Αυτόματος πιλότος Ι.Χ.

Αυτόματος πιλότος Ι.Χ.
**HOLD FOR STORY BY ALICIA CHANG**Todd Martin puts on a Google sticker on a VW Passat called Junior at a decal shop in Redwood City, Calif., Monday, Oct. 22, 2007. The landscape for the third DARPA robot challenge has shifted from the desert to the city and so has the feel. Stanford Volkswagen SUV received so many solicitations for the upcoming race that team leaders rejected about a half dozen sponsors because of lack of real estate on their VW Passat's vehicle body. Stanford was among the richer teams last year with support by VW, chipmaker Intel Corp., and energy drink maker Red Bull. Junior, as the Passat is called, now sports the rainbow trademark of Internet search leader Google Inc., one of three new sponsors this year for Stanford. (AP Photo/Paul Sakuma) ASSOCIATED PRESS

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η πρώτη δοκιμή πλήρων αυτοματοποιημένου στην οδήγηση αυτοκινήτου, από τη Google στις ΗΠΑ, καθώς το όχημα οδηγήθηκε με ασφάλεια μόνο του, σε αυτοκινητόδρομο, στην πόλη, σε διαβάσεις και σε μποτιλιάρισμα

Το νέο επίτευγμα της Google είναι το αυτόματο αυτοκίνητο με τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο οδηγεί μόνο του! Τα έξυπνα αυτοκίνητα είναι ομολογουμένως ένα αρκετά φιλόδοξο σχέδιο, με τους ερευνητές της Google να τονίζουν ότι θα χρειαστεί περισσότερο από 8 χρόνια για να τα δούμε στη μαζική παραγωγή.

Οι πρώτες δοκιμές αφήνουν πολλές υποσχέσεις, καθώς θεωρητικά τα ρομπότ μπορούν να αντιδράσουν καλύτερα από τον άνθρωπο, ενώ μπορούν να επιβλέπουν το δρόμο από 360 μοίρες χάρη στους ειδικούς αισθητήρες. Φυσικά, δε μεθάνε, δε κοιμούνται στο τιμόνι και δε γράφουν μηνύματα κατά την οδήγηση…

Η Google ήδη δοκιμάζει αυτά τα έξυπνα αυτοκίνητα και η New York Times είχε την ευκαιρία να δεί ένα από αυτά σε δράση:

“Ένα Toyota Prius εξοπλισμένο με πληθώρα αισθητήρων, προγραμματισμένο να ακολουθεί μία διαδρομή στο σύστημα πλοήγησης GPS, επιτάχυνε με επιτυχία όταν έφτασε στη λωρίδα εισόδου της Highway 101, που οδηγεί στην Silicon Valley. Η ταχύτητα που είχε ήταν σύμφωνη με το όριο ταχύτητας του δρόμου, πληροφορία που είναι ήδη ενσωματωμένη στην database του, ενώ έστριψε από το δρόμο ταχείας κυκλοφορίας αφού πέρασε μερικές εξόδους”.

Η επισκόπηση όλης της πορείας έγινε με τη βοήθεια της συσκευής που βρίσκεται στην οροφή του αυτοκινήτου και η οποία παρέχει λεπτομερώς τον χάρτη.

Στη συνέχεια, ακολούθησε επιτυχής πορεία παρά την κίνηση που συνάντησε στο Mountain View, σταματώντας στα φανάρια και στις σχετικές σημάνσεις ‘STOP‘, ενώ ανήγγειλε στον οδηγό πότε πλησίαζε σε διάβαση πεζών ή πότε ελεύθερο πεδίο για συνέχιση της πορείας.“

Στην ιδανική περίπτωση, υπάρχει οδηγός που κάθεται πίσω από το τιμόνι για να είναι έτοιμος να επέμβει σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα. Μόλις πατήσει το κόκκινο κουμπί, ή κουνήσει το τιμόνι ή πατήσει το φρένο, το αυτοκίνητο επέρχεται στον χειρισμό του.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα