Καλλιμάνης: Τι απαντά για την ανάκληση γαρίδων από τον ΕΦΕΤ

Διαβάζεται σε 2'
Γαρίδες (φωτογραφία αρχείου)
Γαρίδες (φωτογραφία αρχείου) iStock

Η απάντησης της εταιρείας “Καλλιμάνης” μετά την ανάκληση παρτίδας κατεψυγμένων γαρίδων από τον ΕΦΕΤ.

“Για μεμονωμένο περιστατικό που αφορά πολύ μικρή παρτίδα της παραγωγής της” κάνει λόγο η εταιρεία Καλλιμάνης, ύστερα από ανάκληση παρτίδας κατεψυγμένων γαρίδων από τον ΕΦΕΤ, το μεσημέρι της Πέμπτης (4/7).

Σημειώνεται, πως σύμφωνα με τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων, στην εν λόγω παρτίδα εντοπίστηκε παθογόνο μικροοργανισμού Salmonella spp.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της εταιρείας:

“Η εταιρεία μας μετά τον έλεγχο που διενεργήθηκε σε συγκεκριμένη παρτίδα του προϊόντος Γαρίδες γίγας (Jinga) αποφλοιωμένες προβρασμένες χωρίς έντερο βαθιάς κατάψυξης με αριθμό LOT 240171 και ημερομηνία ανάλωσης 05/10/2025, όπου εντοπίστηκε παρουσία παθογόνου μικροοργανισμού, ολοκληρώνει τη διαδικασία απόσυρσης της. Πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, που αφορά πολύ μικρή παρτίδα της παραγωγής του συγκεκριμένου προϊόντος και καλούμε τους καταναλωτές να μην το καταναλώσουν. Πραγματοποιώντας ελέγχους σε προηγούμενες και σε επόμενες παρτίδες, δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα.

Η εταιρεία μας από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα ακολουθεί τα υψηλότερα standards ασφάλειας σε όλα τα στάδια της παραγωγής. Η υψηλή ποιότητα των τροφίμων, η ασφάλεια τους και η φροντίδα του καταναλωτή είναι στον πυρήνα της φιλοσοφίας και της καθημερινότητας της Καλλιμάνης. Γι’ αυτό και λαμβάνουμε κάθε απαραίτητο μέτρο για να διατηρήσουμε την απόλυτη εμπιστοσύνη και πίστη των καταναλωτών μας”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα