Τερματισμός Ιστ. Ακρόπολις

Τερματισμός Ιστ. Ακρόπολις
historicend6507s

Άλλο ένα Ιστορικό Ακρόπολις έφτασε στο τέλος. Nικητές; Όσοι βρέθηκαν εκεί... (new video)

Το βίντεο του AUTO 24 από την εκκίνηση








Νικητές είναι όλοι όσοι αποφάσισαν να βγάλουν από τα γκαράζ και τα μουσεία τα υπέροχα ιστορικά του αυτοκίνητα και να συμμετάσχουν στον συναρπαστικό αυτό αγώνα. Νικήτρια είναι και η ΕΛΠΑ, η λέσχη που έβαλε τη σφραγίδα της σε έναν ακόμη κορυφαίο διεθνή αγώνα.



Από την γλυκιά αυτή περιπέτεια, ακριβέστεροι στη μάχη με τα εκατοστά του δευτερολέπτου της κατηγορίας Regularity, αναδείχθηκαν οι Ιταλοί R. Raimondo – M.M. Calegari (PORSCHE 356 A) που έφτασαν πανευτυχείς στη ράμπα του τερματισμού στην Ακρόπολη των Αθηνών με 54 βαθμούς ποινής.



Τους ακολούθησαν στην κατάταξη οι συμπατριώτες τους G. Aaghem – R. Conti (LANCIA Fulvia Rallye 1.6 HF) με 61,2 β.π., ενώ τρίτοι ολοκλήρωσαν Ι. Φωτόπουλος – Α. Γεωργίου (ALFA ROMEO 2000 GT Veloce) με 64,9 β.π. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Ν. Ποριώτης – Ν. Λεβί (ALFA ROMEO 1750 Berlina) με 73,1 β.π., οι Κ. Λάμπρου – Β. Μπέντας (MERCEDES-BENZ 230 SL με 74,7 β.π. και οι Θ. Μπιτσόπουλος – Ειρ. Παπαευθυμίου (VW 1200) με 75,9 β.π.




Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά τον τερματισμό:




171 RAIMONDO Raffaello (PORSCHE 356 A)

«O αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Όλες οι ειδικές διαδρομές ήταν πολύ όμορφες, όπως δηλαδή και ολόκληρη η χώρα σας, η οποία είναι και πολύ ζεστή. Διασκεδάσαμε πολύ στον αγώνα και θα επιστρέφαμε ευχαρίστως την επόμενη χρονιά. Επίσης, νομίζω πως θα ήταν καλύτερο εάν υπάρξουν και νυχτερινές διαδρομές στην κατηγορία μας».




167 AGHEM Gianmaria (LANCIA Fulvia Rallye 1.6 HF)

«Ο σημερινός αγώνας ήταν πολύ σκληρός, αφού υπήρχαν πολλά σημεία αλλαγής ταχυτήτων. Επίσης, είχαμε κάποια προβλήματα με τον κινητήρα, που μας άγχωσαν. Το να βρίσκεσαι στη δεύτερη θέση είναι πολύ καλό. Ήταν συνολικά μια απολύτως θετική εμπειρία για εμάς. Η χώρα σας είναι όμορφη και έχει ωραίους ανθρώπους».




104 FOTOPOULOS Jason (ALFA Romeo 2000 GT Veloce)

«Ο αγώνας μας άφησε πολύ καλή γεύση, αφού ήταν πολύ ωραίος. Πιστεύω ότι πετύχαμε το στόχο μας, αφού συμμετέχουμε και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, με δεδομένο το γεγονός ότι ο εξοπλισμός μας σε σχέση με αυτό των Ιταλών είναι πρωτόγονος. Επίσης, ήταν μεγάλη μας τιμή που είχαμε κοντά μας για 4 μέρες τον Ove Andersson».




103 ANDERSSON Ove (ΤΟΥΟΤΑ Celica ST)

«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα και δεν τερματίσαμε σε καλή θέση. Η κατηγορία Regularity είναι πολύ ανταγωνιστική. Η χώρα σας είναι φανταστική και αν έχω την ευκαιρία θα ξαναέρθω την επόμενη χρονιά».




Εκπληκτικές μάχες έως τα τελευταία μέτρα…



Μετά από 19 Ειδικές Διαδρομές μήκους 207 χλμ. και 1.126 χλμ. αγώνα, 43 πληρώματα της κατηγορίας Sporting έφτασαν στην καρδιά της Αθήνας στις 17:00 του Σαββάτου 5 Μαΐου για την παραδοσιακή τελετή τερματισμού κάτω από τον πασίγνωστο ιερό βράχο της Ακρόπολης και υπό των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.



Κατά κοινή ομολογία, το 6ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, εκτός από το ότι ήταν άψογο σε οργάνωση χάρη στο έμπειρο προσωπικό της ΕΛΠΑ, ήταν το συναρπαστικότερο της σειράς μέχρι στιγμής. Η νίκη κρίθηκε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, τον απαιτητικό Αγ. Μερκούριο. Από την αμέσως προηγούμενη οι Μ. Bianchini – E. Baldaccini (Lancia Stratos HF) και οι V. Jensen – E. Pedersen (Porsche Carrera RS) είχαν μεταξύ τους διαφορά μόλις 0,5 δευτερόλεπτα.



Τελικά ο οδηγός από τον Αγ. Μαρίνο κατάφερε, όχι μόνο να διατηρηθεί εμπρός από τον Νορβηγό αντίπαλό του, αλλά να διευρύνει τη διαφορά του στα 9,5 δευτερόλεπτα, καταφέρνοντας ότι δεν κατάφεραν το πάλαι ποτέ οι εργοστασιακοί οδηγοί των Lancia Stratos, να κερδίσουν δηλαδή μια νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις!



Από εκεί και πέρα οι έλληνες για διάφορους λόγους δεν κατάφεραν φέτος να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρώτων. Έτσι 3οι ανέβηκαν στη ράμπα του τερματισμού οι Σ. Σπάρταλης – Κ. Σούκουλης (Ford Escort RS 2000)*, και ακολούθησαν οι Κ. Αποστόλου – Ν. Πετρόπουλος (Porsche 911 SC), G. Reitsperger – Β. Χαρίτος (BMW 2002) και Μ. Λυκάκης – Α. Γκίνης (Ford Escort RS 2000).




Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά τον τερματισμό:




2 BIANCHINI Marco (LANCIA Stratos HF)

«Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα που νιώθουμε τώρα. Η τελευταία ειδική διαδρομή ήταν πολύ δύσκολη, λόγω της διαφοράς με τους αντιπάλους μας. Εμείς πιέσαμε πολύ και τελικά πετύχαμε αυτό το αποτέλεσμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οργάνωση για το πολύ καλό αγώνα, καθώς και τους μηχανικούς μας για την προσπάθεια που κατέβαλαν».




1 JENSEN Valter (PORSCHE Carrera RS)

«Η ειδική διαδρομή Άγιος Μερκούριος δε μου άρεσε διότι ήταν πολύ γλιστερή. Έτσι, προτιμήσαμε να παραμείνουμε δεύτεροι, παρά να ρισκάρουμε ένα λάθος και να εγκαταλείψουμε. Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Ήταν ένας αγώνας με πολλή σκόνη και ζέστη».




3 APOSTOLOU Konstantinos (PORSCHE 911 SC)

«Ο αγώνας είχε οργάνωση …Ουγκάντα, ευτυχώς με λίγους κατοίκους σε κάποιες θέσεις της. Η γεύση που αφήνει είναι απογοήτευση».




23 REITSPERGER George (BMW 2002)

«Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα του τερματισμού σε ένα τόσο μεγάλο αγώνα. Αυτός ήταν και ο πρώτος μας αγώνας με Ιστορικό αυτοκίνητο. Με τη BMW μας, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, διότι δεν είναι καθόλου εύκολο να παλεύεις απέναντι σε Stratos ή Porsche».




*Hot news: Οι Σ. Σπάρταλης – Κ. Σούκουλης (FORD Escort RS 2000) αποκλείστηκαν



Οι Αγωνοδίκες μετά από γραπτή αναφορά του παρατηρητή της FIA σε σχέση με τον αγωνιζόμενο Νο 11 Σ. Σπάρταλη ανακοινώνουν τα εξής:



– Άκουσαν την απολογία του κ. Σπάρταλη που είχε ενημερωθεί από τον μηχανικό του και την άποψη του κ. Πέτερσον για το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του τελικού τεχνικού ελέγχου η χωρητικότητα του κινητήρα του αυτοκινήτου του πρώτου μετρήθηκε και βρέθηκε μεγαλύτερη από το επιτρεπτό όριο της κλάσης (C3C).



Κατόπιν τούτου οι Αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σύννομο με το ΗΤP (Τεχνικό Βιβλιάριο Ιστορικού Αυτοκινήτου) και με τους κανονισμούς του αγώνα, και γι’ αυτό το απέκλεισαν από τον πίνακα αποτελεσμάτων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα