Το YouTube είναι η… διέξοδος της Χρυσής Αυγής
Τι δήλωσε ο αναλυτής social media και partner της avakon+, Σταύρος Κοντακτσής για την στρατηγική των κομμάτων στα social media και για τη Χρυσή Αυγή
- 24 Ιανουαρίου 2015 10:48
Ο partner της avakon+, Σταύρος Κοντακτσής μίλησε στον Sport24 Radio και την εκπομπή “Πρωινό στις 8” με τον Αντώνη Κυρίκο.
Διαβάστε εδώ την ανάλυση του για τις διαδικτυακές καμπάνιες των κομμάτων. Η δυναμική του ΣΥΡΙΖΑ, το ξεφούσκωμα του Ποταμιού, το ΚΙΔΗΣΟ και η ισχύς της ΧΑ στο Youtube (Infographic)
Για τη χρήση των social media από τα κόμματα:
« Τα social media μπορούν να παίξουν ρόλο κυρίως στις μικρές ηλικίες, σε άτομα ηλικίας έως 40 ετών, αρκεί βέβαια να τα χρησιμοποιήσεις σωστά. Τα κόμματα βέβαια δεν ξέρουν να τα χρησιμοποιούν. Απλά δημοσιεύουν ότι γίνεται στα δελτία ειδήσεων, δεν υπάρχει πρωτότυπο περιεχόμενο. Σε αυτόν τον τομέα τα πράγματα είναι πολύ πρόχειρα. Δεν μπορείς να τα παρατάς στην καθημερινότητα και να τα θυμάσαι μόνο στις εκλογές. Ο Μπάρακ Ομπάμα έχτιζε τη στρατηγική του δύο με τρία χρόνια. Για αυτό λέω ότι τα social media είναι μαραθώνιος. Δεν είναι αγώνας δρόμου. Αυτό το έχει καταλάβει περισσότερο ο ΣΥΡΙΖΑ».
Για τη Χρυσή Αυγή και τα πολλά views στο YouΤube:
« Αυτό είναι που προκαλεί εντύπωση, αλλά έχει εξήγηση. Στο facebook η σελίδα της έχει κλείσει, λόγω της πολιτικής του facebook, το twitter, λόγω της φύσης του, δεν επιτρέπει να γίνονται πολλά πράγματα και οι τηλεοπτικοί σταθμοί τούς έχουν αποκλείσει. Αποδεικνύεται, λοιπόν, ότι η Χρυσή Αυγή μένει στην επικαιρότητα μέσω του YouΤube. Είναι η… διέξοδός της. Αυτό αποτυπώνεται και στο γεγονός ότι τα βίντεο τα βλέπουν μέχρι και 7,5 εκατομμύρια, ενώ το επόμενο κόμμα το παρακολουθούν το πολύ 3».
Για τα υπόλοιπα κόμματα:
« Το ΠΟΤΑΜΙ έχει… ξεφουσκώσει πολύ στα social media. Έχασε τον ενθουσιασμό του. Φαίνεται πως ήταν της λογικής «ας το κάνουμε και μετά θα δούμε πως θα γίνει αυτό». Επίσης και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες… ξεφούσκωσαν, παρότι άρχισαν δυναμικά. Το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών κάνει πολύ θόρυβο, διότι είναι πολλοί διασυνδεδεμένοι με αυτό. Είναι χίλιοι άνθρωποι που κάνουν περισσότερη φασαρία από ότι αντιστοιχεί στο μέγεθός τους. Τέλος στον ΣΥΡΙΖΑ νιώθουν πιο σίγουροι από τη Νέα Δημοκρατία και παράγουν περισσότερη συζήτηση στα social media».
*O Σταύρος Κοντακτσής γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1974 και είναι απόφοιτος της σχολής Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ. Η πρώτη του επαφή με το διαδίκτυο ήταν το 1992 και από τότε προσπαθούμε μάταια να τον αποσυνδέσουμε.
Είναι εκ των ιδρυτών της avakon+ και έχει το ρόλο του Vice President & Strategy Director. Ασχολείται κυρίως με θέματα στρατηγικής προσέγγισης των Digital & Social Media.
Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει στρατηγικές Digital για επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών, αυτοκινητοβιομηχανίες, FMCG, retail τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.