Τρίκαλα: Με ένα “κλικ” βοήθεια σε απομονωμένα άτομα που πλήττονται από τον κορονοϊό
Μόλις ο ενδιαφερόμενος/η πατήσει το κουμπί στην ειδική συσγκευή που χορηγείται από τον Δήμο Τρικκαίων, άμεσα καλείται το τηλεφωνικό κέντρο, όπου υπάρχει εκπαιδευμένο προσωπικό, ικανό να παράσχει ψυχολογική υποστήριξη αλλά και άλλη βοήθεια.
- 13 Δεκεμβρίου 2020 12:47
Η σύγχρονη τεχνολογία στην υπηρεσία των πολιτών εν μέσω της πανδημίας. Ο Δήμος Τρικκαίων και η e-trikala ΑΕ., όπως ανακοινώθηκε, προσφέρουν, τη δυνατότητα με μια απλή συσκευή, στους πολίτες που έχουν ανάγκη και επιλεγέντες ωφελούμενοι/ες του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» να μπορούν να επικοινωνούν άμεσα με εκπαιδευμένο προσωπικό, για την παροχή υποστήριξης και, αν χρειαστεί, βοήθειας. Πιο συγκεκριμένα, η υπηρεσία απευθύνεται σε απομονωμένα, μοναχικά άτομα, ιδίως αν πλήττονται από τον κορονοϊό ή από τα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό.
Όσον αφορά τη λειτουργία του, το σύστημα λειτουργεί με δύο συσκευές. Μία συσκευή υποστήριξης (NOVO), που τοποθετείται στο σπίτι των ενδιαφερομένων και μία «έξυπνη» συσκευή χειρός (με «κουμπί πανικού»).
Μόλις ο ενδιαφερόμενος/η πατήσει συγκεκριμένο κουμπί, άμεσα καλείται το τηλεφωνικό κέντρο, που επικοινωνεί με τον πολίτη.
Στο τηλεφωνικό κέντρο, υπάρχει εκπαιδευμένο προσωπικό, ικανό να παράσχει ψυχολογική υποστήριξη αλλά και άλλη βοήθεια, αν χρειαστεί. Συγκεκριμένα, ψυχολόγος ή κοινωνικός λειτουργός θα συζητήσει με τον καλούντα και θα διερευνήσει, εάν χρειάζεται να παράσχει συμβουλευτική υποστήριξη, να ειδοποιήσει πρόσθετη βοήθεια (ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Άμεση Δράση), να καλέσει συγγενείς ή εθελοντές που θα έχουν ήδη καταγραφεί, να συντονίσει πιθανή απαιτούμενη αποστολή φαρμάκων ή ειδών πρώτης ανάγκης.
Για να δηλώσει το ενδιαφέρον του κάποιος/α θα πρέπει να καλέσει τη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών (2431020000) του Δήμου Τρικκαίων και να ενημερώσει για το αίτημα, τις συγκεκριμένες ανάγκες και συνθήκες διαβίωσης.
Ο Δήμος Τρικκαίων και η e-trikala Α.Ε. συνεχίζουν να υλοποιούν προγράμματα ενίσχυσης της Κοινωνικής Μέριμνας. Για άλλη μια φορά την περίοδο της καραντίνας, προσφέρουν εξειδίκευση, επιστημονική υπηρεσία και ασφάλεια σε τρικαλινούς/ες.
Για τη λειτουργία της υπηρεσίας συνεργάστηκαν, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Τεχνολογίας & Ανθρώπινων Πόρων, η εταιρεία Legrand (παροχή εξοπλισμού) και η Γνώμων Πληροφορική Α.Ε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η αρμόδια αντιδήμαρχος Γεωργία Κοτρώνη – Μπαλοδήμου σημειώνει πως ο Δήμος Τρικκαίων βρίσκεται στο πλευρό συμπολιτών και σε αυτή τη δεύτερη καραντίνα. «Δράσεις που υλοποιήθηκαν την περασμένη άνοιξη, εμπλουτίστηκαν και συνεχίζονται. Το «Μείνε σπίτι και τηλεφώνησε – Είμαστε εδώ για σένα» (με αγορά και παράδοση φαρμάκων, τροφίμων, επείγουσες συνδιαλλαγές με το δημόσιο), η διανομή τροφίμων από το πρόγραμμα ΤΕΒΑ κατ’ οίκον, η ενίσχυση του «Βοήθεια στο Σπίτι», η τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης και γενικά, η στήριξη των συμπολιτών – μελών ευπαθών ομάδων, δείχνουν πως η Αυτοδιοίκηση είναι πάντα δίπλα στον πολίτη, ειδικά σε περιόδους σαν αυτήν, της πανδημίας».
Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr.