Τα νέα Traffic και Master, αλλάζουν τα δεδομένα της Renault στην Ελλάδα

Τα νέα Traffic και Master, αλλάζουν τα δεδομένα της Renault στην Ελλάδα

Η παρουσίαση των νέων επαγγελματικών LCV της Renault, Traffic και Master, δίνει την κατάλληλη ευκαιρία στην εισαγωγική εταιρεία των Renault στην Ελλάδα (ΤΕΟΡΕΝ), ώστε να τα εισάγει, σε μια εποχή, μάλιστα, που η αγορά των επαγγελματικών ανακάμπτει με σταθερό ρυθμό.

Αποστολή στη Λισαβόνα

Για να δώσω μια τάξη μεγέθους, με το ξεκίνημα της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας, η κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων, όπως βέβαια και των επιβατικών, έπαθε καθίζηση. Εδώ και μια πενταετία, και οι δύο αγορές έχουν πάρει την ανιούσα, αλλά με αργούς ρυθμούς, που επιτρέπουν να υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία για το εγγύς μέλλον. Στα ελαφρά επαγγελματικά, το 2018 πουλήθηκαν περίπου 7.700 οχήματα, σχεδόν διπλάσια από όσα πωλούνταν πέντε χρόνια πριν. Και είναι βέβαιο, ότι αν η οικονομία μας βελτιωθεί κι ανοίξουν δουλειές, τόσο μεγαλύτερες ανάγκες θα υπάρχουν σε επαγγελματικό όχημα. 

Τώρα, όσον αφορά τη Renault στην Ελλάδα, στα ελαφρά επαγγελματικά LCV, κάτω των 3,5 τόνων, πήρε το 3,3% της αγοράς με δύο μόνο μοντέλα : το Clio, του οποίου η κατηγορία έχει το 16% της αγοράς και του Kangoo, του οποίου η κατηγορία είναι αντίστοιχα στο 25%. Κατά συνέπεια, η Renault κάλυπτε μόλις το 43% της αγοράς των ελαφρών επαγγελματικών και τώρα, έρχονται τα νέα Traffic και Master, ως μάννα εξ ουρανού, να τονώσουν τις πωλήσεις της γαλλικής μάρκας στην Ελλάδα, καθώς αμφότερα συμμετέχουν στο 16% της αγοράς (8% έκαστο).

Ετσι, η Renault θα καλύπτει το 59% της αγοράς των LCV, όντας απούσα από το μεγαλύτερο κομμάτι, που είναι τα pickup οχήματα, τα «αγροτικά» όπως έχουμε συνηθίσει να τα αποκαλούμε. Ωστόσο, αυτός ο χαρακτηρισμός τείνει να ξεχαστεί, καθώς όλα τα νέα pickup, προσφέρονται με τέτοια σχεδίαση, εξοπλισμό και διπλοκάμπινες εκδόσεις, που καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες και χρήσεις, ακόμα και για lifestyle δραστηριότητες.

Πάντως, η Renault, διαθέτει το Alaskan, ως premium pickup και το πουλά διεθνώς και μάλιστα με επιτυχία, όμως η ΤΕΟΡΕΝ, εισαγωγική εταιρεία στην Ελλάδα, δεν αποφασίζει να το φέρει, καθώς απαιτεί νέες επενδύσεις στην τεχνική και όχι μόνο υποστήριξη. Βέβαια, όλα αλλάζουν, όπως και με την απόφαση να εισαχθούν οι επαγγελματικές εκδόσεις των Traffic και Master, καθώς το επιβατικό, σε 9θέσια διάταξη, Traffic, είχε εισαχθεί και μάλιστα, ξεπουλήσει.

Σε διεθνές επίπεδο, από το 1980 που λανσάρισε η Renault στην αγορά, τα Traffic και Master, έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 4 εκατ. μονάδες, με στόχο να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις της κατά 60% και να συμμετέχει στο πάνω από 50% της αγοράς, από το 24% που είναι τώρα. Και με τα νέα μοντέλα, μπορεί να το πετύχει.

Νέο Master

Jean-Brice LEMAL

Αρκετές αλλαγές χαρακτηρίζουν το νέο μοντέλο στα μεγάλα van. Φέρει νέα μπροστινή μάσκα κάθετης σχεδίασης, φωτεινή υπογραφή σε σχήμα C (C-Shape) στον στάνταρ εξοπλισμό, που ενσαρκώνει την ταυτότητα της γκάμας Renault, ανυψωμένη γραμμή καπό και αισθητική ισχυροποίηση του προφυλακτήρα και των μπροστινών φτερών. Θα λανσαριστεί, επίσης και σε νέο χρώμα αμαξώματος «Γκρι Urbain».

Το εσωτερικό γίνεται, πλέον, πιο ποιοτικό, στα πρότυπα των επιβατικών μοντέλων, με τη χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας, που είναι πιο σκούρα και λιγότερο γυαλιστερά. Διαθέτει νέο ταμπλό, με μεγάλους ανοιχτούς ή κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους, διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς, τα κουμπιά κλιματισμού και το νέο τιμόνι, νέα λαβή μοχλού ταχυτήτων, μαύρη με πλαίσιο χρωμίου, νέες ταπετσαρίες, πίνακα οργάνων εξοπλισμένο με ψηφιακή οθόνη TFT 3,5 ιντσών και ενσωμάτωση της οθόνης πλοήγησης στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, ανεξαρτήτως του συστήματος πολυμέσων που χρησιμοποιείται (R-LINK Evolution ή Media Nav Evolution).

Οι κινητήρες 2.3 dCi, πληρούν τα νέα πρότυπα Euro 6d-temp / Euro 6d (ανάλογα με τον όγκο ή το βάρος των οχημάτων) και διαθέτουν τεχνολογία Twin Turbo. Οι δύο εκδόσεις αποδίδουν 135, 150 και 180 ίππους και έως 400 Nm ροπής, προσφέροντας άμεση απόκριση και μειωμένη κατανάλωση. Συνδυάζονται, ανάλογα την έκδοση, με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή ημιαυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.

Στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων, έχει νέο τραπεζάκι «Easy Life», πάνω από το ντουλαπάκι, το οποίο ανοίγει με ένα απλό πάτημα με το δάχτυλο, ένα ευρύχωρο συρτάρι «Easy Life» 10,5 λίτρων για ευκολότερη πρόσβαση, επαγωγικό φορτιστή smartphone, σταθμό υποδοχής για tablet στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό καθώς και λύσεις διασύνδεσης πολυμέσων.

Βελτιωμένος και ο φωτισμός LED, με 5 φορές μεγαλύτερη ισχύς, ενώ τοποθετήθηκαν νέες εργονομικές λαβές εισόδου.

Το νέο, μεγάλο van, δεν υπολείπεται σε εξοπλισμό ασφάλειας, έναντι των επιβατικών. Διαθέτει σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης πίσω μέρους, κάμερα οπισθοπορείας καθώς και: «Front Park Assist», υποβοήθηση στάθμευσης μπροστινού μέρους, «Rear View Assist», υποβοήθηση ορατότητας πίσω μέρους, με οθόνη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, που προσφέρει βέλτιστη ορατότητα του πίσω μέρους σε μέση και μεγάλη απόσταση, «Blind Spot Warning», προειδοποίηση παρουσίας οχήματος στην περιοχή «τυφλής» γωνίας, «Side Wind Assist» (στον στάνταρ εξοπλισμό), σύστημα υποβοήθησης σταθεροποίησης σε περίπτωση πλευρικού ανέμου, το οποίο ενεργοποιείται όταν η ταχύτητα οχήματος ξεπερνά τα 70 χλμ./ώρα και επιτρέπει τη διόρθωση της πλευρικής παρέκκλισης του οχήματος έως 50% σε ακραίες συνθήκες, «Automatic lights and wipers» (στον στάνταρ εξοπλισμό), αυτόματη ενεργοποίησης των φώτων και των υαλοκαθαριστήρων και «Active Emergency Braking System», σύστημα αυτόματου ενεργού φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (AEBS) στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο.

Θα διατίθεται στην αγορά με σχεδόν 350 εκδόσεις, 3 ύψη και 4 μήκη, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος με φορτίο από 2,8 έως 4,5 τόνους και ωφέλιμο όγκο από 8 έως 22 κυβ.μ.

Στο εξωτερικό θα
προσφέρεται με κίνηση είτε στο εμπρόσθιο είτε στον πίσω άξονα, ωστόσο στην Ελλάδα θα έρθει μόνο προσθιοκίνητο. Επίσης, ενώ διεθνώς θα διατίθεται με ποικίλους τύπους πλαισίου: φορτηγό, καμπίνα αυξημένου βάθους 7 θέσεων για τη μεταφορά των ομάδων στα εργοτάξια, καρότσα, πλατφόρμα, μεγάλος όγκος, σασί, πάτωμα κ.ά., στην Ελλάδα θα προσφέρεται μόνο ως panel van και όχι με θέσεις. Καταλήγοντας, αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018, το 38,5% των Master μετασκευάστηκαν, από
τη δημιουργία ενός εργαστηρίου στον χώρο φόρτωσης και την ενσωμάτωση αναβατορίου, έως την προσαρμογή ενός πυροσβεστικού οχήματος ή ενός κουβουκλίου για άλογα.

Master ZE – η 100% ηλεκτρική έκδοση

Τόσο το υπάρχον, όσο και το νέο Master, θα προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Εχει αυτονομία μέχρι 120 χλμ. και φέρει μπαταρία ιόντων λιθίου 33 kWh, που μέσω WallBox 32A / 7,4 kW, φορτίζεται πλήρως σε 6 ώρες. Το Νέο Master Z.E. εξοπλίζεται με τον ηλεκτρικό κινητήρα υψηλής ενεργειακής απόδοσης R75, με ισχύ 57 kW (αντίστοιχη με 76 ίππους), τον οποίο έχει κληρονομήσει από το ZOE και το Kangoo Z.E. Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στο Cléon της Γαλλίας.

Το Νέο Master Z.E. προσφέρεται σε 6 εκδόσεις, με 3 επιλογές μήκους και 2 επιλογές ύψους. Οι 4 εκδόσεις φορτηγού προσφέρουν ωφέλιμο όγκο από 8 έως 13 κυβ. μ., ενώ οι 2 εκδόσεις πατώματος-καμπίνας που διατίθενται σε μήκη L2 και L3, αποτελούν την ιδανική βάση για μετασκευές σε αμάξωμα Μεγάλου Όγκου για τη μεταφορά φορτίων έως 22 κυβ.μ.

Νέο Traffic

Jean-Brice LEMAL

Επανασχεδιασμένο, με πιο εκφραστική μάσκα, προβολείς Full LED, αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων, ευελιξία, συνδεσιμότητα και εργονομία, θα προσφέρεται με νέους κινητήρες πετρελαίου 2.0 dCi, ισχύος 120, 145 και 170 ίππους.

Το Renault Trafic προσφέρεται επίσης στις εκδόσεις μεταφοράς επιβατών Combi, Bus και SpaceClass και θα διατίθεται σε 275 εκδόσεις, 2 μήκη και 2 ύψη, με ωφέλιμο όγκο από 3,2 έως 8,6 κυβ.μ.

Στην καμπίνα, κάθε λεπτομέρεια έχει επανασχεδιαστεί, από τις ταπετσαρίες και τον μοχλό ταχυτήτων με δέρμα μέχρι το αρμονικά σχεδιασμένο ταμπλό, με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας του οδηγού αλλά και των επιβατών.

Το νέο Renault έχει και συνδεσιμότητα με σύγχρονα συστήματα πολυμέσων: RLINK Evolution και Media Nav Evolution με οθόνη multitouch (συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay). Διαθέτει και νέο ηχοσύστημα 1DIN R&Go και νέο μικρόφωνο για καλύτερη ποιότητα επικοινωνίας.

Το νέο Renault Trafic έχει έναν από τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους της αγοράς που φτάνει τα 90 λίτρα, περιλαμβάνοντας και έναν αποθηκευτικό χώρο 54 λίτρων κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Επίσης, φέρει αναδιπλούμενη πλάτη καθίσματος συνοδηγού, που εξασφαλίζει χώρο για έναν υπολογιστή, έναν αποθηκευτικό χώρο και ένα τραπεζάκι-γραφείο με κλιπ χαρτιών, βάσεις για smartphone και tablet και χώρο φόρτωσης με ωφέλιμο μήκος έως 4,15 μέτρα.

Εξάλλου, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) που εξοπλίζουν το νέο Trafic προσφέρουν άνεση, ευχρηστία και ασφάλεια. Μεταξύ αυτών, το σύστημα «Wide View Mirror» διευρύνει πάνω από το διπλάσιο τη γωνία πλευρικής ορατότητας πίσω δεξιά, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός/πίσω μέρους με κάμερα οπισθοπορείας, «Front and Rear Park Assist» και το σύστημα σταθεροποίησης ρυμουλκούμενου, το «Trailer Swing Assist». Επίσης, οι προβολείς Full LED ενισχύουν την ασφάλεια τη νύχτα. Προσφέρουν 50% περισσότερο φωτισμό στη μεγάλη σκάλα και 34% στη μεσαία σκάλα, σε σχέση με τους προβολείς αλογόνου, καθώς και αυξημένη διάρκεια ζωής.

Τώρα, όσον αφορά στο Renault SpaceClass, οι επαγγελματίες που ειδικεύονται στη μεταφορά προσωπικού αλλά και οι ιδιώτες μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πιο απαιτητικών επιβατών. Χάρη στο εσωτερικό ντιζάιν τύπου «lounge», οι επιβάτες αισθάνονται «σαν στο σπίτι τους».

Σχεδιαστικά, φέρει πινελιές στο εξωτερικό, δερμάτινη ταπετσαρία, εκσυγχρονισμένο ταμπλό με τιμόνι από φυσικό δέρμα και διακοσμητικό χρωμίου και επένδυση οροφής από ζέρσεϊ, μοκέτα στο δάπεδο. Διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας σε συνδυασμό με ραντάρ στάθμευσης εμπρός και πίσω μέρους, 6 ατομικά σποτ ανάγνωσης με LED, πρίζα 220 volt (300 watt), 2 θύρες USB μέσα στο χώρο επιβατών, έως 4 διχτυωτές θήκες και 2 υφασμάτινες θήκες.

Επίσης, έχει πολλαπλές δυνατότητες διαμόρφωσης με έως 50 διαμορφώσεις από 2 έως 9 θέσεις.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα