Γιώργος Γαλίτης: “Ήρθε τρένο με οκτώ βαγόνια αλλά έλειπε το όγδοο”
Τι ανέφερε ο ηθοποιός Γιώργος Γαλίτης για ένα "περίεργο" περιστατικό, μέσα από τον λογαριασμό του στο facebook. Η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
- 12 Αυγούστου 2021 18:07
Σε “διαδικτυακή” καταγγελία προχώρησε την Πέμπτη ο γνωστός ηθοποιός Γιώργος Γαλίτης, μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα το facebook, σχετικά με δρομολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το οποίο… έλειπε βαγόνι.
Όπως αναφέρει, στον Σταθμό Λαρίσης έφτασε τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, από την οποία έλειπε το όγδοο βαγόνι. Ωστόσο, τα εισιτήρια που είχαν κοπεί ήταν για οκτώ βαγόνια, όπως τουλάχιστον περιγράφει ο ηθοποιός, με αποτέλεσμα να υπάρξει καθυστέρηση στο δρομολόγιο.
Όπως έγραψε ο ίδιος:
“Η ατάκα της ημέρας ήταν σημερα το πρωί στο Σταθμό Λαρίσης, όταν ήρθε η αμαξοστοιχία Αθήνα Θεσσαλονίκη, από έναν σταθμάρχη “Ρε, λείπει ενα βαγόνι”. Και πράγματι έλειπε το 8ο βαγόνι (μάλλον το ξέχασαν) αυτο όμως που δεν ξέχασαν ήταν να πουλήσουν εισιτήρια για οκτώ βαγόνια. Έτσι, τηρήθηκαν όλα τα υγειονομικά μέτρα και ταξιδέψαμε με καθυστέρηση κάνοντας ενδιαφέρουσες γνωριμίες ο ένας πάνω στον άλλο”.
Σε επικοινωνία του NEWS 24/7 με τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιβεβαιώθηκε το περιστατικό, ενώ όπως ανέφερε εκπρόσωπός της, το εκ παραδρομής λάθος έγινε λόγω των έκτακτων δρομολογίων που έχουν προστεθεί αυτή τη περίοδο, έτσι ώστε να εξυπηρετηθούν οι αυξημένες ανάγκες του κοινού. Η κατάσταση διευθετήθηκε άμεσα.
Θυμίζουμε πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέδωσε ανακοίνωση την Τρίτη με την οποία ζητά “συγγνώμη για τις καθυστερήσεις” στα δρομολόγια Αθήνας-Θεσσαλονίκης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ανακοίνωσή της ανέφερε πως οι καθυστερήσεις ύστερα από τη φωτιά παρατηρούνται στα δρομολόγια των τρένων “εξαιτίας της κατάστασης της σιδηροδρομικής υποδομής, η οποία επλήγη σοβαρά από τις καταστροφικές πυρκαγιές, αλλά και των συνεχόμενων τεχνικών εργασιών που εκτελούνται σε πολλά σημεία επί των γραμμών το τελευταίο διάστημα”.
Η ανακοίνωση συνεχίζει: “Δυστυχώς, παρά τις προσπάθειες για την αποκατάσταση των προβλημάτων και την ομαλοποίηση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών, παραμένουν σοβαρά προβλήματα στην υποδομή όπως, μη ηλεκτροδοτούμενα τμήματα του δικτύου, κλειδιά που δεν “γυρίζουν” εύκολα, κλειστοί σταθμοί, κ.α.”.
Όπως επίσης ανακοινώθηκε: “Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε ακολουθεί πιστά τις οδηγίες που της έχει επιβάλει ο διαχειριστής της υποδομής (Ο.Σ.Ε) για την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών της όπως, την υποχρεωτική μονοδρόμηση (μονή γραμμή) κυκλοφορίας σε τμήματα του δικτύου, βραδυπορίες (χαμηλές ταχύτητες), καθώς και τις αλλαγές μηχανών έλξης (από diesel σε ηλεκτράμαξα και το αντίστροφο), με αποτέλεσμα να δημιουργούνται καθυστερήσεις στα δρομολόγιά της.
Στο πλαίσιο των δυνατοτήτων και αρμοδιοτήτων της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε και το προσωπικό της καταβάλουν κάθε προσπάθεια, ώστε να μειωθεί η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, με κύριο μέλημα της την απόλυτη ασφάλεια του ταξιδιού”.
Σήμερα, Πέμπτη άλλωστε ανακοινώθηκε κατ’ επέκταση, πως η διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης, που είχε υποστεί ζημίες από την καταστροφική πυρκαγιά μεταξύ των χιλιομετρικών θέσεων 26+000 έως 29+000 και 35 +000 έως 48+500, στις περιοχές Βαρυμπόμπης και Αγ. Στεφάνου – Αφιδνών, είναι πλέον σε πλήρη λειτουργία.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις