Παράταση στον διαγωνισμό για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής

Παράταση στον διαγωνισμό για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής
Προαστιακός Eurokinissi

Το έργο αφορά στην κατασκευή νέας γραμμής μήκους 36 χλμ. στα δυτικά της Αθήνας, από τα Άνω Λιόσια μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Μεγάρων.

Σε παράταση, την 4η κατά σειρά οδηγήθηκε ο διαγωνισμός για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής. Ο λόγος είναι συνεχόμενα αιτήματα υποψηφίων για την διεκδίκηση της εργολαβίας. Η νέα ημερομηνία είναι η 1η Μαρτίου (από 17 Φεβρουαρίου).

Πρόκειται για μια νέα γραμμή αναμένεται να προστεθεί μέχρι το 2026 στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Αθήνας η οποία θα συνδεθεί με την Δυτική Αττική. Πρόκειται για την αναβίωση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής από τα Άνω Λιόσια μέχρι και τα Μέγαρα. Το έργο δημοπρατεί ο ΟΣΕ με ύψος 132 εκατ. ευρώ (περιλαμβάνεται και ΦΠΑ).

Το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και έχει πολύ στενά πλαίσια υλοποίησης καθώς θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε 28 μήνες. Με τη νέα αυτή προαστιακή γραμμή θα συνδεθούν με το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας σημαντικές βιομηχανικές και αστικές περιοχές της χώρας, όπως ο Ασπρόπυργος, η Ελευσίνα και τα Μέγαρα.

Αφορά στην κατασκευή νέας γραμμής μήκους 36 χλμ. στα δυτικά της Αθήνας, από τα Άνω Λιόσια μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Μεγάρων, εξυπηρετώντας τις κατοικημένες περιοχές Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Λουτρόπυργου, καθώς και Νερακίου, Νέας Περάμου και Μεγάρων. Οι νέοι σιδηροδρομικοί σταθμοί είναι οι: ΕΛΠΕ Ασπροπύργου, Ασπροπύργου, Βαμβακιάς, Ελευσίνας, ΕΛΠΕ Ελευσίνας, Λουτρόπυργου, Νέας Περάμου, Μέγαρα (ως προαίρεση).

Η νέα προαστιακή γραμμή θα δώσει νέο αέρα στις περιοχές της Δυτικής Αττικής καθώς ο επιβάτης θα μπορεί για παράδειγμα από την Ελευσίνα να πάει στο αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος, το κέντρο της Αθήνας ή στο λιμάνι του Πειραιά. Ο Προαστιακός της Αθήνας θα έχει πλέον 4 γραμμές και θα εξυπηρετεί περιοχές με συνολικά πάνω από 1 εκατ. πληθυσμό.

Τι περιλαμβάνεται στην κατασκευή

Το έργο αφορά στην ανακαίνιση της επιδομής της Σ.Γ. με νέα υλικά και πιστοποίησή της στις αρχές Διαλειτουργικότητας και περιλαμβάνει εγκατάσταση συστήματος εναέριας γραμμής επαφής τύπου τρόλεϋ 25kV/50 Hz, εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης με ETCS L1 με τηλεδιοίκηση και πληροφοριακά συστήματα σταθμών, συστήματα τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεις στους σταθμούς και στάσεις του έργου (ΕΛΠΕ Ασπροπύργου, Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, ΕΛΠΕ Ελευσίνας, Λουτρόπουργος, Νέα Πέραμος, Μέγαρα (ΣΓΥΤ) και Παλαιός Σ.Σ. Μεγάρων).

Επίσης στο έργο περιλαμβάνονται εργασίες αντικατάστασης μικρών και μεγάλων τεχνικών γραμμής, υδραυλικά έργα σε όλο το μήκος, αποκαταστάσεις και ενισχύσεις τεχνικών γραμμής καθώς και εργασίες κατασκευής αποβαθρών.

Στον προϋπολογισμό του έργου περιλαμβάνεται και ο κλάδος γραμμής προς τον παλαιό σταθμό Μεγάρων, η κατασκευή του οποίου αποτελεί δικαίωμα προαίρεσης που ενεργοποιείται με την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων για το εν λόγω τμήμα.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα