Μουσεία σε όλο τον κόσμο ανταλλάσσουν “μπουκέτα” μέσω των social media
Διαβάζεται σε 3'Μπορεί να “Μένουμε Σπίτι”, αλλά στην εποχή του διαδικτύου μπορείς να παραμείνεις “συνδεδεμένος” με τον κόσμο. Μουσεία στέλνουν διαδικτυακά “μπουκέτα” με το hashtag #MuseumBouquet.
- 02 Απριλίου 2020 10:32
Εκατοντάδες Μουσεία συμμετέχουν σε μία online προσπάθεια να διαδώσουν τη χαρά, την αγάπη και την ομορφιά, καθώς η πανδημία του κορονοϊού κρατά κλειστές τις γκαλερί τους.
Πολλοί πολιτιστικοί οργανισμοί σε όλο τον κόσμο, καθώς δεν μπορούν να υποδεχθούν επισκέπτες, άρχισαν να κοινοποιούν εικόνες έργων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενθαρρύνοντας τους λάτρεις της τέχνης να συμμετάσχουν σε εικονικές περιηγήσεις, ηχητικές ξεναγήσεις και άλλες ψηφιακές προσφορές.
Την περασμένη εβδομάδα τα Μουσεία άρχισαν να δείχνουν αγάπη το ένα προς το άλλο με την αποστολή φωτογραφιών με έργα τέχνης με θέμα τα λουλούδια, με το hashtag #MuseumBouquet.
Η Ιστορική Εταιρεία της Νέας Υόρκης και το Μουσείο και Κήπος Γλυπτικής Χίσχορν του Ινστιτούτου Σμιθσόνιαν στην Ουάσινγκτον ξεκίνησαν την τάση αποστέλλοντας ψηφιακά μπουκέτα σε άλλους πολιτιστικούς οργανισμούς.
Από την Ιστορική Εταιρεία της Νέας Υόρκης έγινε αποστολή του πρώτου μηνύματος με ανθοπέταλα – μία σύνθεση από άνθη μηλιάς ζωγραφισμένη από τον Αμερικανό καλλιτέχνη, Μάρτιν Τζόνσον Χιντ με παραλήπτη το Μουσείο Τέχνης Σμιθσόνιαν, το οποίο στη συνέχεια έστειλε στην Πινακοθήκη Μοντέρνας Τέχνης Τέιτ του Λονδίνου «λίγη χαρά» με τη μορφή μπουκέτου του Άντι Γουόρχολ, σύμφωνα με το artnet news.
To hashtag «άνθησε» και περισσότερα από 300 Μουσεία, Βιβλιοθήκες, Γκαλερί και άλλοι πολιτιστικοί οργανισμοί συμμετέχουν στην ανταλλαγή πολύχρωμων εικόνων με λουλούδια και στην αυθόρμητη γιορτή στο Twitter.
Έργα τέχνης διαφορετικών στυλ, χρονικών περιόδων και κινημάτων έχουν κοινοποιηθεί με κοινό θέμα που εμψυχώνει, τα λουλούδια. Μεταξύ άλλων έχουν σταλεί εικόνες από έργα των Τζεφ Κουνς, Τακάσι Μουρακάμι, Ερνστ Λούντβιγκ Κίρχνερ. Σύμφωνα με το blog post της Ιστορικής Εταιρείας της Νέας Υόρκης, 3.500 χρήστες του Twitter κοινοποίησαν περισσότερες από 7.000 αναρτήσεις με ετικέτα το #MuseumBouquet hashtag.
Στην εκστρατεία συμμετέχουν επίσης από τη Νέα Υόρκη το Μουσείο Γκούγκενχαϊμ και το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης, από το Σικάγο το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, το MassArt Museum της Βοστώνης, η Πινακοθήκη Τέχνης του Οντάριο, το Μουσείο Τέχνης του Κλίβελαντ.
Η εκστρατεία προσέλκυσε την προσοχή πολιτιστικών οργανισμών από τη Χιλή, τη Νέα Ζηλανδία, το Νεπάλ, τη Λετονία και την Κύπρο. Τα πολιτιστικά ιδρύματα που κοινοποιούν και γίνονται αποδέκτες των έργων τέχνης δεν είναι τα μόνα που εκτίμησαν την πολύχρωμη ψηφιακή ανθοφορία, σύμφωνα με το CBS News. Οι χρήστες του Twitter χαιρέτισαν επίσης το ευχάριστο διάλειμμα από τις ειδήσεις σχετικά με την πανδημία της COVID-19.