VW Polo: Ηγετική δύναμη που ξεχωρίζει με το IQ. Drive
Η έκτη γενιά του Polo προτάσσει μια καίρια, νέα πτυχή.
- 28 Ιανουαρίου 2020 00:00
Η έκτη γενιά του Polo προτάσσει μια καίρια, νέα πτυχή: την μεγάλη διεύρυνση του εσωτερικού χώρου, χάρη στην τεράστια αύξηση του μεταξονίου κατά 9,4 εκατοστά, καθώς και του πλάτους, που επέτρεψε η νέα πλατφόρμα MQB Α0 του ομίλου Volkswagen. Αυτή χαρίζει, παράλληλα, και ιδιαίτερα στιβαρό δάπεδο, ενώ από πλευράς κινητήρων το νέο Polo έχει τον βασικό 1.0 MPI – 80 ίππων, τον νέο τρικύλινδρο βενζίνης 95 ή 115 ίππων, τον 1.5 TSI EVO των 150 και τον δίλιτρο του GTi 200 ίππων, τον 1.0 TGI φυσικού αερίου 90 ίππων και στο πετρέλαιο τον
1.6 TDI – 95 ίππων. Η τιμή του, με τον πρώτο κινητήρα, ξεκινά από τα 13.900 ευρώ, ωστόσο στην έκτη γενιά έχει γίνει ένα άλμα ποιότητας και εξοπλισμού, όπως μαρτυρούν τα αναβαθμισμένα υλικά του εσωτερικού, η έγχρωμη οθόνη που φτάνει ως και τις 8 ίντσες και η πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας.
Επιπλέον, τo IQ.DRIVE, η πλατφόρμα των «έξυπνων» συστημάτων υποβοήθησης οδηγού της Volkswagen, που πρωτοπαρουσιάστηκε στο νέο Passat και περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα συστήματα ασφάλειας και άνεσης που έχει εξελίξει η μάρκα, καθίσταται άμεσα διαθέσιμη και στο Polo! Σημειώνεται ότι ήδη από το 2006, η Volkswagen στρατηγικά αναπτύσσει και επενδύει σε προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και άνεσης, οι οποίες σταδιακά υιοθετούνται από το σύνολο των μοντέλων της μάρκας. Πρόκειται αναμφισβήτητα για μία εντυπωσιακή προϊοντική αναβάθμιση καθώς πλέον το Polo υιοθετεί αυτή τη νέα πλατφόρμα, έχοντας στο βασικό του εξοπλισμό συστήματα υποβοήθησης τα οποία συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες και σε πιο ακριβά μοντέλα.
Όσον αφορά στην άνεση, το IQ. Drive εξοπλίζει το Polo με τα εξής: Fatique Detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού), Cruise Control (Ηλεκτρονικός σταθεροποιητής ταχύτητας) και Αισθητήρας φωτεινότητας με αυτόματη ενεργοποίηση φώτων.
Και τα τρία χαρακτηριστικά εξασφαλίζουν μεγαλύτερο βαθμό άνεσης, κάνοντας την οδήγηση πολύ πιο εύκολη και ξέγνοιαστη, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.
Όσον αφορά στην ασφάλεια, το IQ. Drive με τα παρακάτω συστήματα προσφέρει στο Polo χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης (!) οδήγησης: Adaptive Cruise Control (Ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα), Park-Pilot (Σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος με σύστημα αυτόματης πέδησης) και Park Assist (Σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος) το οποίο παρκάρει το Polo αυτόματα σε παράλληλες και κάθετες θέσεις στάθμευσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν στον ήδη εντυπωσιακό βασικό εξοπλισμό του Polo, το οποίο διαθέτει: Front Assist (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου), City Emergency Braking (Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης). Pedestrian Monitoring (Σύστημα αναγνώρισης πεζών) και Multi-collision Brake (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων).
Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω αθροιστικά, ότι το Polo ακόμη και σήμερα (2 χρόνια από το λανσάρισμα του), απολαμβάνει μία από τις υψηλότερες βαθμολογίες 5 αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, βαθμολογία που πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα που λανσάρονται ακόμα και σήμερα, δεν έχουν καταφέρει να αποσπάσουν.