Τέμπη: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους και ο δεύτερος σταθμάρχης

Τέμπη: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους και ο δεύτερος σταθμάρχης
Έρευνες στο σημείο του δυστυχήματος στα Τέμπη AP

Μετά την ολοκλήρωση της απολογίας του στον ειδικό εφέτη ανακριτή, ο δεύτερος σταθμάρχης του σταθμού Λάρισας αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε και ο δεύτερος σταθμάρχη μετά την απολογία του σήμερα, Τρίτη (28/03) στον ειδικό εφέτη ανακριτή.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το larissanet.gr, σε ό,τι αφορά τους περιοριστικούς όρους είναι οι εξής: Απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, εμφάνιση δύο φορές το μήνα στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής κατοικίας και καταβολή εγγύησης 15.000 ευρώ.

Σημειώνεται πως ο συγκεκριμένος σταθμάρχης εκτελούσε την απογευματινή βάρδια στο σταθμό Λάρισας την ημέρα που συνέβη το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Υπενθυμίζεται ότι χθες, Δευτέρα (27/03) αφέθηκε ελεύθερος και ο συμβασιούχος σταθμάρχης που είχε την απογευματινή βάρδια στο σταθμό Λάρισας.

Τι υποστήριξε στο υπόμνημα

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα και αν είχε σχολάσει στις 23:00 όπως όφειλε. Και αυτό γιατί το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.

Για την υπεράσπισή του έχει καλέσει να καταθέσουν τρεις συνάδελφοί του, δύο σταθμάρχες και ένας κλειδούχος ενώ βασική υπεραστική του γραμμή είναι ότι με βάση τον κανονισμό κίνησης του ΟΣΕ η αλλαγή της βάρδιας μπορούσε να γίνει από τη στιγμή που προσερχόταν στην εργασία του ο επόμενος σταθμάρχης.

Οι νομικές διαδικασίες της υπόθεσης θα συνεχιστούν την Πέμπτη (30/03) με την απολογία του επιθεωρητή του ΟΣΕ, ο οποίος ισχυρίζεται πως την ώρα της τραγωδίας, στη θέση τους έπρεπε να βρίσκονται ως τις 11 και οι άλλοι δύο σταθμάρχες ο μόνιμος που απολογήθηκε σήμερα και ο συμβασιούχος που απολογήθηκε χθες.

Τέμπη – Γενηδούνιας: “Αμαξοστοιχίες κυκλοφορούν χωρίς προσωπικό συνοδείας από το 1991”

Για σοβαρές ελλείψεις ασφαλείας, οι οποίες κρατούν εδώ και πάνω από 30 χρόνια έκανε λόγο με νέα αποκαλυπτική του ανάρτηση ο επικεφαλής της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), Κώστας Γενηδούνιας. αναφορικά με το δυστύχημα των Τεμπών.

Συγκεκριμένα, ο κ. Γενηδούνιας δημοσίευσε έγγραφο από το 1992 που αναφέρει πως η διεξαγωγή κυκλοφορίας σε αμαξοστοιχίες γίνεται χωρίς προσωπικό συνοδείας, αναφέροντας ο ίδιος:

“Από το 1991 κυκλοφορούν αμαξοστοιχίες χωρίς προσωπικό συνοδείας. Από το 2004 ο Προαστιακός προς Αεροδρόμιο δεν έχει προσωπικό συνοδείας. Το 2023 κάποιοι συνταξιούχοι εξυβρίζουν νεκρούς για να δικαιολογήσουν την μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας στην Ελλάδα και για να αποπροσανατολίσουν για τις ευθύνες που προκύπτουν για την σιδηροδρομική τραγωδία, αναφερόμενοι σε δήθεν “δικλείδες ασφαλείας” που έχουν καταργηθεί δεκαετίες τώρα. Σήμερα εξυβρίζουν νεκρούς, “τιμωρήθηκαν” είπαν. Μονόδρομος η προσφυγή στην δικαιοσύνη”.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα