Τρένο προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών

Διαβάζεται σε 3'
Τρένο της Hellenic Train
Τρένο της Hellenic Train EUROKINISSI

Τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο (Χαλκίδα – Αθήνα) προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα. Δεν υπάρχει τραυματισμός επιβατών. Πώς εκτελούνται τα δρομολόγια.

Ακόμη ένα περιστατικό στον σιδηρόδρομο έρχεται να προκαλέσει εύλογα ερωτήματα σχετικά με τη λειτουργία του. Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση, το τρένο 1531(Χαλκίδα – Αθήνα) προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές και να ακινητοποιηθεί.

Όπως αναφέρει η Hellenic Train, δεν υπήρξε τραυματισμός επιβατών ή προσωπικού.

Οι 35 επιβάτες της αμαξοστοιχίας 1531 μεταφέρθηκαν με την αμαξοστοιχία 1532 στον σταθμό των Αφιδνών.

Διακοπή κυκλοφορίας – Πώς γίνονται τα δρομολόγια των τρένων

Λόγω των πεσμένων δέντρων στη γραμμή υπάρχει διακοπή κυκλοφορίας, ενώ αναμένονται σημαντικές καθυστερήσεις και πιθανές ακυρώσεις δρομολογίων.

Τα δρομολόγια του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα υποκατασταθούν από λεωφορεία, μέχρι την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στο τμήμα Αφίδναι – Οινόη.

Εικόνες από το συμβάν

Οι φωτογραφίες που δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης προκαλούν σοκ, αφού όπως φαίνεται ο κορμός διαπέρασε το τζάμι και καρφώθηκε μέσα στον θάλαμο οδήγησης.

Η παρ’ ολίγον τραγωδία στον Προαστιακό

Το νέο περιστατικό έρχεται μόλις λίγε ώρες αφότου αποφεύχθηκε μετωπική σύγκρουση δύο τρένων του προαστιακού, λίγο έξω από την Αθήνα.

Οι δύο αμαξοστοιχίες ήταν γεμάτες με κόσμο και κινούνταν αντίθετα, στην ίδια μονή γραμμή, με ταχύτητα 60 χιλιομέτρων την ώρα. Η παραλίγο τραγωδία αποδίδεται σε λάθος του ρυθμιστή κίνησης του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ): λάθος, το οποίο αντιλήφθηκε ο μηχανοδηγός του ενός τρένου.

Το συμβάν, μάλιστα, προκάλεσε την παρέμβαση της δικαιοσύνης. Ο προϊστάμενος της εισαγγελίας πρωτοδικών Αθηνών Αντώνης Ελευθεριάνος έδωσε εντολή για τη διενέργεια ποινικής προκαταρκτικής εξέτασης στο πλαίσιο της οποίας θα διερευνηθεί το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς.

Το MEGA έφερε στο φως της δημοσιότητας τον διάλογο του σταθμάρχη με τον έναν μηχανοδηγό, με τον πρώτο να δίνει το πράσινο φως για την αμαξοστοιχία 1307 και να ενημερώνει πως η γραμμή για Αθήνα είναι ελεύθερη.

O διάλογος του σταθμάρχη με τον έναν μηχανοδηγό:

Μηχανοδηγός 1307: ΣΚΑ περιμένουνε κάτι;

Σταθμάρχης ΣΚΑ: (δεν απαντά)

Μηχανοδηγός 1307: ΣΚΑ! 1307.

Σταθμάρχης ΣΚΑ: μόνη γραμμή για Αθήνα (ελευθέρας)

Μηχανοδηγός 1307: 1307 μόνη γραμμή προς Αθήνα.

Σε αυτό το σημείο λίγο πιο κάτω από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων οι δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες θα έμπαιναν σε κοινή γραμμή και σε πορεία μετωπικής σύγκρουσης, ενώ κινούνται με 60χλμ την ώρα. Ο μηχανοδηγός που έχει ξεκινήσει από τον σταθμό Λαρίσης αντιλαμβάνεται τι πάει να συμβεί και επικοινωνεί μέσω ασυρμάτου με τον συνάδελφο του.

Μηχανοδηγός 1210: 1307! Πού πας; Έχω φύγει ώρα από Αθήνα, έχω βγάλει αναγγελία!

Την ίδια ώρα, και ο σταθμάρχης των Αθηνών μόλις άκουσε την εντολή του σταθμάρχη του ΣΚΑ, μεσολάβησε άμεσα και επικοινώνησε μαζί του μέσω GSMR για να προλάβει τη παρ’ ολίγον σύγκρουση.

– Σου έχω στείλει το 1210. Γιατί μου διώχνεις το 1307;”.

Μιλώντας στο MEGA, o αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Γιώργος Μανώλης δήλωσε πως “θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα για να μπουν σε λειτουργία τα φωτοσήματα και να υπάρχει μια διαφορετική λειτουργία εκεί πιο ασφαλής. Είναι ένα μικρό κομμάτι μήκους δύο χιλιομέτρων αλλά είναι τεράστια η πυκνότητα των δρομολογίων εκεί”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα