Facebook Apps: Η μάχη των εφαρμογών καλά κρατεί

Facebook Apps: Η μάχη των εφαρμογών καλά κρατεί

Όσο το Facebook δίνει τη μάχη των κλικ με τη Yahoo και τη Google, στο εσωτερικό του μαίνεται ο πόλεμος των Apps. Εκατοντάδες εφαρμογές συναγωνίζοντ...

Όσο το Facebook δίνει τη μάχη των κλικ με τη Yahoo και τη Google, στο εσωτερικό του μαίνεται ο πόλεμος των Apps. Εκατοντάδες εφαρμογές συναγωνίζονται για τις «ψυχές» εκατομμυρίων χρηστώνΜετά την ανακοίνωση της υπέρβασης των 300 εκατομμυρίων χρηστών και της φάσης κερδοφορίας την οποία διανύει, το Facebook κυριαρχεί στο ίντερνετ «κλέβοντας» μερίδιο από τις διαφημίσεις και απειλώντας όσο ποτέ άλλοτε την πρωτοκαθεδρία κολοσσών όπως το Yahoo και το Google.



Στο εσωτερικό του, όμως, μαίνεται ένας άλλος πόλεμος, αυτός των Apps. Εκατοντάδες εφαρμογές συναγωνίζονται για τις «ψυχές» των χρηστών.



H Zynga, μια από τις κορυφαίες εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών κατέχει δύο από τις τρεις πρώτες θέσεις της κατάταξης που καταρτίζει η AppData με το Farmville και το Mafia Wars.



Το πρώτο, μια εικονική φάρμα στην οποία οι χρήστες μεγαλώνουν και ανταλλάσουν κότες, γουρουνάκια και άλλα είδη του ζωικού βασιλείου, αυξήθηκε την τελευταία μόνο εβδομάδα κατά 4,2 εκατομμύρια χρήστες και έφτασε στα 47,7 εκατομμύρια.



Η κατάκτηση της πρώτης θέσης μόνο τυχαία δεν ήταν. Παρά το φαινομενικά αδιάφορο του παιχνιδιού, η εικονική φάρμα διεξήγαγε μια καλά οργανωμένη διαφημιστική εκστρατεία, διαφημιζόμενη μέσα από προηγούμενα apps της Zynga και μέσω διαφημίσεων.



23 εκατομμύρια χρήστες πίσω και στη 3η θέση του πίνακα βρίσκεται το Mafia Wars, ένα παιχνίδι που απευθύνεται σε πιο περιπετειώδεις χρήστες που θέλουν λίγη περισσότερη αδρεναλίνη από αυτή που μπορεί να προσφέρει η φάρμα.



Οι εικονικοί εκτελεστές του οργανωμένου εγκλήματος αριθμούν περί τα 24 εκατομμύρια αν και αύξησαν τη λαϊκή τους βάση μόνο κατά 1,6 εκατομμύρια ή 7% προσφάτως.



Το 1,2 των «μονοθεσίων» της Synga χάλασε το Causes που απευθύνεται σε μια τελείως διαφορετική κατηγορία χρηστών. Το εν λόγω App είναι ένα organizer που ομαδοποιεί τους χρήστες που είναι γραμμένοι σε fan pages της κατηγορίας «σκοπός».



Αν και απέχει 17 εκατομμύρια χρήστες από την κορυφή και η αυξητική του τάση (934 χιλιάδες – 3,2%) δεν είναι παράσταση νίκης, είναι στη δεύτερη θέση με διαφορά ασφαλείας και 30,3 εκατομμύρια χρήστες.



Η πιο ενδιαφέρουσα μάχη, ωστόσο, δεν είναι αυτή της κορυφής αλλά αυτής που οδηγεί στην «έξοδο στην Ευρώπη». Από τη 5η θέση μέχρι και τη 12η, οι διαφορές κυμαίνονται από 200 χιλιάδες μέχρι ένα εκατομμύριο χρήστες, διαφορές που ανοίγουν ή κλείνουν βδομάδα με τη βδομάδα.



Από τα Living Social, Farm Town, Pet Society, Movies, Texas Holdem Poker, Birthday Cards, YoVille και MindJolt Games τη μεγαλύτερη δυναμική εμφανίζουν τα Living Social και Birthday Cards που εμφανίζουν τις μεγαλύτερες ποσοστιαίες αυξήσεις της τάξης περίπου του 15%.



Τι γίνεται όμως με τις εφαρμογές εκτός Αμερικής; Η μοναδική εφαρμογή που, αν και μακριά ακόμα από τις προβεβλημένες θέσεις, έχει καταφέρει να αγχώσει τους μεγάλους είναι το Senin İçin.



Μέσα σε έναν ακριβώς μήνα έχει ξεπεταχθεί από τις 40 περίπου χιλιάδες στις 810 επιβεβαιώνοντας τη φήμη της ανερχόμενης δύναμης του Facebook για την Τουρκία.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα