PHEV). Η κυβέρνηση είναι έτοιμη να ανακοινώσει μέτρα στήριξης της ηλεκτροκίνησης, που αφορούν κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ το δημόσιο δίκτυο σταθμών φόρτισης αναπτύσσεται με πιο γρήγορους ρυθμούς. Η χώρα μας, άργησε, αλλά αρχίζει κι αυτή να μπαίνει στην… πρίζα.

Ας δούμε, λοιπόν, τι μας περιμένει, ηλεκτρικά…

DS 3 Crossback Ε-Τense

Θα έρθει με προηγμένο ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων ισχύος και αυτονομία κίνησης έως και 320 χλμ. Θα επιτυγχάνει έως και 20% ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα μέσα στην πόλη, έχει μέγιστη ροπή 260 Nm, επιταχύνει σε 3,3 δευτ. έως τα 50 χλμ./ώρα και σε 8,7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα. Διαθέτει μπαταρία 50kWh ιόντων- λιθίου, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα αλλά και ελεύθερης κύλισης (ρολάρισμα), ενώ φορτίζεται από όλα τα διαθέσιμα συστήματα (οικιακό ρεύμα, Wallbox και 100 kW για ταχυφόρτιση).

DS 7 Crossback E-Tense

Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό της DS, θα εμφανιστεί και στην ελληνική αγορά τον Φεβρουάριο του 2020. Το DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 φέρει επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα. Η ισχύς αγγίζει τους 300 ίππους (200 μόνο το μοτέρ βενζίνης), η ροπή κατ’ ελάχιστον τα 450 Nm, έχει τετρακίνηση και αυτονομία 50 χλμ., με τη χρήση μόνο του ηλεκτρικού κινητήρα. Διαθέτει και δύο ηλεκτρικά μοτέρ 80 kW –ένα εμπρός και ένα πίσω, κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, τοποθετημένο εμπρός ανάμεσα στον κινητήρα βενζίνης και τον ηλεκτρικό κινητήρα και μια συμπαγή 13,0 kW/h μπαταρία ιόντων – λιθίου. τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Honda e

MASS PRODUCTION HONDA E REVEALED AND SET TO DEBUT AT FRANKFURT MASS PRODUCTION HONDA E REVEALED AND SET TO DEBUT AT FRANKFURT

Το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής της Honda. Αυτό που ξεχωρίζει είναι η αντικατάσταση των παραδοσιακών πλαϊνών καθρεπτών με σύστημα καμερών, παρέχοντας «ζωντανές» εικόνες σε δύο οθόνες των 6 ιντσών μέσα στο όχημα. Το Honda e είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής ισχύος που διατίθεται με δύο εξόδους ισχύος 100 kW (136 hp) ή 113 kW (154 hp), και εντυπωσιακή ροπή 315 Nm. Η μπαταρία 35,5 kWh είναι μία από τις πιο συμπαγείς στην κλάση της, προσφέροντας αυτονομία κίνησης για 220 χλμ., ιδανική για καθημερινή μετακίνηση στην πόλη.

Mazda MX-30

Πρόκειται για ένα SUV αμάξωμα (μήκος 4,395 μ., πλάτος 1,795 μ., ύψος 1,570 μ.), με πόρτες χωρίς κολώνες, όπως το RX8 για όσους το θυμούνται. Λογικά θα πρέπει να είναι πολύ άνετο στην καμπίνα (2,655 μ. μεταξόνιο) και καλαίσθητο. Κατασκευασμένο από οικολογικά υλικά, εστιάζει στη σχεδιαστική φιλοσοφία του «less is more» τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η μπαταρία των 35,5 kWh χαρίζει αυτονομία 200 χλμ. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Mazda έχουν δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό ηχοσύστημα μέσα στο MX-30, το οποίο συγχρονίζεται με τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα σε ηχητική συχνότητα και πίεση.

Mercedes-Benz EQC

EQC 400 4MATIC Daimler AG

Με το πρώτο μοντέλο EQ, την αμιγώς ηλεκτρική EQC, η Mercedes-Benz ανοίγει νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. Το μοντέλο έχει συνολική απόδοση 300 kW (408 hp), με 760 Nm ροπής. Επιταχύνει σε 5,1 δευτ., με τελική ταχύτητα τα 180 χλμ./ώρα και έχει αυτονομία κίνησης 400 χλμ. (ηλεκτρική κατανάλωση: 20,8 – 19,7 kWh/100 χλμ.). Ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει εξ’ αποστάσεως υπηρεσίες και πλοήγηση. Επιπλέον, διαθέτει την υπηρεσία Mercedes me Charge, η οποία προσφέρει εύκολη πρόσβαση στους σταθμούς φόρτισης πολλών παρόχων, πέρα από τα εθνικά σύνορα.

MINI Electric

Το MINI Electric βασίζεται στο ίδιο σασί με την 3θυρη Hatch (ίδιοι χώροι), έκδοση, αλλά με αρκετές διαφορές (π.χ. κλειστή μάσκα καθώς το αυτοκίνητο απαιτεί λιγότερη ψύξη). Η μπαταρία των 32,6 kWh χαρίζει αυτονομία κίνησης 200 – 230 χλμ. (μέση κατανάλωση ενέργειας 15,5-18,0 kWh / 100 χλμ.). Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας του BMW Group, παρέχει ισχύ 184 ίππους και μέγιστη ροπή 270 Nm, επιταχύνοντας σε 7,3 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Η αυτονομία κίνησης κυμαίνεται από 200 έως 230 χλμ.

Νέο Opel Corsa electric

Opel Automobile GmbH

Το νέο πενταθέσιο Corsa-e, μήκους 4,06 μ., με αυτονομία 330 χλμ., φέρει μπαταρία 50 kWh που μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της (ταχεία φόρτιση) σε 30 λεπτά. Το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης – μέσω καλωδίου, επιτοίχιου πίνακα ή ταχυφορτιστή – ενώ η μπαταρία καλύπτεται από οκταετή εγγύηση. Το σύστημα κίνησης του Corsa-e συνδυάζει οδήγηση μηδενικών ρύπων με ισχύ 100 kW (136 hp) και μέγιστη, άμεσα διαθέσιμη, ροπή 260 Nm. Για να επιταχύνει στα 0-50 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και μόνο 8,1 δευτ. για τα 0-100 χλμ./ώρα.

Νέο Peugeot 208 e

Μόλις έφθασε στην Ελλάδα, με εμφάνιση άκρως ελκυστική, σε ένα αμάξωμα μήκους 4,055 μ. Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, προσφέρει τεράστια αυτονομία 340 χιλιομέτρων μέχρι την επόμενη φόρτιση, έχοντας μπαταρία 50 kWh. Το e-208 έχει ισχύ 100 kW ή 136 hp, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δευτ. και έχει περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 150 χλμ./ώρα. Με 3 επιλογές οδήγησης: Eco, Normal, Sport και δύο τρόπους ανάκτησης ενέργειας στο φρενάρισμα, μέσω του μοχλού ταχυτήτων, D και Β.

Seat el-Born

Βασισμένο σε αυτό το πρωτότυπο θα είναι το μοντέλο παραγωγής. Το el-Born είναι το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα της SEAT που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group. Με ισχύ μέχρι 150 kW / 204 hp, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα, έχονντας πραγματική εμβέλεια έως και 420 χλμ. βάση κύκλου οδήγησης WLTP από την μπαταρία των 62 kWh. Και με συμβατότητα έως 100 kW DC υπερ-τροφοδότησης, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από 0 έως 80% μέσα σε 47 μόλις λεπτά.

Skoda CITIGOe iV

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Skoda, είναι γεγονός, 124 χρόνια από την ίδρυση της τσεχικής μάρκας. Το CITIGOe iV, ένα τετραθέσιο αυτοκίνητο πόλης, κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 61 kW, με μέγιστη ροπή 210 Nm. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 36,8 kWh προσφέρει αυτονομία έως 265 χιλιόμετρα κατά τον νέο κύκλο δοκιμών WLTP (σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης). Το προσθιοκίνητο CITIGOe iV επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δευτερόλεπτα, αναπτύσσοντας τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα.

smart EQ ForTwo & EQ ForFour

Τα smart, πλέον, θα κατασκευάζονται μόνο ως ηλεκτρικά. Με ελαφρώς ανανεωμένη εμφάνιση, έχουν επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. Φέρουν σύστημα ψυχαγωγίας νέας γενιάς και οθόνη αφής 8 ιντσών. Εφοδιάζονται με ηλεκτρικό κινητήρα 80 hp (60 kW) και 160 Νm ροπής. Επιταχύνουν στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,6 δευτ. και 12,7 δευτ. αντίστοιχα, με τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 17,6 kWh προσφέρει αυτονομία 159 χιλιόμετρα.

ID.3

Ολοκαίνουργιο και αμιγώς ηλεκτρικό, θα προσφέρει αυτονομία έως και 420 χιλιομέτρων, με τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Όλα τα μοντέλα ID.3 διαθέτουν τη δημοφιλέστερη έκδοση μπαταρίας με ενεργειακή χωρητικότητα 58 kWh. Αργότερα θα είναι διαθέσιμη και μια μικρότερη επιλογή μπαταρίας με ενεργειακό περιεχόμενο 45 kWh και αυτονομία έως και 330 χιλιομέτρων, καθώς και η μεγαλύτερη έκδοση με ενεργειακό περιεχόμενο 77 kWh και μέγιστη αυτονομία 550 χιλιομέτρων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα