Το Nissan JUKE Nismo RS με 218 άλογα και 25.590 €
Μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, απίστευτα δυνατά φρένα και κορυφαίος εξοπλισμός, συνοδεύουν το πιο επιτυχημένο compact crossover της Nissan.
- 12 Ιανουαρίου 2015 15:18
Με τιμή εκκίνησης στα 25.590€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης) το νέο Nissan JUKE Nismo RS, αποτελεί μια άκρως “προκλητική” σπορ εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover.
Ακολουθώντας πιστά τα χνάρια της “ναυαρχίδας” του GT-R NISMO, το νέο JUKE Nismo RS ενσωματώνει μια σειρά από σχεδιαστικές και μηχανολογικές βελτιώσεις, όντας το πιο σπορ και πιο ολοκληρωμένο JUKE, μέχρι στιγμής.
To νέο JUKE Nismo RS έχει ανασχεδιαστεί εκτενώς, προκειμένου να προσφέρει ακόμα πιο έντονη και πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Με ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, απίστευτα δυνατά φρένα και κορυφαίο εξοπλισμό, το νέο RS αποτελεί την πλέον συναρπαστική εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover της Nissan.
Όπως για κάθε μοντέλο της NISMO, έτσι και το RS έχει “καθαρόαιμο” αγωνιστικό design, όπου σε συνδυασμό με την κορυφαία αεροδυναμική αλλά και την πρωτοποριακή μηχανολογική του αρτιότητα, χαρίζει συναρπαστικές επιδόσεις!
To νέο JUKE Nismo RS κινείται από τον προηγμένο 1,6 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης που μετά τις ειδικές επεμβάσεις, αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 218PS (160kW). Επιπλέον η ροπή, στις δικίνητες εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει αυξηθεί στο θηριώδες μέγεθος των 280Nm. Η ομάδας της Nismo, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το σασί του μοντέλου μπορεί να αποδώσει επιτυχώς τη ροπή στους τροχούς, έχει εφοδιάσει τις δικίνητες εκδόσεις με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους εμπρός τροχούς.
Η τετρακίνητη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου έχει τιμή εκκίνησης από τα 29.450€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης) και εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα κατανομής της ροπής από τη Nissan (Torque Vectoring System), όπου σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης Xtronic, αποδίδει 250Nm ροπής. Στην περίπτωση του Xtronic, το JUKE Nismo RS εξοπλίζεται με paddle shifts στο τιμόνι που κάνουν ακόμα πιο εύκολο τον χειρισμό των οκτώ ταχυτήτων στη σειριακή λειτουργία !
Επιπλέον βελτιώσεις συναντώνται στην αυξημένη ακαμψία του πλαισίου, αλλά και στο σύστημα πέδησης που αντέχει στο έπακρο τις σκληρές καταπονήσεις. Χαρακτηριστικά, η διάμετρος των εμπρός δισκόφρενων έχει αυξηθεί από τα 296mm στα 320mm, ενώ και τα πίσω δισκόφρενα είναι πλέον αεριζόμενα. Τα νέα ελατήρια και έμβολα της ανάρτησης έρχονται για να συμπληρώσουν με τέλειο τρόπο τις αλλαγές στο σασί του JUKE Nismo RS.
Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με τα χαρακτηριστικά διακριτικά του RS, το αντίστοιχο λογότυπο στο στροφόμετρο μαζί με τη διακριτική σουέτ επένδυση του πίνακα οργάνων, αποτελούν μερικές μόνο από τις εμφανείς αλλαγές του νέου μοντέλου. Επιπλέον, προσεγμένη πινελιά στο εσωτερικό του μοντέλου, αποτελεί το εντυπωσιακό “ανάγλυφο” στον λεβιέ του επιλογέα αλλά και στα paddles του κιβωτίου ταχυτήτων.
Περαιτέρω επιλογές για τους υποψήφιους “τυχερούς” ιδιοκτήτες, αποτελούν τα ειδικά bucket καθίσματα της Recaro, τα Xenon φώτα, το σύστημα περιμετρικής θέασης της Nissan Around View Monitor, αλλά και το Safety Shield που περιλαμβάνει τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου και Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων.
Το άκρως βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο του JUKE Nismo RS, περιλαμβάνει χαμηλωμένους προφυλακτήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω, φαρδύτερα φτερά και ποδιές στα μαρσπιέ, την χαρακτηριστική μάσκα τύπου V από μαύρο χρώμιο, αλλά και πίσω σπόιλερ για καλύτερη κατανομή της αεροδυναμικής αντίστασης. Ως αποτέλεσμα της εμπειρίας της Nismo από τις πίστες των αγώνων, το JUKE Nismo RS έχει καταφέρει να μειώσει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις χωρίς να αυξηθεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας.
Η φιλοσοφία της NISMO επεκτείνεται ως προς την εξωτερική σχεδίαση με τα κόκκινα καλύμματα των καθρεπτών, καθώς και με την χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα που περιβάλλει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τα νέα φώτα ημέρας LED σε απόλυτη αρμονία με τις κάτω γρίλιες εισαγωγής του αέρα στο μπροστινό μέρος, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών τονίζουν με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο το δυναμικό προφίλ του νέου JUKE Nismo RS.