Το νέο Mini έρχεται με ανανεωμένη σχεδίαση και καινούργιους κινητήρες
Με νέα αρχιτεκτονική οχήματος , προηγμένη σχεδίαση και νέους αποδοτικούς κινητήρες το νέο Mini έκανε χτες την παγκόσμια πρεμιέρα του στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Οξφόρδη.
- 19 Νοεμβρίου 2013 10:04
Το λανσάρισμα του νέου αυτοκινήτου σηματοδοτεί μία επένδυση ύψους 750 εκατομμυρίων λιρών και στις τρεις Βρετανικές μονάδες παραγωγής του BMW Group , με νέο φανοποιείο για την κατασκευή αμαξωμάτων από 1.000 ρομπότ , ντεμπούτο νέων τεχνολογιών στη μονάδα παραγωγής πρεσαριστών τμημάτων του Swindon και νέες εγκαταστάσεις μηχανουργικών εργασιών και συναρμολόγησης για την παραγωγή μιας νέας γενιάς τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων στο εργοστάσιο του Hams Hall κοντά στο Birmingham .
« Ήμουν πολύ τυχερός που είχα την ευκαιρία να πάρω μία πρώτη γεύση του νέου ΜΙΝΙ , ενός κλασικού Βρετανικού θρύλου κατά τη διάρκεια επίσκεψής μου στο εργοστάσιο της Οξφόρδης τον περασμένο μήνα . Αυτή η επένδυση ύψους 750 εκατομμυρίων λιρών είναι θαυμάσια είδηση τόσο για την τοπική όσο και για την ευρύτερη οικονομία , καθώς και για τους 5.500 εργαζόμενους των οποίων οι θέσεις διασφαλίζονται με το λανσάρισμα . Η παραγωγή αυτοκινήτων αποτελεί ζωτικό στοιχείο ανάπτυξης . Η παραγωγή επιστρέφει σε επίπεδα προ ύφεσης και ένα αυτοκίνητο θα περνά από τη γραμμή συναρμολόγησης κάθε 20 δευτερόλεπτα στο Ηνωμένο Βασίλειο . Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι εφησυχάζουμε . Η βιομηχανική στρατηγική μας αποτελεί βασικό στοιχείο του οικονομικού προγράμματος της Κυβέρνησης και εμείς βοηθάμε στο να κινηθεί η βιομηχανία αυτοκινήτου ταχύτερα και μακρύτερα με μία επένδυση άνω των 4 δισεκατομμυρίων λιρών . »
Η επένδυση σημαίνει πρόσθετη διασφάλιση θέσεων εργασίας για τα 5.500 άτομα που εργάζονται αυτή τη στιγμή στο δίκτυο παραγωγής ΜΙΝΙ στη Βρετανία . Εκτός από το προηγμένο φανοποιείο , το εργοστάσιο της Οξφόρδης ωφελείται και από τις αναβαθμίσεις στο βαφείο , στην περιοχή τελικής συναρμολόγησης και από μία σειρά πρωτοβουλιών που μειώνουν το αποτύπωμα άνθρακα από τις δραστηριότητες παραγωγής και βελτιώνουν τις διαδικασίες διαχείρισης αποβλήτων . Για το λανσάρισμα του νέου ΜΙΝΙ έγινε επίσης μία σημαντική επένδυση στο πιο εκτεταμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης ανθρώπινου δυναμικού που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στο εργοστάσιο .
Αν και υπάρχει άμεση αναγνώριση – κάτι που οφείλεται στην παγκοσμίως αναγνωρίσιμη σχεδίαση – το νέο ΜΙΝΙ είναι εντελώς νέο καθώς στόχος ήταν η βελτιστοποίηση του στυλ , της λειτουργικότητας και των επιδόσεων . Όταν κυκλοφορήσει στην αγορά του χρόνου την Άνοιξη , το νέο αυτοκίνητο θα προσφέρει αναβαθμισμένο στάνταρ εξοπλισμό , μία εκτενή γκάμα επιλογών για να μπορούν οι πελάτες να το προσαρμόσουν στο προσωπικό τους στυλ , υψηλότερα επίπεδα άνεσης , ολοκληρωμένη τεχνολογία ασφάλειας με προστασία πεζών και πιο πρωτοποριακή τεχνολογία δικτύωσης . Μακρύτερο και φαρδύτερο από τον προκάτοχό του , το νέο μοντέλο διαθέτει περισσότερη ευρυχωρία για οδηγό και επιβάτες .
Όπως ανακοινώθηκε , το νέο Mini είναι διαθέσιμο με μια νέα γενιά κινητήρων βενζίνης, ενός 3κύλινδρου 1.5 – λίτρων και ενός 4κύλινδρου 2.0 – λίτρων. Σε πρώτη φάση οι πελάτες θα έχουν τρεις επιλογές : το Mini Cooper με 136 PS από τον 1.5 – λίτρων 3 – κύλινδρο κινητήρα , το Mini Cooper S με 192 PS από τον 2.0 – λίτρων 4 – κύλινδρο κινητήρα και το Mini Cooper D με 116 PS από έναν 1.5 – λίτρων 3 – κύλινδρο κινητήρα ντίζελ .
Και τα τρία μοντέλα προσφέρονται με στάνταρ εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ( ένα εξατάχυτο αυτόματο είναι προαιρετικό) . Το γρηγορότερο μοντέλο είναι το Cooper S ( 0-100 km / h σε 6,8 δευτερόλεπτα ) , ενώ η πιο οικονομική έκδοση είναι η Cooper D , με 3.5 – 3.6 λίτρα/100 km .