Το νέο Toyota Auris με τιμές από 15.340€ στην ελληνική αγορά
Σχεδίαση, ποιότητα, υβριδικό μοντέλο, ασφάλεια και κινητήρες είναι οι τομείς στους οποίους αναβαθμίσθηκε το δημοφιλές Toyota Auris και επαναλανσάρεται στην ελληνική αγορά.
- 10 Ιουνίου 2015 16:56
Συνδυάζοντας εκδόσεις Hatchback και Touring Sports με μία γκάμα υβριδικών κινητήρων, diesel, και βενζινοκινητήρων και αναβαθμισμένο εξοπλισμό όπως νέα συστήματα ασφάλειας, η νέα οικογένεια μοντέλων Auris σχεδιάστηκε για να ικανοποιεί τις ανάγκες όλων των πελατών της κατηγορίας C.
Με το λανσάρισμα του Auris Hybrid το 2010, η Toyota έγινε η πρώτη και μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που προσέφερε δυνατότητα επιλογής από τρεις κινητήρες στην κατηγορία C. Σήμερα, έχοντας απέναντί της έναν περιορισμένο και ακριβό ανταγωνισμό, η πολυδιάστατη γκάμα του Auris παραμένει μία μοναδική πρόταση.
Η πλήρως υβριδική τεχνολογία Toyota έχει καθιερωθεί τώρα με τη μορφή ενός κινητήρα ευρείας χρήσης (mainstream), και η εξαιρετικά αθόρυβη, ομαλή και ξεκούραστη οδηγική εμπειρία που προσφέρει το Auris Hybrid αποδεικνύεται όλο και δημοφιλέστερη μεταξύ των πελατών της κατηγορίας C.
Το Υβριδικό μοντέλο έχει αναλογία πάνω από 50% επί των συνολικών πωλήσεων Auris στη Δυτική Ευρώπη, ένα μίγμα που αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια. Από τότε που ο υβριδικός κινητήρας άρχισε να διατίθεται με την οικογένεια Auris, έχουν πουληθεί πάνω από 200.000 μονάδες και σήμερα, το Auris είναι το δημοφιλέστερο υβριδικό στην Ευρώπη (bestseller).
Το Auris Hybrid αντιπροσωπεύει μία εξαιρετική σχέση αξίας / τιμής (value for money). Εκπομπές CO2 μόλις 79 g/km και κατανάλωση μικτού κύκλου 3,5 l/100 km προσφέρουν στους πελάτες σημαντικά φορολογικό κίνητρα και εξαιρετικά χαμηλό λειτουργικό κόστος.
Με εμφανείς τις επιρροές από τις αλλαγές σε αυτό το πολύ ανταγωνιστικό τμήμα της αγοράς και τα σχόλια (feedback) των πελατών Toyota, το 2015 Auris έχει βελτιωθεί σημαντικά σε πέντε βασικούς τομείς: Σχεδίαση, Αντιληπτή Ποιότητα, Υβριδικό Μοντέλο, Ασφάλεια και –βελτιώνοντας την κάλυψη κατηγορίας του μοντέλου κατά 40% περίπου – Κινητήρες.
Ένας νέος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.2 λίτρων, πλαισιώνει την υπάρχουσα γκάμα βενζινοκινητήρων. Ο 1.4 D-4D έχει αναβαθμιστεί σημαντικά, προσφέροντας τις καλύτερες εκπομπές CO2 στην κατηγορία 90 hp. Όλοι οι κινητήρες της γκάμας πληρούν τώρα τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.
Στυλιστικά, το εξωτερικό εμπρός και πίσω τμήμα έχουν ανασχεδιαστεί, χαρίζοντας στο Auris μεγαλύτερη κύρος και πιο σοφιστικέ παρουσία στο δρόμο. Μέσα στην καμπίνα, η αντιληπτή ποιότητα έχει αναβαθμιστεί αισθητά, με ένα ανασχεδιασμένο ταμπλό, επιφάνειες και διάκοσμο premium ποιότητας, μία οθόνη αφής 7” με χωρητικούς διακόπτες και μία νέα, έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4.2” (από την έκδοση Mid και στάνταρ στο Hybrid).
Η σειρά 2015 Auris ωφελείται ακόμα περισσότερο από τις αναβαθμίσεις στα συστήματα ανάρτησης και διεύθυνσης που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν την άνεση, τη συμπεριφορά και την εμπλοκή του οδηγού. Πολυάριθμα μέτρα έχουν επίσης λανσαριστεί για τη μείωση των εκπομπών θορύβων, κραδασμών και τριγμών (χαρακτηριστικά NVH) μέσα στην καμπίνα.
Ακόμη, η δομή εκδόσεων του Auris έχει ανανεωθεί με την προσθήκη μοντέλων Hybrid -Entry, Mid, Style και High- σε συνάρτηση με την υπόλοιπη γκάμα μοντέλων.
Αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων
1.2T: ένας νέος Βενζινοκινητήρας Turbo Άμεσου Ψεκασμού
Ο νέος 1197cc, 16 βάλβιδος, 4-κύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού προσφέρει το επίπεδο επιδόσεων ενός κινητήρα 1.6 αλλά με κατανάλωση και εκπομπές CO2 αισθητά μικρότερες.
Ο νέος κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 116 hp, και εντυπωσιακή ροπή 185 Nm από 1500 έως 4000 rpm. Σε συνδυασμό με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, προσφέρει στο νέο Auris 1.2 πολύ ανταγωνιστικό χρόνο επιτάχυνσης 0-100 km/h, 10,1 δευτ. και τελική ταχύτητα 200 km/h.
Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωση του νέου κινητήρα είναι 4,7 l/100 km , με εκπομπές CO2 μόλις 109 g/km , πετυχαίνοντας σημαντικά οφέλη κόστους ιδιοκτησίας για τους πελάτες. Το κιβώτιο Multidrive S μειώνει περαιτέρω τις τιμές κατανάλωσης και ρύπων, στα 4,6 l/100 km και 106 g/km αντίστοιχα.
Αναβαθμισμένος 1.4D-4D
Ο 1364 cc turbodiesel έχει αναβαθμιστεί ώστε να πληροί τις προδιαγραφές Euro 6, αλλά οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ.
Ο κινητήρας έχει υποστεί εκτενή αναβάθμιση για βελτίωση των επιδόσεων και των εκπομπών ρύπων. Ένας νέος υπερσυμπιεστής μειώνει την τριβή στον άξονα της τουρμπίνας κατά 20%, και βελτιώνει την απόδοση για την παραγωγή υψηλότερης πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές.
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας αποδίδει 66 kW / 90 DIN hp. Το εύρος παραγωγής υψηλής ροπής έχει επεκταθεί προς τα κάτω κατά 400 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή των 205 Nm διατίθεται τώρα από τις 1.400 rpm, μέχρι τις 2.800 rpm. Το Auris 1.4D-4D θα επιταχύνει από 0-100 km/h σε 12,5 δευτ., με τελική ταχύτητα έως 180 km/h.
Σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο και τεχνολογία Stop & Start, η βελτιωμένη μονάδα 1.4 D-4D 90 καταναλώνει τώρα στο μικτό κύκλο μόλις 3,4 l/100 km και ωφελείται από μία σημαντική μείωση εκπομπών CO2 μόλις 89 g/km.
Μultidrive S Continuously-Variable Transmission
Το Multidrive S που διατίθεται στην έκδοση 1.2 turbo, είναι ένα κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT), με πλήρως αυτόματο και χωρίς διακοπή πρόγραμμα αλλαγών ή ένα σειριακό 7-τάχυτο Sport mode.
Σε Sport mode, το σύστημα είναι βελτιστοποιημένο για απόκριση και άμεσο έλεγχο του κινητήρα, και η ‘σχέση’ του κιβωτίου μπορεί να επιλέγεται από τον επιλογέα ή τα χειριστήρια του τιμονιού. Το Sport mode περιλαμβάνει επίσης ακριβή έλεγχο στριψίματος. Όταν ανιχνεύσει επιβράδυνση, το σύστημα κατεβάζει σχέση και εφαρμόζει φρένο κινητήρα για να ενισχύσει την πίεση πέδησης. Στην έξοδο από στροφή, ο αλγόριθμος προληπτικού κατεβάσματος ελέγχει το σύστημα για να διασφαλίζεται η επιλογή βέλτιστης σχέσης μετάδοσης για την απαιτούμενη επιτάχυνση.
Οι τελικές τιμές του νέου μοντέλου διαμορφώνονται ως εξής:
|
1.33lt |
1.2T |
1.4 D-4D |
1.8lt hybrid |
Live |
15.340 € |
|
18.160€ |
20.130€ |
Active |
17.180 € |
17.840€ |
19.700€ |
21.615€ |
Style |
|
19.120€ |
|
22.315€ |
Lounge |
|
20.420€ |
21.730€ |
23.400€ |