ΟΣΕ και κυβέρνηση “καίει” το ατύχημα στα Σεπόλια

ΟΣΕ και κυβέρνηση “καίει” το ατύχημα στα Σεπόλια
ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΡΕΝΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕΠΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ--ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ--ΦΩΤΟ Χρηστος Μπονης/Eurokinissi EUROKINISSI

Ο ΟΣΕ μπορεί κατά την πάγια τακτική του να αποδίδει τις ευθύνες του ατυχήματος σε "ανθρώπινο λάθος", όμως η αλήθεια είναι αλλού...

Η διοίκηση του ΟΣΕ μπορεί να χρέωσε το ατύχημα με την σύγκρουση προαστιακού και εμπορικού τρένου, στα Σεπόλια σε “ανθρώπινο λάθος”, όμως η πραγματικότητα φαίνεται να απέχει από αυτήν την εκτίμηση.

Μπορεί λοιπόν, όντως το σοβαρό ατύχημα, με τους 53 τραυματίες (ευτυχώς δεν εκτροχιάστηκε κανένας από τους δύο συρμούς) να προκλήθηκε από λάθος χειρισμό, όμως αυτή είναι μόλις η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή, φτάνει στο φως της δημοσιότητας, μέσω των καταγγελιών συνδικαλιστών σιδηροδρομικών, οι οποίοι μιλούν για πολύ άσχημες συνθήκες εργασίας, οι οποίες φυσιολογικά οδηγούν σε “έκπτωσεις” στους κανόνες ασφαλείας.

Χρόνο με το χρόνο το προσωπικό του ΟΣΕ μειώνεται ραγδαία, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα οι εναπομείναντες εργαζόμενοι, να δουλεύουν πέραν του 8ώρου τους, κάτι που όπως είναι φυσικό έχει αντίκτυπο στην απόδοσή τους.

Άλλωστε με 10 και 12 ώρες εργασίας, μέχρι και 30 μέρες το μήνα χωρίς ρεπό, ποιός αντέχει; Η διοίκηση του ΟΣΕ, όμως, ακολουθεί την πάγια τακτική της, να φορτώνει σε λάθη των εργαζομένων, τα όλο και περισσότερα σιδηροδρομικά ατυχήματα.

Το αυτό, ισχύει, βεβαίως και για τον Μιχάλη Λιάπη, ο οποίος παρά το γεγονός πως βρέθηκε κοντά στους τραυματίες του ατυχήματος, δεν ανέφερε σε καμία περίπτωση τα πραγματικά αίτια του ατυχήματος.

Σύμφωνα, λοιπόν, με στοιχεία που φέρνουν στο φως “ΤΑ ΝΕΑ” και τα οποία επιβεβαιώνουν τον παραπάνω ισχυρισμό,  “το προσωπικό του ΟΣΕ από 12.000 που ήταν πριν ορισμένα χρόνια, έχει φτάσει τις 7.500. Οι μηχανοδηγοί, κρισιμότερο ίσως κομμάτι της αλυσίδας, είναι 640 αντί για 890. Τα ωράρια εργασίας που βγαίνουν βάσει του προγραμματισμού προβλέπουν καθημερινή 10ωρη εργασία, η οποία πολλές φορές γίνεται και 12ωρη, ενώ καθένας διαχειρίζεται τουλάχιστον 80 δρομολόγια στην βάρδια”

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα