Ικαρία: Καταγγελία για υπεράριθμους επιβάτες σε πλοίο και καταμέτρηση

Διαβάζεται σε 4'
Ικαρία: Καταγγελία για υπεράριθμους επιβάτες σε πλοίο και καταμέτρηση
Το νησί της Ικαρίας ISTOCK

Επιβάτης του Blue Star Myconos καταγγέλλει στο NEWS 24/7 συνθήκες συνωστισμού σε δρομολόγιο από την Ικαρία προς τον Πειραιά. Καταμέτρηση των επιβατών και ταλαιπωρία.

Νέο περιστατικό σημειώθηκε, το βράδυ της Πέμπτης (24/4), σε δρομολόγιο πλοίου από την Ικαρία με προορισμό τον Πειραιά, σε συνέχεια των υπεράριθμο επιβατών που εντοπίστηκαν στη Σύρο, τη δεύτερη ημέρα του Πάσχα.

Όπως καταγγέλλει επιβάτης στο NEWS 24/7, στο χθεσινό δρομολόγιο του Blue Star Myconos από Άγιο Κήρυκο (ένα από τα δύο λιμάνια της Ικαρίας) προς Πειραιά, στο καράβι επικρατούσαν συνθήκες συνωστισμού σε βαθμό που οι επιβάτες της οικονομικής θέσης δεν είχαν κάθισμα να καθίσουν.

Μάλιστα, όπως τονίζεται, κάποιοι αναγκάστηκαν να στέκονται όρθιοι ή να κάθονται πάνω στις αποσκευές τους.

Λόγω της καταγγελίας στο λιμεναρχείο για υπεράριθμους επιβάτες, πραγματοποιήθηκε καταμέτρηση των επιβατών στον Πειραιά με αποτέλεσμα την επιπλέον καθυστέρηση και ταλαιπωρία αλλά και την οικονομική επιβάρυνσή τους, καθώς μετά τις 00:00 τα Μέσα Μεταφοράς (Μετρό, λεωφορεία κλπ) είτε σταματούν να κυκλοφορούν είτε έχουν περιορισμένο αριθμό δρομολογίων.

Ικαρία: Το συμβάν τη δεύτερη ημέρα του Πάσχα

Υπενθυμίζεται πως, το βράδυ της Δευτέρας (21/04), περίπου 220 επιβάτες, οι οποίοι είχαν επιβιβαστεί στο “Blue Star Myconos” από την Ικαρία, έχοντας εκδώσει εισιτήρια για τη Σύρο ενώ είχαν τελικό προορισμό το λιμάνι του Πειραιά, βίωσαν μεγάλη ταλαιπωρία, με τους ίδιους να καταγγέλλουν πως δεν είχε προγραμματιστεί κάποιο έκτακτο δρομολόγιο προκειμένου να αποχωρήσουν από το νησί τις ημέρες του Πάσχα.

Προκειμένου να εξυπηρετήσει τόσο τους 1.015 επιβάτες που είχαν προγραμματισμένη αναχώρηση από Σύρο για Πειραιά αλλά και τους επιβάτες που αποβιβάστηκαν στη Σύρο, η Blue Star Ferries δρομολόγησε εκτάκτως το “Blue Star Paros“, το οποίο αναχώρησε το βράδυ της Δευτέρας του Πάσχα από τον Πειραιά, προσέγγισε το λιμάνι της Σύρου στις 01:45 της Τρίτης και επέστρεψε στον Πειραιά περί τις 05:45.

“Πώς θα γυρνούσαμε; Κολυμπώντας;”

Κατά την άφιξή τους στο λιμάνι του Πειραιά οι προερχόμενοι από την Ικαρία επιβάτες, σε δηλώσεις του στην κάμερα του ΑΝΤ1, έστρεψαν τα βέλη τους κατά της εταιρείας, κατηγορώντας τη για έλλειψη ενδιαφέροντος, πως δεν προνόησε να βάλει κάποιο έκτακτο δρομολόγιο για Πειραιά, ώστε να αναχωρήσουν από το νησί όσοι βρέθηκαν εκεί για την περίοδο των εορτών.

Δεδομένου, μάλιστα, ότι η εταιρεία είχε βγάλει έκτακτο δρομολόγιο για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου ενόψει των εορτών του Πάσχα.

“Υπάρχει ένα καράβι που εξυπηρετεί το Βόρειο Αιγαίο, το “Blue Star Myconos”. Δεν επιτρέπεται αυτό το καράβι να έχει χωρητικότητα 2.000 ατόμων και να βάζει 1.000 στη Σύρο. Μας ‘πέταξαν’ έξω στη Σύρο για να βάλουν πάνω από 1.000 άτομα! Παραπάνω από τη μισή χωρητικότητα. Οι υπόλοιποι λοιπόν, από το Βόρειο Αιγαίο, πού θα μπουν, σε ποιο καράβι; Και αναγκαστήκαμε όλοι και κόψαμε για Σύρο και έγινε αυτό που έγινε. Πρέπει να υπάρχει ποσόστωση στα εισιτήρια να εξυπηρετηθούν τα νησιά και όχι η Σύρος που έχει τέσσερα καράβια την ημέρα“, δήλωσε ένας εκ των επιβατών.

Άλλος επιβάτης, ο οποίος περίμενε 4 ώρες στη Σύρο για να επιβιβαστεί στο πλοίο που θα τον έφερνε στον Πειραιά, ανέφερε με τη σειρά του πως “εδώ και 20 ημέρες, ενώ ξέρουν [η εταιρεία] ότι έχει κατέβει τόσος κόσμος κάτω, τον έχουν φέρει με έκτακτα πλοία κάτω, να τον γυρίσουν δεν ενδιαφέρονται”.

“Δεν υπήρχαν εισιτήρια για Πειραιά εδώ και 10 ημέρες. Αυτοί που κατέβηκαν, πώς θα ανέβαιναν; Κολυμπώντας; είπε χαρακτηριστικά ένας άλλος.

Τα “πυρά” τους προς την εταιρεία έστρεψαν και μέσα ενημέρωσης στην Ικαρία, καθώς όπως ανέφεραν, δεν προνόησε να βάλει κάποιο έκτακτο δρομολόγιο για Πειραιά.

Αξίζει να σημειωθεί πως, σύμφωνα με κάτοικο της Ικαρίας, το νησί εξυπηρετείται όλο τον χειμώνα ακόμα και εν μέσω διακοπών από τρία δρομολόγια την εβδομάδα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα