Volvo V40 Τ4 R-Design Polestar. Με καυτές επιδόσεις και 26.500 ευρώ

Volvo V40 Τ4 R-Design Polestar. Με καυτές επιδόσεις και 26.500 ευρώ

Μία νέα έκδοση του Volvo V40 έρχεται όχι απλά να συμπληρώσει τη γκάμα, αλλά να ικανοποιήσει τους λάτρεις των επιδόσεων, με τα 200 άλογα του κινητήρα, την σπορτίβ εικόνα και φυσικά την πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο.

H νέα έκδοση του Volvo V40 είναι η T4 R-Design Polestar, η τιμή της είναι στα 26.500 € (με το όφελος απόσυρσης) και πραγματικά υπόσχεται πολλά: 200 ΗΡ με την εργοστασιακή επέμβαση της Polestar, επίπεδο εξοπλισμού R-Design, 100% σπορ αίσθηση τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, πληθώρα χρωμάτων για επιλογή και ανάμεσά τους ένα μοντέρνο νέο μπλε χρώμα (Rebel Blue),  διαδραστικός TFT πίνακας οργάνων με επιπλέον racing-blue φωτισμό, επιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4’’ και όλα αυτά από μία «καρδιά» μόλις 1.600 κ.εκ., με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο κόστους αγοράς και χρήσης καθώς και φορολογίας.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1.600 κ.εκ., στην Τ4 έκδοσή του, έχει δεχθεί το πρόγραμμα αύξησης της ιπποδύναμης της Polestar, επίσημου συνεργάτη της Volvo στους αγώνες αυτοκινήτου. Ως αποτέλεσμα, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί από τους 180 στους 200 ίππους ενώ και η αποδιδόμενη ροπή από τα 24,5 χιλιογραμμόμετρα έχει αυξηθεί στα 29,1. Αξίζει να επισημανθεί ότι όλα αυτά έχουν επιτευχθεί χωρίς αύξηση στην τυποποιημένη  κατανάλωση καυσίμου και χωρίς μεταβολή στις πιστοποιημένες εκπομπές ρύπων του μοντέλου ενώ φυσικά και η εγγύηση του αυτοκινήτου παραμένει αμετάβλητη.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Με το διακριτικό μεν, εμφανές δε τετράγωνο σηματάκι της Polestar να προδίδει εξωτερικά το χαρακτήρα, η συγκεκριμένη έκδοση μοιάζει να έχει εξελιχθεί ειδικά για αυτούς που θέλουν τη δική τους προσωπική σφραγίδα στο αυτοκίνητό τους. Το επιθετικό εμπρός μέρος αποπνέει το δυναμισμό της σχεδιαστικής φιλοσοφίας R-Design και χαρακτηρίζεται από το χρωμιωμένο περίγραμμα της μάσκας. Η σπορ εμφάνιση συμπληρώνεται επίσης από το σπόιλερ στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, τις λεπτομέρειες «βουρτσισμένου» αλουμινίου και τον πίσω διαχύτη με τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στα άκρα. Στον έντονο δυναμισμό της εξωτερικής εμφάνισης συμβάλλουν και οι πέντε ακτίνων ζάντες των 17″ ή 18″. Εκτός από το έντονο Rebel Blue χρώμα, ο αγοραστής του V40 R-Design έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε επτά ακόμα εξωτερικές αποχρώσεις.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Ο διαδραστικός ψηφιακός TFT πίνακας οργάνων που εξοπλίζει το V40 είναι φυσικά διαθέσιμος και στο V40 Τ4 R-Design Polestar. Το κόστος – όπως και στο «απλό» V40 – είναι μόλις 392 € και παραμένει η δυνατότητα επιλογής 3 διαφορετικών διαμορφώσεων & λειτουργιών του πίνακα οργάνων:

• Elegance, ως κλασσική επιλογή

• Eco, με έμφαση στην πληροφόρηση σχετικά με την οικονομία και φόντο σε πράσινο χρώμα

• Performance, όπου κυριαρχεί η πληροφόρηση για πιο σπορ οδήγηση, με το στροφόμετρο σε περίοπτη θέση και την ένδειξη ταχύτητας με ψηφία στο κέντρο του πίνακα, με φόντο σε κόκκινο χρώμα  

Στο εσωτερικό, δεσπόζουν τα νέας γενιάς καθίσματα R-Design, καθώς και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες που τονίζουν την ξεχωριστή αύρα του Σκανδιναβικού design του νέου V40. Τα καθίσματα συνδυάζουν το μαύρο ύφασμα Nubuck με το διάτρητο δέρμα, ενώ και εδώ τον ξεχωριστό χαρακτήρα του αυτοκινήτου δηλώνει το λογότυπο R-Design με το μπλε “R” κεντημένο στις πλάτες. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται φυσικά και δερμάτινα καθίσματα.

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Ως γνωστό, το νέο Volvo V40 διατίθεται είτε με το στάνταρντ Dynamic Chassis είτε με το κατά 10mm χαμηλωμένο και πιο άκαμπτο, προαιρετικό Sport Chassis.  Ειδικά στην έκδοση R-Design ταιριάζει γάντι το Sport Chassis, η εξέλιξη του οποίου έχει γίνει σε συνεργασία με τον Σουηδό οδηγό αγώνων της ομάδας Volvo Polestar Black R, τον Ρόμπερτ Ντάλγκρεν (Robert Dahlgren).

Το άκαμπτο αμάξωμα και το χαμηλό κέντρο βάρους δημιουργούν τις προϋποθέσεις για αμεσότητα στις αντιδράσεις χωρίς συμβιβασμούς στον τομέα της άνεσης. Ελατήρια και αμορτισέρ διαθέτουν πιο σκληρές ρυθμίσεις, γεγονός που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο περισσότερη ακρίβεια στο χειρισμό και στον οδηγό μεγαλύτερη απόλαυση και απόλυτο έλεγχο. Τα εμπρός “γόνατα” McPherson έχουν αμορτισέρ με άξονες εμβόλων 25 mm, ίδιους με αυτούς του Volvo S60. Η ακαμψία και η αυξημένη σκληρότητα της ανάρτησης επιτρέπουν στην κατασκευή να απορροφά καλύτερα τα πλευρικά φορτία.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα