Τι αγοράζουμε από τα σούπερ μάρκετ την περίοδο της καραντίνας

Τι αγοράζουμε από τα σούπερ μάρκετ την περίοδο της καραντίνας
Σούπερ μάρκετ στην Αργολίδα. Eurokinissi

Προϊόντα νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι αυτά που αγοράζουν περισσότερο  οι καταναλωτές από τα σούπερ μάρκετ. Άνοδο κατά 424,7% εμφανίζει ο τζίρος στα αντισηπτικά τζελ.

Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 29 Μαρτίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανέρχεται σε 13,7% στα σούπερ μάρκετ σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από αρχή του 2019 μέχρι 31 Μαρτίου 2019, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI.

Οι κατηγορίες προϊόντων νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι αυτές που αυξάνονται εντονότερα, λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού, με την δεύτερη να παρoυσιάζει μικρή πτώση πωλήσεων (-2,7%) την εβδομάδα που τελείωσε στις 29 Μαρτίου.

Την περίοδο από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις 29 Μαρτίου , οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθε σε 739 εκατ. ευρώ έναντι 566 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σημειώνοντας αύξηση 30,4%. 

Σημειώνεται ότι στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα , 41 προϊόντα νοικοκυριού , 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής και 86 όλα τα άλλα . Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τα προϊόντα νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι οι κατηγορίες που αυξάνονται περισσότερο τη συγκεκριμένη περίοδο. Στη βασική τετράδα των προϊόντων που εμφανίζουν τις πιο μεγάλες πωλήσεις την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 393%. Ακολουθεί το οινόπνευμα με άνοδο 377%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 361% και τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 357%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελείωσε στις 29/03/2020, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (31/03/2019), αγγίζει το 11,5%. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, την συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων ανήλθε σε 124 εκατ. ευρώ έναντι 111 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή. Επί του συνολικού τζίρου, η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 52,6% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 11%.

Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 16%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (6,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (πτώση πωλήσεων σε αξία -2,7%) και 86 όλα τα άλλα (πτώση πωλήσεων σε αξία -1,9%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου τζίρος εμφανίζει άνοδο 424,7%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 267% και τα γάντια με αύξηση 250%..

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα