To σωματείο των μηχανοδηγών εμπόδισε εμπορική αμαξοστοιχία που επιχείρησε να κινηθεί σε μη τηλεδιοικούμενο τμήμα

To σωματείο των μηχανοδηγών εμπόδισε εμπορική αμαξοστοιχία που επιχείρησε να κινηθεί σε μη τηλεδιοικούμενο τμήμα
Τρένα ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / INTIME NEWS

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστας Γενιδούνιας κατήγγειλε πως εμπορική αμαξοστοιχία επιχείρησε να κινηθεί τη Δευτέρα 13/3, με άδεια του ΟΣΕ "σε μη τηλεδιοικούμενο μέρος του δικτύου".

Σύμφωνα με καταγγελία του πρόεδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστας Γενιδούνια, o οποίος είχε μιλήσει στο Magazine για όσα πήγαν λάθος στα Τέμπη, το σωματείο των μηχανοδηγών εμπόδισε εμπορική αμαξοστοιχία που επιχείρησε να κινηθεί χωρίς άδεια, σε μη τηλεδιοικούμενο τμήμα.

Όπως έγραψε στο Facebook ο κύριος Γενιδούνιας “χωρίς να έχει δοθεί καμία επιπλέον οδηγία ή διευκρίνιση, ο ΟΣΕ σήμερα έδινε άδεια να κυκλοφορήσουν εμπορικά τρένα σε μη τηλεδιοικούμενο μέρος του δικτύου. Η παρέμβαση του Σωματείου μας καταλυτική, το δρομολόγιο ακυρώθηκε”.

Σε κείμενο που δημοσίευσε η σελίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Σταθμαρχών ΟΣΕ-ΠΕΣΟΣΕ στο Facebook αναφέρεται ότι “χωρίς να έχει αποφασιστεί το οριστικό σχέδιο επανεκκίνησης του σιδηροδρόμου μετά την εθνική τραγωδία των Τεμπών και ενώ δεν έχει επέλθει ακόμα συμφωνία κυβέρνησης και σιδηροδρομικών για τις προϋποθέσεις και τους όρους ασφαλείας, με τους οποίους θα ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια, εμπορευματική αμαξοστοιχία επιχείρησε να αναχωρήσει από τη Θεσσαλονίκη το πρωί της Δευτέρας 13/3, προφανέστατα εν γνώσει και με την άδεια του ΟΣΕ.

Το περιστατικό κατήγγειλαν οι μηχανοδηγοί, ενώ το δρομολόγιο ακυρώθηκε με παρέμβαση του Σωματείου τους.

Και ενώ το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης έχει στραφεί στους όρους ασφαλούς μετακίνησης στον κλάδο των μεταφορών, όπως καταγγέλλει ο κύριος Γενιδούνιας, ουσιαστικά επιχειρήθηκε η δρομολόγηση του τρένου σε μη τηλεδιοικούμενο τμήμα του δικτύου Πλατύ-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας-Ειδομένη.

Το δίκτυο είναι έτοιμο σε αυτήν την περιοχή εξ ου, ενώ έχει σταματήσει η απεργία του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΣΕ έχει σταματήσει. Ωστόσο, οι μηχανοδηγοί τονίζουν πως στο δρομολόγιο υπήρχαν μη τηλεδιοικούμενα σημεία, χωρίς να αναφέρεται ο προορισμούς της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας στο εξωτερικό.

Το κείμενο καταλήγει στο ότι “το περιστατικό καταδεικνύει τις ασφυκτικές πιέσεις που δέχεται ο ΟΣΕ και η κυβέρνηση για την επανεκκίνηση των εμπορικών δρομολογίων, τα οποία διέπονται από υψηλότατες ρήτρες στα συμβόλαιά τους”.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα