Κορμός δέντρου καρφώθηκε στο τρένο που προσέκρουσε μεταξύ Σφενδάλης και Αφιδνών

Διαβάζεται σε 4'
Κορμός δέντρου καρφώθηκε στο τρένο που προσέκρουσε μεταξύ Σφενδάλης και Αφιδνών
Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης

Από τύχη δεν υπήρξε τραυματισμός επιβάτη ή εργαζομένου στο τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Χαλκίδα – Αθήνα και το οποίο προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα. Οργή των μηχανοδηγών.

Πληθαίνουν τα ατυχήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο, μαζί και τα ερωτήματα για τη λειτουργία του και τον βαθμό ασφαλείας που αυτή εγγυάται, μετά τα απανωτά περιστατικά στα τρένα.

Τελευταίο αυτό της αμαξοστοιχίας 1531(Χαλκίδα – Αθήνα) που προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές και να ακινητοποιηθεί.

Όπως αναφέρει η Hellenic Train, δεν υπήρξε τραυματισμός επιβατών ή προσωπικού. Οι 35 επιβάτες της αμαξοστοιχίας 1531 μεταφέρθηκαν με την αμαξοστοιχία 1532 στον σταθμό των Αφιδνών.

Να σημειωθεί πως λόγω των πεσμένων δέντρων στη γραμμή υπήρξε διακοπή κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με ενημέρωση της Hellenic Train τα σιδηροδρομικά δρομολόγια  σταδιακά ομαλοποιούνται αφού υπάρχει αποκατάσταση της μονής γραμμής της κυκλοφορίας στο τμήμα Αφίδναι – Αυλώνα.

Κορμός δέντρου στο τρένο – Εικόνες από το σημείο

Όπως καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί, ωστόσο, φαίνεται ότι το ατύχημα θα μπορούσε να έχει πολύ πιο σοβαρή κατάληξη και πως από τύχη δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός.

Αυτό προδίδουν και οι εικόνες που δημοσίευσαν, όπου φαίνεται ένας κορμός δέντρου να έχει “καρφωθεί” στο βαγόνι.

Ορισμένα από τα κλαδιά του δέντρου έσπασαν το παρμπρίζ μπαίνοντας μέσα στον θάλαμο οδήγησης.

“Να βγουν τώρα εκτός υπηρεσίας οι μηχανοδηγοί κύριοι της Hellenic Train. Σαν μέτρο πρόληψης, αντί να απαιτήσετε να κόψει τα δέντρα ο ΟΣΕ, να προσλάβετε και άλλους συνταξιούχους, σαν αυτούς που περιύβρισαν νεκρούς μηχανοδηγούς. Σημερινή εικόνα. Ευτυχώς προσωπικό και επιβάτες είναι καλά στην υγεία τους”, αναφέρει σε ανάρτησή της η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης.

Η παρ’ ολίγον τραγωδία στον Προαστιακό

Το νέο περιστατικό έρχεται μόλις λίγε ώρες αφότου αποφεύχθηκε μετωπική σύγκρουση δύο τρένων του προαστιακού, λίγο έξω από την Αθήνα.

Τα δύο τρένα ήταν γεμάτες με κόσμο και κινούνταν αντίθετα, στην ίδια μονή γραμμή, με ταχύτητα 60 χιλιομέτρων την ώρα. Η παραλίγο τραγωδία αποδίδεται σε λάθος του ρυθμιστή κίνησης του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ): λάθος, το οποίο αντιλήφθηκε ο μηχανοδηγός του ενός τρένου.

Το συμβάν, μάλιστα, προκάλεσε την παρέμβαση της δικαιοσύνης. Ο προϊστάμενος της εισαγγελίας πρωτοδικών Αθηνών Αντώνης Ελευθεριάνος έδωσε εντολή για τη διενέργεια ποινικής προκαταρκτικής εξέτασης στο πλαίσιο της οποίας θα διερευνηθεί το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς.

Το MEGA έφερε στο φως της δημοσιότητας τον διάλογο του σταθμάρχη με τον έναν μηχανοδηγό, με τον πρώτο να δίνει το πράσινο φως για την αμαξοστοιχία 1307 και να ενημερώνει πως η γραμμή για Αθήνα είναι ελεύθερη.

O διάλογος του σταθμάρχη με τον έναν μηχανοδηγό:

Μηχανοδηγός 1307: ΣΚΑ περιμένουνε κάτι;

Σταθμάρχης ΣΚΑ: (δεν απαντά)

Μηχανοδηγός 1307: ΣΚΑ! 1307.

Σταθμάρχης ΣΚΑ: μόνη γραμμή για Αθήνα (ελευθέρας)

Μηχανοδηγός 1307: 1307 μόνη γραμμή προς Αθήνα.

Σε αυτό το σημείο λίγο πιο κάτω από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων οι δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες θα έμπαιναν σε κοινή γραμμή και σε πορεία μετωπικής σύγκρουσης, ενώ κινούνται με 60χλμ την ώρα. Ο μηχανοδηγός που έχει ξεκινήσει από τον σταθμό Λαρίσης αντιλαμβάνεται τι πάει να συμβεί και επικοινωνεί μέσω ασυρμάτου με τον συνάδελφο του.

Μηχανοδηγός 1210: 1307! Πού πας; Έχω φύγει ώρα από Αθήνα, έχω βγάλει αναγγελία!

Την ίδια ώρα, και ο σταθμάρχης των Αθηνών μόλις άκουσε την εντολή του σταθμάρχη του ΣΚΑ, μεσολάβησε άμεσα και επικοινώνησε μαζί του μέσω GSMR για να προλάβει τη παρ’ ολίγον σύγκρουση.

– Σου έχω στείλει το 1210. Γιατί μου διώχνεις το 1307;”.

Μιλώντας στο MEGA, o αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Γιώργος Μανώλης δήλωσε πως “θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα για να μπουν σε λειτουργία τα φωτοσήματα και να υπάρχει μια διαφορετική λειτουργία εκεί πιο ασφαλής. Είναι ένα μικρό κομμάτι μήκους δύο χιλιομέτρων αλλά είναι τεράστια η πυκνότητα των δρομολογίων εκεί”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα