Βαρύς ο φόρος αίματος στην άσφαλτο: 632 θύματα στην Αττική μόνο τον Ιούλιο

Βαρύς ο φόρος αίματος στην άσφαλτο: 632 θύματα στην Αττική μόνο τον Ιούλιο

Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης, η παραβίαση σηματοδοτών κλπ.

Βαρύς ήταν ο φόρος αίματος και τον Ιούλιο στην Αττική, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, σημειώθηκαν 518 τροχαία ατυχήματα με 632 παθόντες και ειδικότερα, 20 θανατηφόρα με 21 νεκρούς, 17 σοβαρά με 17 σοβαρά τραυματίες, 481 ελαφρά με 594 ελαφρά τραυματίες.

Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση σηματοδοτών, η παραβίαση προτεραιότητας και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.

Το ίδιο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνσή Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 26.836 παραβάσεις από τις οποίες 916 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.

Ειδικότερα βεβαιώθηκαν:

  • 1.086 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 127 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
  • 1.500 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
  • 482 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
  • 1.133 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου,
  • 654 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και,
  • 3.149 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους.

Σημειώνεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

Πρωταθλητές οι Έλληνες στη μη χρήση κράνους

Εξάλλου, “Πρωταθλητές” παραμένουν οι Έλληνες οδηγοί στην μη χρήση κράνους, την υπερβολική ταχύτητα και την οδήγηση με χρήση κινητού τηλεφώνου…

Τα αποτελέσματα του στοχευμένου προγράμματος της Ελληνικής Αστυνομίας για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» τροχονομικών παραβάσεων, σε όλη την Επικράτεια και το δεύτερο δίμηνο εφαρμογής του, εκτιμώνται από την ΕΛ.ΑΣ. ως θετικά.

Αύξηση 60% τα τελευταία 60 χρόνια

Συγκλονίζουν τα όσα είχε πρόσφατα πει στο NEWS 247 ο οδηγός αγώνων Αναστάσιος Μαρκουίζος, γνωστός ως Ιαβέρης, με αφορμή στοιχεία που είχε καταθέσει στη Βουλή.

Όπως είχε αναφέρει ο κ. Ιαβέρης “Κανείς δεν αντιλαμβάνεται το μέγεθος της εξόντωσης των πολιτών, καθώς τα θύματα, σε ποσοστό που ξεπερνάει το 80% είναι άνθρωποι μικρότεροι των 35 ετών, που σημαίνει ότι όσοι πεθαίνουν σε αυτές τις ηλικίες, πεθαίνουν πριν κάνουν παιδιά. Το μέγιστο πρόβλημα είναι αυτό, μιλάμε για μείωση πληθυσμού. Γιατί αυτοί που φεύγουν ή αυτοί που σακατεύονται και μένουν ανάπηροι, παθαίνουν αυτά τα τραγικά, πριν γεννήσουν. Κι αυτό λέγεται γενοκτονία. Κι όταν καθόμαστε με σεβασμό μπροστά στη Γενοκτονία των Ποντίων, πρέπει να καθόμαστε με σεβασμό και μπροστά στη γενοκτονία των Ελλήνων σήμερα”.

“Αλλά αυτό δεν το αντιλαμβάνεται κανένας. Γι αυτό θα δείτε, ότι όλο το σύστημα των ΜΜΕ και το πολιτικό δεν αναπαράγει καθόλου το θέμα της ζωής και της ακεραιότητας και της οικογενειακής ευτυχίας, παρά μόνο το πορτοφόλι του Έλληνα. Ε το πορτοφόλι έχει ένα όριο. Δεν υπάρχει ούτε καν η αναφορά, ενώ θα έπρεπε η είδηση αυτή να παράγει και κοινωνικότητα. Πριν μερικές μέρες, στην Ερμιόνη Αργολίδας τρία νεαρά Ελληνόπουλα, σκοτώθηκαν σε τροχαίο δυστύχημα. Παραπέμπεις στο τι είναι αυτή η απώλεια, τι σημαίνει για τον μπαμπά, τι σημαίνει για τη μαμά, ποιος φταίει, τι παιδεία είχαν, πώς μεγάλωσαν, γιατί χάθηκαν άδικα”, λέει χαρακτηριστικά.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα