“112”: Διευκρινίσεις για τα επαναλαμβανόμενα μηνύματα
Από το πρωί που άρχισε επίσημα η «ενδιάμεση λύση» για την αποστολή ειδοποιήσεων από τα δύο κέντρα του 112 που πλέον λειτουργούν κανονικά, 24 ώρες 7 μέρες την εβδομάδα, εστάλησαν τρεις και τέσσερις φορές μηνύματα που καλούν τους πολίτες να είναι προσεκτικοί λόγω ακραίου κινδύνου πυρκαγιάς.
- 10 Αυγούστου 2019 17:44
«Εγκαίνια» με μηνύματα προς τους πολίτες των περιοχών με δείκτη επικινδυνότητας 5, έκανε σήμερα το 112, αλλά τα επαναλαμβανόμενα μηνύματα προκάλεσαν την απορία των κατόχων την κινητών.
Συγκεκριμένα, από το πρωί που άρχισε επίσημα η «ενδιάμεση λύση» για την αποστολή ειδοποιήσεων από τα δύο κέντρα του 112 που πλέον λειτουργούν κανονικά, 24 ώρες 7 μέρες την εβδομάδα, εστάλησαν τρεις και τέσσερις φορές μηνύματα που καλούν τους πολίτες να είναι προσεκτικοί λόγω ακραίου κινδύνου πυρκαγιάς.
Για την επαναληψιμότητα των προειδοποιητικών μηνυμάτων που έλαβαν οι πολίτες, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας διευκρινίζει τα εξής:
Ανάλογα με τις μετακινήσεις του κάθε πολίτη το τελευταίο 24ωρο, πριν την αποστολή του προειδοποιητικού SMS, και τον αριθμό των κεραιών κινητής τηλεφωνίας που έχουν εντοπίσει το σήμα του, προκύπτει και ο αριθμός των μηνυμάτων που θα πάρει από το σύστημα.
Για παράδειγμα, εάν ένας πολίτης είχε κινηθεί από χθες έως σήμερα, έστω οριακά σε τρεις διαφορετικές περιφερειακές ενότητες (περιοχές) και έχει εντοπισθεί το σήμα του κινητού του από τρεις διαφορετικές κεραίες, τότε αναμένεται να λάβει τρία μηνύματα.